Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
23.11.2024

Ο σούπερ κοριός της ΕΥΠ αποκάλυψε τον εκβιαστή εκδότη και τους 2 δημοσιογράφους

Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι δράστες που είχαν βάλει στο στόχαστρό τους διοικητές ΔΕΚΟ και δημοσίων οργανισμών αλλά και επιχειρηματίες.
Ο σούπερ κοριός της ΕΥΠ αποκάλυψε τον εκβιαστή εκδότη και τους 2 δημοσιογράφους

Καθοριστικό ρόλο στην εξάρθρωση του κυκλώματος των εκβιαστών όπου πρωταγωνιστικό ρόλο είχαν ένας εκδότης και δύο δημοσιογράφοι φαίνεται ότι έπαιξε ο λεγόμενος σούπερ κοριός της ΕΥΠ που κατέγραψε συνομιλίες μεταξύ των εκβιαστών και των θυμάτων τους, ενώ αναμένονται και άλλες συλλήψεις.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι δράστες που είχαν βάλει στο στόχαστρό τους διοικητές ΔΕΚΟ και δημοσίων οργανισμών αλλά και επιχειρηματίες είχαν φτάσει σε σημείο να κάνουν ως και 40 τηλεφωνήματα την ημέρα στα θύματά τους , ασκώντας ψυχολογική πίεση, για να εξασφαλίσουν την είσπραξη.

Είναι ενδεικτικός ο τρόπος που δρούσαν όπως φαίνεται μέσα από ένα από τα δεκάδες τηλεφωνήματα πόυ σύμφωνα με την εφημερίδα το Έθνος έχουν καταγραφεί και όπου ο ένας εκ των εκβιαστών φέρεται να λέει σε ένα από τα θύματά του: «Αν δεν βάλεις τα λεφτά μέχρι το μεσημέρι θα σε γα…»

Το κύκλωμα εκβίαζε τα θύματα με απειλές για οικονομικά, φορολογικά και προσωπικά στοιχεία, ενώ έφταναν σε σημείο να απειλούν ακόμη και με αποκάλυψη στην οικογένειά τους ή στον Τύπο των σεξουαλικών τους προτιμήσεων.

Τα χρήματα που έπαιρναν από τα θύματά τους τα εμφάνιζαν ως διαφήμιση σε χαμηλής κυκλοφορίας εφημερίδες ή σε δικές τους ιστοσελίδες στο διαδίκτυο.

Η έρευνα ξεκίνησε μετά από καταγγελία στελέχους δημόσιας επιχείρησης το οποίο εκβίαζαν για να τους δώσει διαφήμιση λέγοντας πως όχι μόνο θα δυσφημήσουν την ίδια και τη δημόσια επιχείρηση, αλλά, σύμφωνα με το Mega, άφηναν να αιωρούνται απειλές κατά της οικογένειάς της και του παιδιού της.

Όταν στο τμήμα εκβιαστών έφτασαν οι καταγγελίες σήμανε συναγερμός. Οι αξιωματικοί της αστυνομίας ζήτησαν από στελέχη των ΔΕΚΟ να μην τους αποθαρρύνουν και να ρωτάνε ποιες είναι οι ιστοσελίδες και τα μέσα που θα δημοσιεύσουν τις υποτιθέμενες διαφημίσεις. Ήθελαν να μιλάνε όσο το δυνατόν περισσότερο. Με αυτό τον τρόπο κατάφεραν να ανοίξουν το κύκλο των υπόπτων.

 
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.