Σταύρος Διοσκουρίδης
Ό,τι άναψε θα σβήσει και θα ξαναχτιστεί. Έτσι θα γίνει με την Παναγία των Παρισίων έτσι συνέβαινε πάντα.
Αυτό το συλλογικό σοσιαλμιντιακό πένθος, που μοιάζει λες και τέλειωσαν μονομιάς τα πάντα για όλους.
Βασίλης Κ. Κουρουμιχάκης
Μετά από απουσία 5 ετών ο Flying Lotus επιστρέφει δισκογραφικά και μας το ανακοινώνει με μια μικρού μήκους ταινία και μια τόσο όσο πρέπει τρομακτική συμμετοχή του David Lynch.
Όχι άλλη γκρίνια για τη μουσική που ακούει η «νεολαία» με αφορμή το mama; Αν στην προσπάθειά σας να την καταλάβετε αρχίσετε να θυμίζετε τα ρεπορτάζ που ακολούθησαν την βίαια διαλυμένη συναυλία των Rolling Stones τον Απρίλη του ‘67, είναι καιρός να καταλάβετε ότι μεγαλώνετε και καλό είναι να αφήσετε τους νέους ήσυχους.
Ελένη Μαραγκού
Μακάρι το “Normal People” της Sally Rooney να μην κολλήσει τη ρετσινιά των influencers (αν κρίνουμε από την πανταχού παρουσία του στα σόσιαλ) γιατί είναι α) ένα υπερβολικά καλό βιβλίο για να μειωθεί σε αισθητικά ευχάριστο εξώφυλλο δίπλα σε ένα λάτε και β) το ιδανικό κράμα millennial ανησυχιών και κοινωνικοπολιτικής κριτικής.
Η Παναγία των Παρισίων είναι για πολλούς από εμάς ένα αρχιτεκτονικό αριστούργημα, ένας εμβληματικός χώρος λατρείας ή ένας φαντασιακός τόπος της παιδικής μας ηλικίας και η μερική καταστροφή της μας επεσήμανε την τρωτότητα όλων όσων θεωρούσαμε στεγανά. Τα εκατομμύρια όμως που με τόση ευκολία χαρίστηκαν από «καλοπροαίρετους δισεκατομμυριούχους» απλώς υπενθυμίζουν ότι τα σύμβολα αξίζουν πολλά περισσότερα από τους ανθρώπους.
Παναγιώτης Μένεγος
Ώρα για λίγη ξεδιάντροπη αυτοπροώθηση. Μετά το περσινό μεγαλειώδες/διθυραμβικό/επικό/λαοθαλασσάτο/κοσμογονικό/συνταρακτικό πάρτι που διοργανώσαμε και πάλι στο six d.o.g.s., σας περιμένουμε και φέτος για τα 11 Χρόνια Λατέρνατιβ…
Τι θα γίνει με αυτήν την ιστορία που λέγεται χειμώνας; Πρωτομαγιά φτάσαμε…
Θεοδόσης Μίχος
Ο Αρκτούρος είναι βάλσαμο. Ακολουθήστε τον στο facebook (facebook.com/arcturosgr) και σώστε την ψυχή σας.
Αυτή είναι η πιο πρόσφατη ανακοίνωση:
Δύο ορφανά αρκουδάκια που βρέθηκαν στην Οινόη Κοζάνης φροντίζει ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ. Τα δύο αρκουδάκια εντόπισε ιδιώτης κοντά σε στάνη και τα κράτησε για μία περίπου εβδομάδα πριν ειδοποιήσει τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ. Το μεγάλο χρονικό διάστημα που πέρασε από την ημέρα που βρέθηκαν τα αρκουδάκια έως την παράδοσή τους κατέστησε δυστυχώς ανέφικτη την προσπάθεια αναζήτησης της μητέρας τους, όπως γίνεται πάντοτε στις περιπτώσεις αυτές.
