Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
23.12.2024

O πρώην Τζέιμς Μποντ, Πιρς Μπρόσναν κατηγορείται για την προώθηση ενός “επικίνδυνου προϊόντος”

Πρόκειται για ένα σπρέι στόματος κατά της κακοσμίας το οποίο διαφημίζει ο ηθοποιός, και συνδέεται με έναν εθιστικό τύπο μασώμενου καπνού.
O πρώην Τζέιμς Μποντ, Πιρς Μπρόσναν κατηγορείται για την προώθηση ενός “επικίνδυνου προϊόντος”

Οι αρχές στην ινδική πρωτεύουσα Νέο Δελχί ανακοίνωσαν ότι ζήτησαν από τον ηθοποιό Πιρς Μπρόσναν να εξηγήσει γιατί εμφανίστηκε σε μια διαφήμιση για ένα σπρέι στόματος κατά της κακοσμίας, το οποίο συνδέεται με έναν εθιστικό τύπο μασώμενου καπνού, και πιθανόν να του επιβληθεί πρόστιμο 63 ευρώ ή ακόμη και και καταδικαστεί σε διετή ποινή φυλάκισης αν δεν απαντήσει εντός δέκα ημερών, όπως αναφέρει το BBC.

Δεν είναι ωστόσο σαφές με ποιόν τρόπο μπορεί να του επιβληθεί η τιμωρία αν δεν απαντήσει.

Ο ινδικός νόμος απαγορεύει όλες τις διαφημίσεις προϊόντων καπνού.

Ο πρώην Τζέιμς Μποντ είχε καταγγείλει την “μη εξουσιοδοτημένη” χρήση της εικόνας του στη διαφήμιση για το προϊόν Pan Bahar το 2016 όταν πρωτοεμφανίστηκε.

“Ενημερώσαμε τον Πιρς Μπρόσναν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης”, δήλωσαν αξιωματουχοι της υπηρεσίας υγείας του Νέου Δελχί στην εφημερίδα Indian Express.

Το Pan Bahar συνδέεται συχνά με τα pan masala και gutka, έναν ισχυρό συνδυασμό καπνού, καρπού ινδοκάρυδου, μοσχολέμονου και γαρίφαλου, μεταξύ άλλων συστατικών. Μασάται από εκατομμύρια ανθρώπους, οι οποίοι εθίζονται στην ήπια ψυχοτρόπο επίδρασή του.

Η εταιρεία που παράγει το Pan Bahar, η Ashok & Co, είχε δηλώσει στο BBC το 2016 ότι δεν υπάρχει καπνός ή νικοτίνη στο προϊόν.

Ο ίδιος ο ηθοποιός είπε στο περιοδικό People ότι το συμβόλαιό του ήταν για την διαφήμιση ενός και μοναδικού προϊόντος — ενός “αποσμητικού στόματος/λευκαντικού δοντιών” που δεν περιείχε “καπνό” ή άλλα “επιβλαβή συστατικά”.

Τόσο το pan masala όσο και το gutka έχουν συνδεθεί με την εμφάνιση καρκίνου και πολλά ινδικά κρατίδια έχουν απαγορεύσει την πώλησή τους και διεξάγουν εκστρατεία για να πείσουν τους καταναλωτές να μην τα αγοράζουν.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.