Στο στόχαστρο του τουριστικού ομίλου Club Med μπαίνει η Ελλάδα
Στο στόχαστρο του τουριστικού ομίλου Club Med μπαίνει η Ελλάδα, καθώς μετά τη στρατηγική επένδυση της κινεζικής Fosun στη γαλλική εταιρεία, υπάρχει πρόθεση επέκτασης των δραστηριοτήτων και στη χώρα μας.
Όπως εξηγεί σε σχετική ανακοίνωση ο Τσεν Μπο, assistant president και εκπρόσωπος Τύπου του Fosun Group, «η Fosun εφαρμόζει πάντοτε ένα μακροπρόθεσμο επενδυτικό μοντέλο αξίας, το οποίο συνδυάζει το μοναδικό αναπτυξιακό μομέντουμ της Κίνας με τις ευκαιρίες και τους πόρους που εντοπίζουμε σε όλο τον κόσμο. Κομβικό στοιχείο του είναι ο τουρισμός και, σε αυτό το πλαίσιο, αναμένουμε ο ελληνικός τουρισμός να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε αυτή μας τη στρατηγική. Βλέπουμε πολλές ευκαιρίες και προοπτικές ανάπτυξης στην τουριστική αγορά της Ελλάδας, και πρόθεσή μας είναι να αυξήσουμε τη δραστηριότητά μας οργανικά και να συμβάλουμε περαιτέρω στην αύξηση της τουριστικής κίνησης και των ποιοτικών υπηρεσιών στη χώρα».
O ιστορικός τουριστικός όμιλος της Γαλλίας Club Med, έπειτα από μια μακρά περίοδο οικονομικών προβλημάτων και στασιμότητας, που ξεκίνησε την προηγούμενη δεκαετία λόγω της ύφεσης στην Ευρώπη, επανήλθε δυναμικά στο προσκήνιο το 2015. Ο λόγος δεν ήταν άλλος από τη στρατηγική επένδυση της κινεζικής Fosun στην εταιρεία, η οποία προχώρησε στην εξαγορά αξίας 1,1 δισ. Δολαρίων, επαναφέροντας την Club Med σε τροχιά ανάπτυξης, με σχεδιασμό για τη δημιουργία 15 καινούριων resorts έως το 2019.
Ήδη, από την πραγματοποίηση της επένδυσης της Fosun, έχουν προστεθεί πέντε νέα πολυτελή συγκροτήματα στην Κίνα, φτάνοντας συνολικά τα 68 σε όλο τον κόσμο, ενώ o κινεζικός όμιλος έχει θέσει σε εφαρμογή ένα εντατικό σχέδιο επέκτασης της Club Med, με έμφαση στην αγορά της Κίνας και στρατηγική στόχευση την προσέλκυση τουρισμού υψηλού επιπέδου από την διαρκώς αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά.
Στο πλαίσιο αυτό, η Fosun υλοποιεί ένα μακροπρόθεσμο πρόγραμμα κινήτρων, το οποίο έχει αυξήσει κατακόρυφα τις απευθείας πωλήσεις. Το 2016 η Club Med κατέγραψε έσοδα της τάξης του 1,47 δισ. ευρώ, αξιοποιώντας την τάση ευκατάστατων Κινέζων τουριστών να επισκέπτονται δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς όλο και περισσότερο.