«Τα πρόστυχα τα μαύρα τα εσώρουχά σου»

«Με δυο κατοστάρικα από την Καλλιθέα, όσο πιο φθηνιάρικα τόσο πιο ωραία», τραγουδούσε πολύ πριν την ευρώ εποχή, ούτε καν Μάαστριχτ, ο Νίκος Καρβέλας. Η Σοφία δεν τον άκουσε, και γιατί είναι της τζαζ τρομάρα της και γιατί γουστάρει να φοράει ακριβά εσώρουχα. Και να οι δαντέλες οι ισπανικές, και να τα στρινγκ τα μεταξωτά, και να οι ζαρτριέρες με το περίεργο, πολύπλοκο κούμπωμα που το χρυσοπληρώνει. Και τα φτιάχνει η Σοφία με τον Τάκη, και ο Τάκης δεν δίνει δεκάρα (μεταφορικά και κυριολεκτικά) για τα εσώρουχα της Σοφίας, της τα βγάζει στο άψε σβήσε κι έχω την Σοφία να γκρινιάζει που ο Τάκης δεν ασχολείται με τα εσώρουχά της. «Με χαλάει που βιάζεται τόσο, που ενώ πάω και του στήνομαι με το σέξι το σουτιέν που αναδεικνύει το μπούστο του κάνω και μια στροφή να δει κωλαράκι μέσα στην διαφάνεια, αυτός με γδύνει στο τσακ μπαμ». –«Ναι αλλά αυτό σημαίνει ότι του αρέσεις εσύ πολύ, δεν έχει ανάγκη καν τα εσώρουχα μωρέ για να φτιαχτεί», την παρηγορώ εγώ για να κατευνάσω τα πνεύματα αλλά η Σοφία την έχει έτοιμη την απάντηση «Μωρέ το ξέρω ότι του αρέσω αλλά εμένα μου αρέσει η διαδικασία με τα εσώρουχα. Μου αρέσει εμένα να τα φοράω, δεν τα βάζω για εκείνον, αλλά μου αρέσει να τα νιώθω πάνω στο δέρμα μου, ο άλλος να μου τα βγάζει αργά, με φτιάχνει η ιεροτελεστία βρε παιδί μου, πώς να στο πω;». Στην τελευταία ερώτηση της απαντώ «Πες το φετιχισμό και τελειώσαμε», γιατί ποιος είπε ότι οι μόνο ένας άνδρας μπορεί να είναι φετιχιστής με τα γυναικεία εσώρουχα. Να ο Τάκης δεν είναι, η Σοφία είναι. Της Σοφίας δεν της έχω λύση, ειδικά όταν μια μέρα ο Τάκης την αποτέλειωσε γράφοντας της στο messenger «Απόψε έλα κατά τις 20:00, ναι;  Θα σε περιμένω. Α, και ήθελα μια μικρή χάρη να μου κάνεις, μια λεπτομέρεια που με φτιάχνει. Μη φοράς εσώρουχα μέσα από τα ρούχα πλιζ» και μου το έστειλε screenshot, της έγραψα «Μεγάλη επιτυχία. Βρήκες τον άνθρωπο που γουστάρει ακριβώς το αντίθετο από σένα».

Το παιχνίδι με τα εσώρουχα μπορεί να φτιάξει ένα ολόκληρο σύμπαν λάγνων προσδοκιών. Ξεχνάμε εκείνη τη στιγμή από το άθλιο κατά τ’ άλλα Sliver όπου ο Ουίλλιαμ Μπάλντουιν ζητά από την Σάρον Στόουν να βγάλει το εσώρουχό της ενώ δειπνούν σε ένα κυριλέ εστιατόριο; Ένα σέξι κλείσιμο του ματιού στο Βασικό Ένστικτο της Σάρον, και στην σκηνή που την εκτόξευσε γιατί ποτέ ένα σταυροπόδι δεν αποκάλυψε τόσο πολλά. Γενικά μπορούμε να πούμε ότι η Σάρον έχει χειριστεί άψογα το θέμα εσώρουχα και μπράβο της.

