Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
23.11.2024

Έρευνα: To 2024 αναμένεται η επιστροφή στην κανονικότητα για την εστίαση

Ο βασικός λόγος για τον περιορισμό της διασκέδασης εκτός σπιτιού και την προτίμηση της κατ' οίκον διασκέδασης είναι η εξοικονόμηση χρημάτων για το 70% ενώ 62% δηλώνει ότι αισθάνεται περισσότερο ασφάλεια.
Έρευνα: To 2024 αναμένεται η επιστροφή στην κανονικότητα για την εστίαση

Δύσκολα βλέπουν τα επόμενα δύο χρόνια οι επιχειρηματίες της εστίασης, έναν απ’ τους πλέον πληγέντες κλάδους λόγω της πανδημίας, που επιπλέον τους τελευταίους μήνες επιβαρύνεται όπως όλοι και απ’ το σαρωτικό κύμα ακρίβειας.

Σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε χθες στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022 και υλοποιήθηκε για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, από τις εταιρείες MSPS και Αlternative, η επιστροφή στην «κανονικότητα» δεν πρέπει να αναμένεται πριν από το 2024 ενώ σημαντικές αλλαγές έχουν επέλθει στις συνήθειες των Ελλήνων σε ό,τι αφορά την έξοδο για διασκέδαση.

Συγκεκριμένα, βγαίνουν νωρίτερα (από τις 7 μ.μ. έως τις 10 μ.μ.), όλο και συχνότερα βγαίνουν για ποτό μετά τη δουλειά. Οι παρέες είναι συνήθως μικρότερες, οι λογαριασμοί μεγαλύτεροι ενώ υπάρχει αυξημένη όρεξη για χορό.

Η διανομή «κατ’οίκον» έχει γίνει τρόπος ζωής ενώ οι «ghost kitchens» (εστιατόρια αποκλειστικά για διανομή ή παραλαβή, χωρίς σάλα για πελάτες) ήρθαν για να μείνουν. Αναφορικά με την επισκεψιμότητα, ήδη έχει μειωθεί 6% στα καφέ, 12% στις ταβέρνες, 21% στα εστιατόρια, 23% στα καφέ -μπαρ, 20% στα fast food, 37% στα μπαρ -εστιατόρια, 30% στα μπαρ και 51% στα club.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η μεγαλύτερη πτώση κατανάλωσης 32% καταγράφεται στους συσκευασμένους χυμούς με ή χωρίς ζάχαρη, στο τσάι σημειώνεται πτώση 29%, στο ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό πτώση 27% και στα ενεργειακά ποτά πτώση 24%.

Ο βασικός λόγος για τον περιορισμό της διασκέδασης εκτός σπιτιού και την προτίμηση της κατ’ οίκον διασκέδασης είναι η εξοικονόμηση χρημάτων για το 70% ενώ 62% δηλώνει ότι αισθάνεται περισσότερο ασφάλεια.

Σχεδόν ένας στους δυο (ποσοστό 46%) δηλώνει ότι θέλει να αποφύγει την πολυκοσμία και τη φασαρία.

Επίσης, 1 στους 2 (ποσοστό 55%) αναφέρει ότι καταναλώνει το ίδιο ενώ το 37% (4 στους 10) δηλώνει ότι καταναλώνει λιγότερο.

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.