ΘΕΑΤΡΟ

O Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος ξέρει «Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα»

Το «Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα» παίχτηκε για πρώτη φορά στο Λονδίνο το 2012 όπου για επτά συναπτά έτη…

7 years ago

Hotel Marina στο Από Μηχανής Θέατρο

«Δεν μπορώ να πω σ’ αγαπώ - Τόσο δύσκολο είναι;» «Η αγάπη έχει κόστος – Έχει;» «Δεκάξι μήνες και είκοσι…

7 years ago

Τα Ζητήματα του Δημήτρη Καραντζά

Μισή ώρα πριν από τη συνάντησή μας μου έστειλε μήνυμα για να μου ζητήσει συγνώμη που θα καθυστερούσε ένα τέταρτο…

7 years ago

Μπέτυ Αρβανίτη: «Ούτε νοσταλγώ, ούτε ζω με αναμνήσεις. Δεν έχω καιρό»

Είναι μια από τις πιο κομψές παρουσίες του ελληνικού θεάτρου. Δεν αναφέρομαι μόνο φυσικά στην σικάτη εμφάνισή της αλλά και…

7 years ago

Οι «Χοηφόροι» της Ειρήνης Φαναριώτη βιώνονται μόνο με ενστικτώδη τρόπο

Σε κλειστό χώρο, στο Δώμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, η ομάδα Terre de Semis έρχεται για πρώτη φορά σε…

7 years ago

Ημερολόγιο Προβών από τον Θέμελη Γλυνάτση

Ένας λυρικός ύμνος ενάντια στον ναζισμό, η αριστουργηματική όπερα σύγχρονου ρεπερτορίου Λευκό ρόδο (1986) του καταξιωμένου Γερμανού συνθέτη Ούντο Τσίμμερμαν,…

7 years ago

Συνομιλώντας με την «Έντα Γκάμπλερ» στο ξενοδοχείο Μπάγκειον

  Η «Έντα Γκάμπλερ», το αριστούργημα του Ερρίκου Ίψεν, δίνει και φέτος ραντεβού με το θεατρόφιλο κοινό στο εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο…

7 years ago

Blind Trust – μια performance για όλες τις αισθήσεις

Η Μilka και η Σύλβια γνωρίστηκαν στην Ιταλία, στην Accademia di Belle Arti di Firenze (Σχολή Καλών Τεχνών της Φλωρεντίας)…

7 years ago

Τσέζαρις Γκραουζίνις: «Ελάτε να δείτε την παράσταση, αν σας ενδιαφέρει κάτι, με αθώα και καθαρά μάτια».

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να «διαβάσεις» ένα έργο και η κάθε ανάγνωση είναι και μια νέα ερμηνεία του. Οι Δούλες…

7 years ago

Ζητήσαμε από τον Λουκά Καρυτινό να μας εξηγήσει γιατί η «Γενούφα» είναι η τέλεια όπερα

«Στο θέατρο αν πει ένας ηθοποιός  κάτι στην κοπέλα του, δεν ξέρουμε αν λέει αλήθεια. Στην όπερα, με τη μουσική…

7 years ago