Ισπανία: Εργαζόμενοι σε τηλεφωνικό κέντρο αναγκάστηκαν να δουλέψουν δίπλα σε νεκρή συνάδελφό τους
Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε σε τηλεφωνικό κέντρο, στη Μαδρίτη της Ισπανίας, σύμφωνα με καταγγελία εργαζομένων.
Όπως μεταδίδουν ισπανικά μέσα ενημέρωσης, μια 57χρονη γυναίκα, που εργαζόταν στην εταιρεία για πάνω από 15 χρόνια, αρχικά ένιωσε αδιαθεσία.
Έπειτα, και ενώ της παρείχαν πρώτες βοήθειες περιμένοντας να φτάσει το ασθενοφόρο, η γυναίκα κατέρρευσε και υπέστη καρδιακή ανακοπή.
Οι συνάδελφοί της δήλωσαν στο εργατικό συνδικάτο CGT ότι όταν ρώτησαν τι έπρεπε να κάνουν, τους είπαν να «συνεχίσουν να εργάζονται» καθώς δέχονταν κλήσεις από πελάτες.
Τα εργατικά συνδικάτα κατηγόρησαν την εταιρία Konecta, η οποία διαθέτει 200 τηλεφωνικά κέντρα σε 24 χώρες, ότι αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους σαν να είναι «ρομπότ».
«Για τουλάχιστον 45 λεπτά μετά τον θάνατο της γυναίκας, η εταιρεία δεν έλαβε κανένα μέτρο για να επιτρέψει στο προσωπικό να φύγει ή να κάνει εκτροπή των κλήσεων αλλού», ανέφερε ο Ντέιβιντ Σάντσεθ από το συνδικάτο USO, στην Telegraph.
«Έβαλαν την εξυπηρέτηση των κλήσεων πάνω από τις ανθρώπινες αξίες και δεν υπήρχε κανένα πρωτόκολλο για ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Αυτό δείχνει πόσο απάνθρωπος έχει γίνει ο τομέας- οι εταιρείες θεωρούν ότι είμαστε ρομπότ και όχι άνθρωποι. Η εταιρεία συνέχισε την ρουτίνα της σε μια αφύσικη κατάσταση, ενώ πολλοί εργαζόμενοι βρίσκονταν σε κατάσταση σοκ», πρόσθεσε ο ίδιος.