Η πινακίδα του Χόλιγουντ κλείνει τα 100 της χρόνια και ήρθε ο καιρός να «φρεσκαριστεί»
Καθώς πλησιάζουν τα 100α της γενέθλια (2023) η «Πινακίδα του Χόλιγουντ», το σήμα κατατεθέν του Λος Αντζελες, θα ανανεωθεί.
«Η Πινακίδα είναι το καμάρι του Λος ‘Αντζελες και είμαστε ενθουσιασμένοι που οι θαυμαστές σε όλο τον κόσμο θα δουν αυτή τη ανανέωση για μια πολύ ξεχωριστή 100ή επέτειο», δήλωσε ο πρόεδρος του «Hollywood Sign Trust», Τζεφ Ζάριναμ (Jeff Zarrinnam).
Τα γιγαντιαία γράμματα ύψους σχεδόν 14 μέτρων θα καθαριστούν και θα βαφτούν σε μία διαδικασία που εκτιμάται ότι θα διαρκέσει οκτώ εβδομάδες. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Guardian θα χρειαστούν 947 λίτρα χρώμα και αστάρι, ενώ όποιος επιθυμεί μπορεί να παρακολουθήσει την πρόοδο των εργασιών μέσα από τον ιστότοπο «The Hollywood Sign».
Η τελευταία φορά που η πινακίδα ξαναβάφτηκε ήταν πριν από μια δεκαετία, για τα 90ά γενέθλιά της.
Τοποθετήθηκε για πρώτη φορά το 1923 ως «Hollywoodland» για 18 μήνες από τον κατασκευαστή αλλά και ιδιοκτήτη της εφημερίδας Los Angeles Times, Χάρι Τσάντλερ, που ήθελε να διαφημίσει ακίνητα. Ήταν χωρισμένη σε τρία τμήματα, το «HOLLY», το «WOOD» και το «LAND» τα οποία μάλιστα τη νύχτα άναβαν πρώτα το κάθε ένα χωριστά και μετά όλα μαζί. Ωστόσο, λόγω της υψηλής αναγνωρισιμότητάς της, σε συνδυασμό με την άνοδο της κινηματογραφικής βιομηχανίας του Χόλυγουντ, διατηρήθηκε.
Άλλαξε σε «Hollywood» από το Εμπορικό Επιμελητήριο το 1949. Στην πάροδο των δεκαετιών έχει δεχθεί εμπρηστικές επιθέσεις ενώ καταγράφηκε και ένα τραγικός θάνατος.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)