Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
14.11.2024

#MeToo: Μια διαφήμιση για ανδρικά ξυραφάκια πυροδοτεί έντονη διαμάχη [BINTEO]

Το διαφημιστικό σποτ για τα ανδρικά ξυραφάκια Gillette για τη στήριξη του κινήματος #MeToo, όπου καλούνται οι άνδρες να αλλάξουν συμπεριφορά, πυροδότησε έντονη διαμάχη στα social media.
#MeToo: Μια διαφήμιση για ανδρικά ξυραφάκια πυροδοτεί έντονη διαμάχη [BINTEO]

Το διαφημιστικό σποτ για τα ανδρικά ξυραφάκια Gillette για τη στήριξη του κινήματος #MeToo, όπου καλούνται οι άνδρες να αλλάξουν συμπεριφορά, πυροδότησε μια έντονη διαμάχη στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που καταδεικνύει μία ακόμη φορά την πόλωση που επικρατεί στους κόλπους του κινήματος.

Προβάλλοντας εικόνες με περιστατικά παρενόχλησης ή ενδοοικογενειακής βίας, στο σποτ του κολοσσού Procter and Gamble δεν παρουσιάζεται κανένα ξυραφάκι, καλεί, ωστόσο, τους άνδρες να διερωτηθούν και να αλλάξουν συμπεριφορά για να βάλουν τέλος σε μια κουλτούρα «τοξικής αρρενωπότητας», χρησιμοποιώντας το διάσημο, εδώ και 30 χρόνια, σλόγκαν της εταιρείας: «Είναι πραγματικά ό,τι καλύτερο για έναν άνδρα;».

Η προβολή του σποτ, το οποίο διαρκεί λίγο λιγότερο από δύο λεπτά, στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης και στο YouTube από την Κυριακή έτυχε εγκωμιαστικής υποδοχής από εκείνους και εκείνες που είδαν σε αυτό ένα «τολμηρό» παράδειγμα επικοινωνίας.

Ακόμα και το υπουργείο Εξωτερικών της Ισλανδίας το επιδοκίμασε, σε ένα tweet σήμερα το πρωί.

Ωστόσο, την ώρα που το κίνημα #MeToo εδώ και 15 μήνες τροφοδοτεί την πόλωση στην αμερικανική πολιτική σκηνή, το μήνυμα της Gillette, με κύκλο εργασιών στα 6,6 δισεκατομμύρια δολάρια, εξόργισε πολλούς άνδρες, που ένιωσαν ότι τους προσέβαλε.

Στο YouTube, το βίντεο συγκέντρωσε 225.000 likes έναντι 590.000 dislikes.

Την ίδια ώρα, η υπερσυντηρητική εφημερίδα The New American έγραψε ότι το μήνυμα του σποτ βασίζεται σε «ψευδείς εικασίες».

Ο διευθυντής της Gillette για τη Βόρεια Αμερική Πανκάτζ Μπαλά στοχοθετήθηκε προσωπικά.
Ενώπιον των επικρίσεων, η εταιρεία υπεραμύνθηκε της επιλογής της.

«Η συζήτηση είναι σημαντική και ως μια κοινωνία που ενθαρρύνει τους άνδρες να βρίσκονται στην κορυφή, νιώθουμε υποχρεωμένοι να μιλάμε και να αντιδράμε» υπογράμμισε ο Μπαλά σε ένα δελτίο τύπου.

«Παρακολουθήσαμε, με ρεαλιστική ματιά, τα όσα συνέβησαν σήμερα και έχουμε στόχο να δίνουμε έμπνευση για αλλαγές» τόνισε ο ίδιος.

Η Gillette διευκρινίζει ότι το σποτ δημιουργήθηκε μετά τη διεξαγωγή μιας πανεθνικής δημοσκόπησης σχετικά με τις συμπεριφορές που θεωρούνται οι θετικότερες για τους άνδρες. Επιπλέον, συνοδεύεται από ένα πρόγραμμα, ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων τον χρόνο για τρία χρόνια, για τη στήριξη οργανώσεων που εργάζονται για την βελτίωση της συμπεριφοράς των ανδρών.

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.