Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
23.12.2024

Ποια είναι τα βίντεο που δεν θα μπορούν πια να βλέπουν στο YouTube οι έφηβοι

Μέτρα για την προστασία των εφήβων από περιεχόμενο που επηρεάζει την αυτοεκτίμησή τους λαμβάνει το YouTube.
Ποια είναι τα βίντεο που δεν θα μπορούν πια να βλέπουν στο YouTube οι έφηβοι

Βίντεο που εξιδανικεύουν συγκεκριμένα επίπεδα φυσικής κατάστασης, σωματικά βάρη ή σωματικά χαρακτηριστικά πρόκειται να σταματήσει να συνιστά σε εφήβους το YouTube, καθώς ειδικοί προειδοποίησαν ότι τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να είναι επιβλαβές αν παρακολουθείται επανειλημμένα.

Η δημοφιλής πλατφόρμα θα επιτρέπει ακόμα σε εφήβους 13 έως 17 ετών να παρακολουθούν τα βίντεο, αλλά οι αλγόριθμοι της δεν θα ωθούν τους νεαρούς χρήστες σε “δυσδιάκριτα μονοπάτια” με συναφές περιεχόμενο.

Όπως αναφέρει, αν και το συγκεκριμένο περιεχόμενο δεν παραβιάζει τις οδηγίες της, η επαναλαμβανόμενη προβολή του μπορεί να επηρεάσει την ψυχική υγεία ορισμένων χρηστών.

Ο παγκόσμιος επικεφαλής υγείας της YouTube, Dr. Garth Graham, δήλωσε: “Όταν ένας έφηβος αναπτύσσει τις σκέψεις του για το ποιος είναι και ποια είναι τα δικά του πρότυπα, η επαναλαμβανόμενη κατανάλωση περιεχομένου που προβάλλει ιδεατά πρότυπα και αρχίζει να διαμορφώνει ένα μη ρεαλιστικό εσωτερικό πρότυπο, μπορεί να οδηγήσει κάποιους να αναπτύξουν αρνητικές πεποιθήσεις για τον εαυτό τους”.

Η YouTube ανέφερε ότι ειδικοί από την συμβουλευτική επιτροπή της για τη νεολαία και τις οικογένειες συμβούλευσαν ότι ορισμένες κατηγορίες περιεχομένου που μπορεί να φαίνονται “αθώες” ως μεμονωμένο βίντεο, μπορεί να είναι “προβληματικές” αν παρακολουθούνται επανειλημμένα.

Οι νέες κατευθυντήριες γραμμές, που έχουν εισαχθεί πλέον στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε όλο τον κόσμο, αφορούν περιεχόμενο που: ιδεολογικοποιεί ορισμένα χαρακτηριστικά της εμφάνισης έναντι άλλων, όπως ρουτίνες ομορφιάς για να φαίνεται η μύτη πιο λεπτή, ιδεολογικοποιεί τη φυσική κατάσταση ή τα σωματικά βάρη, όπως ρουτίνες άσκησης που ενθαρρύνουν την επιδίωξη μιας συγκεκριμένης εμφάνισης ή ενθαρρύνει την κοινωνική επιθετικότητα, όπως η σωματική εκφοβισμός.

“Η αυξημένη συχνότητα περιεχομένου που ιδεολογικοποιεί ανθυγιεινά πρότυπα ή συμπεριφορές μπορεί να υπογραμμίσει ενδεχομένως προβληματικά μηνύματα – και αυτά τα μηνύματα μπορεί να επηρεάσουν το πώς βλέπουν κάποιοι έφηβοι τον εαυτό τους”, δήλωσε η Allison Briscoe-Smith, κλινικός ψυχολόγος και σύμβουλος της YouTube. “Αυτές οι δικλείδες ασφαλείας μπορούν να βοηθήσουν τους εφήβους να διατηρήσουν υγιή πρότυπα καθώς φυσικά συγκρίνονται με άλλους και αποφασίζουν πώς θέλουν να παρουσιάσουν τον εαυτό τους στον κόσμο”, πρόσθεσε.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο νεοεισαχθείς Νόμος για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο απαιτεί από τις τεχνολογικές εταιρείες να προστατεύουν τα παιδιά από επιβλαβές περιεχόμενο, καθώς και να εξετάζουν πώς οι αλγόριθμοι τους μπορεί να εκθέσουν τους κάτω των 18 σε επιβλαβές υλικό.

Ο νόμος αναφέρεται στην ικανότητα των αλγορίθμων να προκαλούν βλάβη παρουσιάζοντας τεράστιο όγκο περιεχομένου σε ένα παιδί, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα και απαιτεί από τις τεχνολογικές εταιρείες να αξιολογούν τυχόν κινδύνους που θα μπορούσαν να προκύψουν για τα παιδιά.

Το πλαίσιο ασφαλείας έχει ήδη εισαχθεί στις ΗΠΑ.

(Πηγή)

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.