Ε-food: Από το 4,7 στο 2,9 η βαθμολογία της πλατφόρμας
Μεγάλο είναι το πλήγμα που έχει δεχθεί η μεγαλύτερη εταιρεία online delivery στην Ελλάδα έπειτα από την απόφασή της να θέσει το εκβιαστικό δίλημμα στους διανομείς της να επιλέξουν ανάμεσα στην αλλαγή εργασιακού καθεστώτος του ή την απόλυσή τους.
Η διοίκηση της εταιρείας φαίνεται ότι δεν περίμενε το γιγάντιο κύμα αλληλεγγύης που ξεσηκώθηκε για να στηρίξει τους εργαζόμενους διανομείς που επί της ουσίας τους ανάγκαζε να συνεχίσουν να δουλεύουν ως freelancer με μπλοκάκι.
Τα social media από νωρίς το πρωί «βοούν» για την απόφαση της εταιρείας, καλώντας μαζικά σε μποϊκοτάζ της πλατφόρμας και διαγραφή της εφαρμογής από τους χρήστες, με το hashtag #cancel_efood να τρεντάρει.
Μάλιστα, ενδεικτική της δύναμης επιρροής των social media, είναι η νέα βαθμολογία της εταιρείας, που μέσα σε λίγες ώρες κατρακύλησε από το 4.7 στο 2.9, με τα σχόλια δυσαρέσκειας των πελατών να πέφτουν βροχή!
Η νέα ανακοίνωση της εταιρείας, με την οποία αποδίδει τις εκτάσεις που έλαβε η αλλαγή εργασιακού καθεστώτος των διανομέων της σε…λανθασμένη επικοινωνία αλλά δεν ανακαλεί τα περί freelancer και ούτε εγγυάται ότι θα διατηρήσει τις συμβάσεις των εργαζομένων, όχι μόνο δεν σίγασε τις αντιδράσεις, αλλά φαίνεται να ξεσήκωσε ένα νέο κύμα αγανάκτησης.
Πηγή: www.rosa.gr