Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
14.12.2024

Η τεχνολογία του Mitsubishi Eclipse Cross

Η προσπάθεια της ιαπωνικής μάρκας να εισέλθει στη κατηγορία των μεσαίων SUV ενισχύεται από την τεχνογνωσία της στα οχήματα ελεύθερου χρόνου και στο τεχνολογικό πακέτο που επέλεξε για να αναβαθμίσει τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
Η τεχνολογία του Mitsubishi Eclipse Cross

Κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Mitsubishi Eclipse Cross, στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, δόθηκαν περισσότερα στοιχεία για την τεχνολογία που φέρει το νέο ιαπωνικό αυτοκίνητο. Η προσπάθεια της ιαπωνικής μάρκας να εισέλθει στη κατηγορία των μεσαίων SUV ενισχύεται από την τεχνογνωσία της στα οχήματα ελεύθερου χρόνου και στο τεχνολογικό πακέτο που επέλεξε για να αναβαθμίσει τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

   Για τη μεταφορά της ροπής σε όλους του τροχούς, η μάρκα επέλεξε το σύστημα τετρακίνησης που κατανέμει την απαραίτητη ροπή στους πίσω τροχούς ανάλογα με το πάτημα του γκαζιού, την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις συνθήκες οδήγησης.

   Το σύστημα S-AWC του Eclipse Cross, ενσωματώνει σύστημα Active Yaw Control (AYC). Χάρη σ’ αυτή τη λειτουργία, το S-AWC υπολογίζει με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνει από διάφορους αισθητήρες, όπως περιστροφής του τιμονιού, γωνιακής ταχύτητας εκτροπής (yaw rate), ροπής κινητήρα, ισχύος πέδησης και ταχύτητας τροχών. Με βάση τις εντολές του συστήματος ελέγχου του Yaw Control, τα διάφορα συστήματα υποβοηθούν το αυτοκίνητο να ανταποκριθεί στις προθέσεις του οδηγού. 

   Το σύστημα S-AWC βελτιώνει την ιδανική γραμμή μέσα στις στροφές, τη σταθερότητα του αυτοκινήτου στην ευθεία ή στην αλλαγή λωρίδας και σε οδοστρώματα με χαμηλό συντελεστή τριβής με στάνταρ κατονομή ροπής εμπρός/πίσω 80/20% που μπορεί να ρυθμίζεται άμεσα και συνεχώς σε μάξιμουμ 55/45% στο AUTO mode.

   Επιπλέον, διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης (Drive Modes), στα οποία δίνεται η δυνατότητα επιλογής μέσω επιλογέα στην κεντρική κοσόλα:

   – Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, το σύστημα 4ED επιλέγει το πρόγραμμα AUTO για να διαχειριστεί την παροχή της ροπής με γνώμονα τη βέλτιστη οικονομία καυσίμου. Εφόσον ανιχνεύσει οδόστρωμα χαμηλής πρόσφυσης ή παρόμοιες συνθήκες, αυτόματα κατανέμει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς για καλύτερη σταθερότητα

   – Το SNOW mode είναι ιδανικό για χιονισμένες και άλλες ολισθηρές επιφάνειες.

   – Το GRAVEL mode εξασφαλίζει κορυφαία απόδοση του συστήματος 4WD σε δύσκολα εδάφη, κακούς δρόμους ή σε περίπτωση που χρειαστεί να ξεκολλήσει το αυτοκίνητο από λάσπη ή χιόνι.

   Αν και οι εμπρός τροχοί μεταφέρουν συνήθως περισσότερη ισχύ, η κατανομή ροπής του αυτόματα να μεταβάλλεται ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, ενώ στα προγράμματα SNOW και GRAVEL οι πίσω τροχοί μπορούν να μεταφέρουν περισσότερη ισχύ από τους εμπρός.

   Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το κιβώτιο CVT με Sport Mode 8 σχέσεων. Το νέο κιβώτιο, που διατίθεται με τον βενζινοκινητήρα 1.5, διαθέτει ενσωματωμένο πρόγραμμα Sport για μηχανικές αλλαγές. Χάρη στην προσομείωση 8 σχέσεων, το Sport mode προσφέρει πυκνή κλιμάκωση σε μεγάλο εύρος και εκμεταλλεύεται όλη τη δυναμική του κινητήρα. 

   Η μονάδα ελέγχου του CVT χρησιμοποιεί ένα νέο σύστημα “ανεβάσματος σχέσεων” Step-up για να περιορίσει την αίσθηση υστέρησης των κοινών κιβωτίων CVT, στα οποία οι στροφές του κινητήρα δείχνουν να είναι πάνω από τις μεταβαλλόμενες σχέσεις. Η λογική Step-up χαρίζει βελτιωμένη αίσθηση επιτάχυνσης χάρη σε μία ανεπαίσθητη, στιγμιαία διακοπή της επιτάχυνσης, η οποία δίνει την εντύπωση ότι το CVT αλλάζει σχέσεις όπως ένα παραδοσιακό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.