Εμένα πάντως μου είχε τύχει αγόρι που δεν ήθελε με τίποτα να βγάζω το εσώρουχό μου ακόμη και όταν το πράγμα έφτανε στο μη περαιτέρω. Το τραβούσε στην άκρη και τσουυυυυυπ, ας χρησιμοποιήσω αυτή την χαριτωμένη ηχητική λέξη για να περιγράψω μια φάση που στην αρχή με έφτιαχνε και με γοήτευε και εμένα ειδικά όταν συνοδευόταν από λόγια όπως «εσύ πρέπει να είσαι πάντα με σέξι εσώρουχα, ταιριάζουν ιδανικά στο σώμα σου, το αναδεικνύουν» αλλά που κάποια στιγμή έγινε λίγο άβολη, γιατί δεν είναι όλα τα εσώρουχα φτιαγμένα για να τραβιούνται στο πλάι, ή καμιά φορά μπορεί να σε κόβουν, ή γιατί τέλος πάντων κάτι που φαντάζει ένα τσικ πιο kinky στην αρχή μπορεί κάποια στιγμή να καταντήσει βαρετό κι αναμενόμενο. Μέχρι την ηρωική εκείνη ημέρα, που ενώ ακόμη χάιδευε και φιλούσε εγώ σηκώθηκα όρθια και σχεδόν με επαναστατική εξέγερση ξεστόμισα την ηρωική φράση «Εγώ απόψε θα το βγάλω το βρακί μου».

Πάντως είναι αμαρτία να θεωρούμε ότι τα προσεγμένα εσώρουχα είναι μόνο γυναικεία υπόθεση. Η Αλίκη δυσκολεύτηκε να κρύψει την απογοήτευση στο πρόσωπό της όταν ο κατά δύο δεκαετίες μεγαλύτερος γκόμενος της γδύθηκε για πρώτη φορά μπροστά της κι εκείνη αντίκρισε ένα παλιακό σλιπ, πάνω κάτω σαν αυτά που φορούσε ο μπαμπάς της, συνειρμός που παρ’ ολίγον να της ρίξει τη λίμπιντο στα πατώματα, μέχρι που ο Μάκης έβγαλε το παλιακό σλιπ και η Αλίκη αναφώνησε «αλληλούια». Τέσσερα χρόνια μετά κι ενώ ο Μάκης συνεχίζει εμμονικά να φοράει παλιακά σλιπ -«Είναι πολύ βολικά, δεν μπορώ με τα μποξεράκια νιώθω ότι όλα είναι πολύ ελεύθερα εκεί μέσα»- η Αλίκη ακόμη του ρίχνει μπηχτές για την ηλικία και την αισθητική του, αλλά οκ είναι αγαπησιάρικες.

Και η αισθητική πάντως παίζει τον ρόλο της στην επιλογή εσωρούχων. Η Μάνια πήρε στο κορίτσι της, την Μαρία, ένα σετ εσωρούχων που θα έκαναν τον Νίκο Καρβέλα να δακρύσει από υπερηφάνεια. Ήταν φτηνιάρικα, βγαλμένα από υγρά όνειρα σκηνοθέτη παρακμιακής τσόντας γυρισμένης σε γαμιστρώνα κάπου στην Εθνική Αθηνών-Λαμίας, κόκκινα με λεοπαρδαλέ λεπτομέρειες. Η Μαρία άνοιξε το κουτί, αντίκρισε το «πατρινό καρναβάλι για πάντα» σε μερικά εκατοστά υφάσματος, φίλησε την Μάνια, πήγε στην κρεβατοκάμαρα, τα φόρεσε, φώναξε την Μάνια να έρθει, έκαναν έρωτα και μετά στις αγκαλιές της είπε «Κάποτε θα σε εκδικηθώ γι’ αυτό». Φτυχώς, δεν έχουν τίποτε άλλο να χωρίσουν.

Λίνα Ρόκου

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κέρκυρα. Το 1998 ήρθε στην Αθήνα για να σπουδάσει στο τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού. Από το 2001 εργάζεται ως δημοσιογράφος.

Share
Published by
Λίνα Ρόκου