Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
26.11.2024

Έκδοση της υπουργικής απόφασης για την πρόσληψη αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή

Μετά το πέρας της δημόσιας διαβούλευσης και βελτιώσεις, στις οποίες προέβη το υπουργείο Παιδείας, εκδόθηκε η απόφαση.
Έκδοση της υπουργικής απόφασης για την πρόσληψη αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή

Εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση που αφορά στην πρόσληψη αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή, μετά το πέρας της δημόσιας διαβούλευσης και βελτιώσεις, στις οποίες προέβη το υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με το Υπουργείο, για τη «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης», όσο ήταν σε δημόσια διαβούλευση, υποβλήθηκαν συνολικά 13.937 σχόλια, εκ των οποίων 8.690 επιδοκιμαστικά και 5.204 αποδοκιμαστικά, επί του συνόλου του προτεινόμενου σχεδίου της Υπουργικής Απόφασης.

«Το Υπουργείο Παιδείας έλαβε υπόψη τις εποικοδομητικές προτάσεις που εμπεριέχονται στα σχόλια και προέβη σε σχετικές τροποποιήσεις και βελτιώσεις επί των διατάξεων της Υπουργικής Απόφασης» αναφέρει το υπουργείο.

Εξάλλου, χθες, λίγο πριν από την έκδοση της απόφασης, ο υπουργός Κώστας Γαβρόγλου, είχε συνάντηση με το προεδρείο της Συνόδου των Παιδαγωγικών Τμημάτων για την Ειδική Αγωγή. Στη συνάντηση, η οποία, σύμφωνα με το υπουργείο, πραγματοποιήθηκε σε πολύ θετικό κλίμα, συζητήθηκαν θέματα βελτίωσης της εκπαίδευσης των δασκάλων και ειδικότερα ζητήματα εξειδίκευσης αυτών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στο πλαίσιο ενός σχολείου «ποιοτικού, ενταξιακού και δημοκρατικού, που να αντιμετωπίζει με επάρκεια τις εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε μαθητή».

Ο κ. Γαβρόγλου διευκρίνισε ότι δεν υπάρχει διάθεση υποβάθμισης του πτυχίου των τμημάτων Ειδικής Αγωγής και γι’ αυτόν τον λόγο λαμβάνει μεγαλύτερη μοριοδότηση από ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, κατά τη διαδικασία των προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή.

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.