Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
05.11.2024

Αντιδράσεις για την εκδήλωση του Δήμου Αθηναίων με τον Σάκη Ρουβά – «Θα τραγουδήσει 17 λεπτά για 211.000 ευρώ»

«Για ένα τηλεοπτικό προϊόν περίπου 17 λεπτών, η Τεχνόπολη θα δαπανήσει 211 χιλιάδες ευρώ, συν το ΦΠΑ, με σύμβαση απευθείας ανάθεσης», καταγγέλλει η Λαϊκή Συσπείρωση.
Αντιδράσεις για την εκδήλωση του Δήμου Αθηναίων με τον Σάκη Ρουβά – «Θα τραγουδήσει 17 λεπτά για 211.000 ευρώ»

Εκδήλωση χωρίς κοινό στην οποία θα εμφανιστεί για 17 λεπτά ο Σάκης Ρουβάς στο πάρκινγκ έξω από το θέατρο του Λυκαβηττού, αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της Τεχνόπολης για την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Το έργο δόθηκε με απευθείας ανάθεση ύψους 211.000 ευρώ (12,4 χιλ. ευρώ το λεπτό) χωρίς να δίνονται περαιτέρω εξηγήσεις για το ποσό αυτό και για το ποια θα είναι η αμοιβή του δημοφιλούς καλλιτέχνη.

Την όλη παραγωγή έχει αναλάβει η εταιρεία Carousel, η οποία, παράλληλα, θα βιντεοσκοπεί την εκδήλωση και θα στέλνει το υλικό στην ΕΡΤ για να μεταδίδεται.

Την πρωτοφανή απόφαση καταψήφισε σύσσωμη η αντιπολίτευση με την Λαϊκή Συσπείρωση να χαρακτηρίζει την απόφαση “προκλητική”.

Λαϊκή Συσπείρωση: Αναλυτικά η ανακοίνωση της παράταξης

Την ώρα που πολύς κόσμος θα κλειστεί το σπίτι του και καλείται να αντιμετωπίσει καταστάσεις ακρίβειας, φτώχειας και έξαρσης της πανδημίας, ο Δήμος Αθηναίων επιλέγει για τον εορτασμό της αλλαγής του χρόνου να επενδύσει σε ακριβά και φαντασμαγορικά θεάματα στο λόφο του Λυκαβηττού. Για ένα τηλεοπτικό προϊόν περίπου 17 λεπτών, η Τεχνόπολη θα δαπανήσει 211 χιλιάδες ευρώ, συν το ΦΠΑ, με σύμβαση απευθείας ανάθεσης.

Εμείς δεν στεκόμαστε στο θέμα της επιλογής του συγκεκριμένου καλλιτέχνη από την εταιρία παραγωγής. Είναι όμως προκλητικό, κάθε χρόνο, μόνο για την εκδήλωση της αλλαγής του χρόνου, ο Δήμος Αθηναίων να προϋπολογίζει και να δαπανά περισσότερα από 200 χιλιάδες ευρώ, ακόμα και φέτος που δεν θα έχει καθόλου θεατές.

Θεωρούμε ότι για να εμπνεύσει ο Δήμος αισιοδοξία και να εμψυχώσει τους κατοίκους δεν χρειάζονται «επιβλητικά σκηνικά, βελούδινες κουρτίνες, κρυστάλλινοι πολυέλαιοι, εκατοντάδες φώτα κλπ» όπως προβλέπονται στην πρόταση συγκεκριμένης εταιρίας που μας παρουσιάστηκε. Αντίθετα αυτό μπορεί να γίνει με πολύ λιγότερα χρήματα και με ουσιαστικές δράσεις με γνώμονα τις ανάγκες των κατοίκων που βρίσκονται πίσω από τη βιτρίνα της πόλης.

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.