Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
15.11.2024

Έρευνα: ‘Έτσι άλλαξε ο κορονοϊός τις συνήθειες κάθε γενιάς στην ενημέρωση [γραφήματα]

Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, της κοινωνικής απομόνωσης, εξαιτίας της πανδημίας, δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι άνθρωποι περνούν αρκετό χρόνο κοιτάζοντας τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Έρευνα: ‘Έτσι άλλαξε ο κορονοϊός τις συνήθειες κάθε γενιάς στην ενημέρωση [γραφήματα]

Ενώ η πανδημία συνεχίζει να προκαλεί όλεθρο σε ολόκληρο τον πλανήτη, πλέον ο χρόνος που θα η ξόδευαν οι πολίτες για να πηγαίνουν για εμπορικά κέντρα ή σε εκδηλώσεις, τον περνάνε στον καναπέ τους.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, της κοινωνικής απομόνωσης, εξαιτίας της πανδημίας, δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι άνθρωποι περνούν αρκετό χρόνο κοιτάζοντας τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Τα γραφήματα που ακολουθούν βασίζονται σε δεδομένα έκθεσης Global Web Index τα οποία ανέλυσαν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι έχουν αυξήσει την κατανάλωση των μέσων ενημέρωσης ως αποτέλεσμα της κρίσης της πανδημίας και πώς αυτή διαφέρει ανά γενιά.

Περισσότερος χρόνος για… ξόδεμα

Η Global Web Index διαπίστωσε ότι πάνω από το 80% των καταναλωτών στις Η.Π.Α. και το Ηνωμένο Βασίλειο δηλώνουν ότι καταναλώνουν περισσότερο χρόνο στα ΜΜΕ από την εμφάνιση της επιδημίας, με τα τηλεοπτικά κανάλια και τα online βίντεο (YouTube, TikTok) να είναι τα κύρια μέσα σε όλες τις γενιές και τα φύλα.

Όπως είναι αναμενόμενο, το 68% των χρηστών επιλέγουν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο ειδήσεις σχετικά με την πανδημία, παρά οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Ωστόσο, η Γενιά Ζ έχει άλλα σχέδια, καθώς είναι η μόνη γενιά που πιθανότατα ακούει μουσική παρά αναζητά ειδήσεις.

Γενικά, οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να διασκεδάσουν παίζοντας παιχνίδια στο κινητό τους ή στον υπολογιστή τους. Οι Millennials ξεχωρίζουν επίσης ως «γενιά του φαγητού», καθώς είναι πιο πιθανό να αναζητήσουν για συνταγές μαγειρικής ή να διαβάσουν για την υγιεινή διατροφή.

Πυλώνας εμπιστοσύνης

Από την άλλη πλευρά, οι καταναλωτές βλέπουν τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) ως την πιο αξιόπιστη πηγή πληροφοριών για ενημερώσεις σχετικά με τον COVID-19.

Αυτό όμως δεν ισχύει παντού. Για παράδειγμα, ενώ οι πολίτες των Η.Π.Α. εμπιστεύονται τον ΠΟΥ περισσότερο, οι Βρετανοί καταναλωτές θεωρούν την κυβέρνησή τους ως την πιο αξιόπιστη πηγή ειδήσεων.

Η εμπιστοσύνη στις πληροφορίες στα κοινωνικά μέσα είναι υψηλότερη από ό, τι από στόμα σε στόμα, από τους φίλους και την οικογένεια, ακόμα και τις ξένες κυβερνητικές ιστοσελίδες. Ωστόσο, είναι χαμηλότερη από τις πληροφορίες που μοιράζονται στο ραδιόφωνο ή στις ενημερωτικές ιστοσελίδες.

Η ανάγκη για πανδημική αισιοδοξία

Ενώ ενημερώνεστε για τις εξελίξεις σχετικά με την πανδημία, τελικά, μια θετική νοοτροπία και η δυνατότητα να κάνετε ένα διάλειμμα, βοηθάει να αντιμετωπίσετε καλύτερα την καθημερινότητα.

Ως εκ τούτου, φαίνεται λογικό ότι οι άνθρωποι είναι πιο διατεθειμένοι να επενδύσουν σε νέες συνδρομητικές υπηρεσίες, όντας σε καραντίνα, ενώ σχεδόν το ένα τρίτο της Γενιάς Ζ εξετάζει την αγορά Netflix, ακολουθούμενη από την Disney +.

Φυσικά, οι άνθρωποι ανησυχούν όλο και περισσότερο για το πόσο χρόνο αφιερώνουν στις οθόνες τους. Ωστόσο, η έρευνα δείχνει ότι αυτό δεν προκαλεί ανησυχίες. Αντίθετα, είναι το πληροφορίες που θέλουμε να αντλήσουμε, το οποίο θα μπορούσε να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην ψυχολογική μας ευημερία.

Οι τηλεοπτικές εκπομπές και οι ταινίες που αυξάνονται στη δημοτικότητα του Netflix σχετίζονται με τις πανδημίες – πράγμα που θα μπορούσε να σημάνει την ανάγκη οι άνθρωποι να φαντασιώσουν το χάος που βρισκόμαστε μέσα.

Ανεξάρτητα από το είδος των πληροφοριών που δεχόμαστε, το ζήτημα είναι ότι κάθε γενιά στηρίζεται στις συσκευές της κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας για να ενημερωθεί ώστε να αποσπάτε η προσοχή της, περισσότερο από ποτέ, δημιουργώντας μια τεράστια ευκαιρία για τις εταιρείες των μέσων ενημέρωσης να εμπλέξουν ένα αιχμάλωτο ακροατήριο.

Πηγή: https://www.weforum.org

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.