Νέοι σταθμοί μετρό από Γαλάτσι έως το Γουδή
Σάρκα και οστά παίρνουν τα σχέδια για την «γραμμή 4» του Μετρό της Αθήνας, με την κατασκευή της πρώτης φάσης της να αρχίζει στα τέλη του 2015. Η νέα γραμμή θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε επτά χρόνια. Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μ. Χρυσοχοϊδη, το πρώτο τμήμα της νέας γραμμής, που θα ξεκινήσει από το Άλσος Βεΐκου και θα καταλήξει στο Γουδή, περνώντας μέσα από πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, όπως το Γαλάτσι, την Κυψέλη, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι και την περιοχή του Ζωγράφου, θα εξυπηρετεί 220.0000 επιβάτες ημερησίως. Η γραμμή, όταν ολοκληρωθεί στο σύνολο της (θα φτάσει δηλαδή μέχρι τη Λυκόβρυση, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός), θα έχει μήκος 32 χλμ, με 30 σταθμούς και προϋπολογισμό 3,3 δισ. ευρώ. Περισσότεροι από 500.000 επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα μειωθούν κατά 480 τόνους ημερησίως. Με την ολοκλήρωση της Α φάσης, 17 συρμοί, όλοι νέας τεχνολογίας, που θα κινούνται χωρίς οδηγό, θα εξυπηρετούν τη νέα γραμμή, ενώ όταν θα κατασκευασθεί και θα λειτουργήσει μέχρι τη Λυκόβρυση, οι συρμοί θα φτάσουν τους 38.