Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
26.04.2024

Πρώτη δοκιμή Seat Arona 1.0 TSI 115 ίππων στην Ελλάδα

Το ισπανικό crossover παρουσιάσθηκε στην παραλία της Κατερίνης.
Πρώτη δοκιμή Seat Arona 1.0 TSI 115 ίππων στην Ελλάδα

Σε μια από τις ομορφότερες περιοχές της Ελλάδας έγινε η πανελλήνια παρουσίαση του νέου Seat Arona. Το ισπανικό crossover παρουσιάσθηκε στην παραλία της Κατερίνης. Το πρόγραμμα της πρώτης δοκιμής στην Ελλάδα περιλάμβανε οδήγηση από τη Θεσσαλονίκη έως την Κατερίνη. Οι διοργανωτές αναζήτησαν την σχέση που μπορεί να έχει η ονομασία και η καταγωγή του αυτοκινήτου με την Ελλάδα. Διαπίστωσαν ότι υπάρχει ένα χωριό με την ονομασία Αρώνας καθώς και ένα άλλο με την ονομασία Καταλώνια.

Ο Αρώνας είναι πεδινός οικισμός του νομού Πιερίας και η απόσταση του από την Κατερίνη είναι 8 χλμ. Τα Καταλώνια είναι ημιορεινός οικισμός του νομού Πιερίας και υπάγεται διοικητικά στο Δήμο Κατερίνης.

Η διαδρομή που είχε επιλεχθεί από τους διοργανωτές περνούσε από αυτά τα δυο γραφικά χωριά. Το τοπίο είναι μαγευτικό και αυτή την περίοδο αποκτά ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον γιατί η φύση το έχει προικίσει με τα μοναδικά χρώματα των δένδρων και των φύλλων. Το φόντο είναι επίσης μοναδικό γιατί αφορά τον χιονισμένο Όλυμπο.

Το ισπανικό αυτοκίνητο που δοκιμάσθηκε εξοπλίζεται με τον γερμανικό βενζινοκινητήρα 1.0 TSI απόδοσης 115 ίππων. Συνδυάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο. Όπως διαπιστώθηκε, αυτό το μοτέρ ταιριάζει στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου και ικανοποιεί τις απαιτήσεις του οδηγού.

Αξίζει να τονισθεί ότι με τέσσερις ενήλικες κινείται άνετα στην εθνική οδό και επιτυγχάνει υψηλές ταχύτητες που ξεπερνούν το όριο των 120 χλμ./ώρα. Στο επαρχιακό δίκτυο με τρεις ενήλικες, το μοτέρ έχει την ικανότητα να ανταποκρίνεται στις δυσκολίες του δρόμου. Στις ανηφορικές διαδρομές η απόδοση είναι ικανοποιητική και ο οδηγός έχει σύμμαχο την καλή κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου καθώς και την ευκολία στη χρήση του.

Η οδική συμπεριφορά παίρνει υψηλή βαθμολογία. Οι κατάλληλες ρυθμίσεις του πλαισίου, των αναρτήσεων και του συστήματος διεύθυνσης συμβάλλουν στην απρόσκοπτη κίνηση του αυτοκινήτου. Θετικά σχόλια και για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές.

Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού διαθέτει προηγμένα συστήματα οδηγικής υποβοήθησης όπως, Front Assist, Hill Hold Control, Σύστημα Ανίχνευσης Κούρασης, Αισθητήρες Φωτός και Βροχής, Σύστημα Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων, Σύστημα Προειδοποίησης Οπισθοπορείας, Ανίχνευση Τυφλού Σημείου, Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης με Κάμερα Οπισθοπορείας και Adaptive Cruise Control (ACC) με λειτουργία Stop&Go.

Για τη συνδεσιμότητα και την άνεση φροντίζουν τα συστήματα infotainment, όπως το Keyless Entry με Start & Stop System, η υψηλής ακρίβειας και ποιότητας πίσω κάμερα, η premium οθόνη 8” black panel, η ασύρματη βάση φόρτισης τηλεφώνου με κεραία GSM, το ηχοσύστημα BeatsAudioTM, Apple Car Play, Android Auto και Mirror Link και Seat DriveApp.

Το νέο Seat Arona από το 2018 θα διαθέτει επίσης και το νέο ψηφιακό cockpit, προσφέροντας καλύτερη λειτουργικότητα, υψηλή ψηφιακή ανάλυση καθώς και διαδραστική φωνητική υπηρεσία Amazon Alexa.

Οι βασικές διαστάσεις του Arona είναι: μήκος 4,13 μ. πλάτος 1,78 μ. και ύψος 1,54 μ. Ο διαθέσιμος χώρος εμπρός και πίσω για τους επιβάτες είναι ικανοποιητικός. Ο χώρος των αποσκευών φτάνει τα 400 λίτρα, μια από τις καλύτερες τιμές της κατηγορίας.

Κινητήρες βενζίνης: 1.0 TSI 95 ίππων 3-κύλινδρος, με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. 1.0 TSI 115 ίππων με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή 7-τάχυτο DSG διπλού συμπλέκτη. Στην πρώτη φάση του λανσαρίσματος είναι διαθέσιμες τρεις εκδόσεις (1.0 TSI 95, 115 χειροκίνητο και DSG). Η έκδοση 95 ίππων έχει μέγιστη ταχύτητα 173 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0 – 100 χλμ/ώρα σε μόλις 11,6’’. Μέση κατανάλωση 4,9 λίτρα/100χλμ. και εκπομπές CO2 112 γραμ./χλμ.

Ο κινητήρας 115 ίππων έχει μέγιστη ταχύτητα 182 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 9,8’’ με μηχανικό κιβώτιο και σε 10’’ με κιβώτιο DSG. Με διπλό συμπλέκτη και 7-τάχυτο DSG κιβώτιο εκπέμπει 114 γραμ.CO2/χλμ. και καταναλώνει 5 λίτρα/100 χλμ. Η χειροκίνητη έκδοση αντίστοιχα εκπέμπει 114 γραμ. CO2/χλμ. και η μέση κατανάλωση είναι 5 λίτρα/100χλμ. Η μέγιστη ροπή και των δύο εκδόσεων με 115 ίππους είναι 20,4 χλγμ. μεταξύ 2.000 και 3.500 σ.α.λ.

Στη συνέχεια, στην γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων θα προστεθεί και ο τρίτος κινητήρας βενζίνης, ο νέος 4-κύλινδρος 1.5 TSI EVO 150 ίππων με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, αποκλειστικά στην έκδοση FR, με 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Όσον αφορά τις εκδόσεις πετρελαίου, ο κινητήρας 1.6 TDI θα διατίθεται με 95 ίππους (5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 7-τάχυτο κιβώτιο DSG) καθώς και με 115 ίππους (6-τάχυτο κιβώτιο). Τέλος, μετά τα μέσα του 2018 θα λανσαριστεί ο κινητήρας 1.0 TSI 90 ίππων CNG. Η Seat είναι ο πρώτος κατασκευαστής που λανσάρει κινητήρα ο οποίος τροφοδοτείται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο στην κατηγορία των compact crossover.

Τιμές: Βενζίνη 1.0 95 ίππων προς 14.900 ευρώ, 1.0 115 ίππων 16.500 ευρώ, ντίζελ 1.6 95 ίππων 16.900 ευρώ και 115 ίππων 18.850 ευρώ.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.