Ο Μπράντλεϊ και ο Κούπερ θα μεγαλώσουν μαζί για ένα χρόνο μακριά από άλλες αρκούδες. Ο στόχος είναι να διδαχθούν από τους έμπειρους φροντιστές του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ τα μυστικά της επιβίωσης στη φύση όπως θα τους τα μάθαινε και η μητέρα τους.
Ήδη εξετάστηκαν από κτηνίατρο και παρόλο που βρέθηκαν ελαφρώς υποσιτισμένα στην αρχή, σήμερα είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Τους αρέσει πολύ το παιχνίδι και ιδιαίτερα να παλεύουν ο ένας με τον άλλον, με τον Μπράντλεϊ που είναι και ο πιο μεγαλόσωμος, να βγαίνει συνήθως νικητής.http://www.arcturos.gr/news/bradleycooper/
-Jesse: I heard this story once about when the Germans were occupying Paris and they had to retreat back. They wired Notre Dame to blow, but they had to leave one guy in charge of hitting the switch. And the guy, the soldier, he couldn’t do it. You know, he just sat there, knocked out by how beautiful the place was. And then when the allied troops came in, they found all the explosives just lying there and the switch unturned, and they found the same thing at Sacre Couer, Eiffel Tower. Couple other places I think…
-Celine: Is that true?
-Jesse: I don’t know. I always liked the story, though.
Λίνα Ρόκου
Αν και καθόλου fan των Mötley Crüe βρήκα αρκούντως διασκεδαστικό το Dirt.
Γιατί αυτό που έλειπε από την Αθήνα είναι ένα κακότεχνο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ
Ζωή Παρασίδη
Στη συμβολή των οδών Β. Αμαλίας και Β. Όλγας βρίσκεται το άγαλμα του Βύρωνα. Η σύνθεση από την εποχή της αναβίωσης των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων που δείχνει την Ελλάδα να ευγνωμονεί στεφανώνοντας τον Βρετανό φιλέλληνα προκάλεσε σάλο την εποχή που τοποθετήθηκε, οι εφημερίδες της εποχής το κριτίκαραν εντόνως το ενώ ο γλύπτης Δημήτρης Φιλιππότης είχε δηλώσει σε μία από αυτές «ντρέπομαι ως Έλληνας γιατί το έργο δεν έχει ούτε σύμβολον ούτε εθνικότητα. Την δε Ελλάδα παρέστησεν ο ξένος γλύπτης ως κοινήν γυναίκα με κρεμασμένους τους μαστούς». Παρόλα αυτά είναι καλαίσθητο, επιβλητικό και σύμφυτο με τη σύγχρονη ιστορία της Αθήνας υποδέχεται όσους εισέρχονται στο κέντρο της.
Για λόγους που ακόμα δεν έχουν γίνει κατανοητοί, ο απερχόμενος δήμαρχος Αθηναίων αποφάσισε να βγάλει ένα έργο του γλύπτη Γιάννη Παππά που βρισκόταν από το 1993 στην αποθήκη αφού «διάφορες αμηχανίες απέτρεπαν την τοποθέτηση του στο δημόσιο χώρο μέχρι σήμερα», όπως γράφτηκε. Ο Γιώργος Καμίνης ένιωσε πως οι αμηχανίες τελειώσαν και από το σημείο που βρίσκεται το άγαλμα του Βύρωνα έλειπε κι ένας έφιππος ανδριάντας του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Από τη δημαρχία Αβραμόπουλου με τα καγκελάκια χ είχαμε να δούμε τόσο κιτς δημοτική πρωτοβουλία και είναι και από τις τελευταίες του, κρίμα, και περνάω και κάθε μέρα από εκεί.
Ελένη Τζαννάτου
Ήδη στους δίσκους της χρονιάς:
Τζούλια Τσιακίρη
Εδώ η τύπισσα που έβγαλε το φίδι από την τρύπα.
Η τρύπα ήταν πολύ μαύρη.