Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
21.11.2024

«Εχουμε κάνει όσα προβλέπει η νόμος» απαντά η ΔΥΠΑ για τις απευθείας αναθέσεις

Τι απαντα η ΔΥΠΑ σε δημοσίευμα που κάνει λόγο για προβληματικές απευθείας αναθέσεις.
«Εχουμε κάνει όσα προβλέπει η νόμος» απαντά η ΔΥΠΑ για τις απευθείας αναθέσεις

«Δε θα ποινικοποιήσουμε την απευθείας ανάθεση που προβλέπει ο νόμος. Όλα τα σχετικά έγγραφα είναι αναρτημένα στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στο Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ)» τονίζει η ΔΥΠΑ απαντώντας σε δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών», για απευθείας ανάθεση διαφημιστικού προγράμματος κατάρτισης της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) σε εταιρεία που δημιουργήθηκε λίγο χρόνο πριν από την ανάθεση του έργου χωρίς να κατέχει τα απαιτούμενα στοιχεία που πιστοποιούν προηγούμενη πείρα και λειτουργία.

Όπως προσθέτει  η ΔΥΠΑ, «για τις πληρωμές αναδόχων, μετά την περάτωση οποιουδήποτε έργου, απαιτούνται αποδεικτικά καλής εκτέλεσης και φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα. Εάν κάποιος έχει ερωτήματα για την εταιρία μπορεί να απευθυνθεί σε αυτήν. Η ΔΥΠΑ έκανε και κάνει όλα όσα προβλέπει ο νόμος και άπτονται των αρμοδιοτήτων της».

Πάντως, όπως σημειώνει η ΔΥΠΑ «μας προκαλεί εντύπωση το χρονικό σημείο κατά το οποίο οι συνδικαλιστικές οργανώσεις προχωρούν σε αυτές τις «αποκαλύψεις» και δεν κατανοούμε για ποιο λόγο δεν έχουν ανατρέξει στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στο ΕΣΗΔΗΣ».

Σε ό, τι αφορά στις αναθέσεις στις οποίες αναφέρεται το δημοσίευμα η ΔΥΠΑ διευκρινίζει ότι δεν αφορούν στην παραγωγή των διαφημιστικών, αλλά αφορούν αποκλειστικά στην προβολή τους στα μέσα ενημέρωσης (τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και ψηφιακά).

Συγκεκριμένα:

1. Διαφημιστική καμπάνια ενημέρωσης του κοινού για την εκδήλωση «Ημέρας Καριέρας» στη Θεσσαλονίκη στις 15-16/9/2023, συνολικής δαπάνης 29.000 Euro

2. Διαφημιστική Καμπάνια ενημέρωσης του κοινού για την εκδήλωση «Ημέρας Καριέρας» στην Πάτρα στις 21/10/2023, συνολικής δαπάνης ποσού 9.000 Euro

3. Ενημέρωση κοινού σε ψηφιακά μέσα για τις δράσεις της Μονάδας Εξυπηρέτησης Μεσαίων και Μεγάλων Επιχειρήσεων στις 24/11/2023, συνολικής δαπάνης 20.000 Euro

4. Εξωτερική (outdoor) επικοινωνιακή προβολή του Ευρωπαϊκού έτους δεξιοτήτων και δράσεων της ΔΥΠΑ για την Περιφερειακή Διεύθυνση Θεσσαλίας στις 26/2/2024, συνολικής δαπάνης 19.700 Euro

5. Διαφημιστική Καμπάνια ενημέρωσης του κοινού για την εκδήλωση «Ημέρα Καριέρας» στο Ηράκλειο Κρήτης στις 29/2/2024, συνολικής δαπάνης 14.012 Euro.

«Καταλαβαίνουμε ότι κάποιοι μπορεί να ενοχλούνται από τη θεαματική μείωση της ανεργίας σε ποσοστά του 2009, το γεγονός ότι ο αριθμός των εγγεγραμμένων ανέργων βρίσκεται σε χαμηλό 13 ετών, ότι εκατοντάδες χιλιάδες άνεργοι βρήκαν δουλειά από τα νέα και ανανεωμένα προγράμματα απασχόλησης, ότι ο ΟΑΕΔ μετεξελίσσεται ψηφιακά με ταχύτατους ρυθμούς, ότι οι «Ημέρες Καριέρας» – για τις οποίες διαφώνησαν βέβαια – έχουν εντυπωσιακή ανταπόκριση από πολίτες και επιχειρήσεις, αλλά θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί και να μην εκθέτουν την Υπηρεσία προς όφελος των σκοπιμοτήτων τους» υπογραμμίζει.

Τέλος, αναφέρει ότι «όσο και να θέλουν, όσο και να προσπαθούν, η ΔΥΠΑ δεν θα επιστρέψει στην εσωστρέφεια και την αδράνεια του παρελθόντος» προσθέτοντας ότι «η ΔΥΠΑ επιφυλάσσεται για να ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμά της ώστε να διαφυλάξει το κύρος της».

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.