Βελτιωμένες δυνατότητες αναζήτησης έργων τέχνης μέσω της μηχανής της Google
Συγκεκριμένα, η ομάδα Arts & Culture της εταιρείας, ένωσε τις δυνάμεις της με τους μηχανικούς της μηχανής αναζήτησης της Google, με σκοπό τη βελτίωση του τρόπου με τον οποίο τα συστήματα κατανοούν και αναγνωρίζουν έργα τέχνης, τους χώρους που οι χρήστες μπορούν να τα δουν από κοντά, τους καλλιτέχνες που τα φιλοτέχνησαν, τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, την περίοδο στην οποία ανήκουν, καθώς και τις συνδέσεις μεταξύ όλων αυτών.
Πλέον, οι χρήστες όταν κάνουν αναζήτηση για κάποιον συγκεκριμένο καλλιτέχνη, θα εμφανίζεται ένα διαδραστικό πάνελ πληροφοριών, μέσω του οποίου θα μπορούν να δουν μια συλλογή από έργα ζωγράφων ή ακόμα και να περιηγηθούν στα μουσεία όπου φιλοξενούνται οι πίνακες.
Επιπλέον, η Google πρόσθεσε ένα νέο χαρακτηριστικό στο Street View το οποίο προσφέρει περισσότερες πληροφορίες για τα μουσεία, παρέχοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να βλέπουν σαφή και χρήσιμα σχόλια δίπλα από κάθε έργο, καθώς και να κάνουν ζουμ σε εικόνες υψηλής ανάλυσης. Κάνοντας κλικ σε αυτά τα σχόλια, ανοίγει μία νέα σελίδα που παρέχει εκτενέστερες πληροφορίες.
Για τη δημιουργία αυτών των χαρακτηριστικών, η Google χρησιμοποίησε λογισμικό οπτικής αναγνώρισης, το οποίο σάρωσε τουλάχιστον 15.000 έργα, προσδιορίζοντας και κατηγοριοποιώντας τα.