Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
29.11.2024

H&M: επιδιώκει να συγκεντρώσει 1.000 τόνους ανεπιθύμητων ή μεταχειρισμένων ρούχων από τους πελάτες της σε όλο τον κόσμο

Και για αυτό τον σκοπό ένωσε τις δυνάμεις της με την M.I.A.
H&M: επιδιώκει να συγκεντρώσει 1.000 τόνους ανεπιθύμητων ή μεταχειρισμένων ρούχων από τους πελάτες της σε όλο τον κόσμο

Η H&M ενώνει τις δυνάμεις της με τη μουσικό και τραγουδίστρια M.I.A. για τη νέα παγκόσμια πρωτοβουλία της H&M, το World Recycle Week, καιπ αρουσιάζει ένα νέο μουσικό βίντεο κι ένα φιλόδοξο παγκόσμιο πρόγραμμα Garment Collecting (Συγκέντρωσης Ρούχων). Στη διάρκεια αυτής της εβδομάδας, η H&M επιδιώκει να συγκεντρώσει 1.000 τόνους ανεπιθύμητων ή μεταχειρισμένων ρούχων από τους πελάτες της σε όλο τον κόσμο στα περισσότερα από 3.600 καταστήματα της εταιρείας. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος του στόχου της H&M να δημιουργήσει έναν κλειστό κύκλο ανατροφοδότησης στη μόδα, ανακυκλώνοντας ανεπιθύμητα ρούχα, για να κατασκευάζει ανακυκλωμένες υφαντουργικές ίνες για καινούργια προϊόντα. Για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση, η M.I.A. δημιούργησε ένα νέο μουσικό βίντεο αποκλειστικά για την H&M που υπογραμμίζει τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο των ρούχων που καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής ταφής ανά τον κόσμο. Το βίντεο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στις 11 Απριλίου στο hm.com.

Το πρόγραμμα Garment Collecting της H&M είναι απλό και μπορεί να έχει σημαντική επίδραση. Από το 2013, οι πελάτες καλούνται να φέρουν οποιαδήποτε ανεπιθύμητα και μεταχειρισμένα ρούχα και υφάσματα, οποιασδήποτε μάρκας και σε οποιαδήποτε κατάσταση, σε οποιοδήποτε κατάστημα της H&M. Με αυτή τους την κίνηση, οι πελάτες διασφαλίζουν ότι λιγότερα ρούχα θα καταλήξουν σε χώρους υγειονομικής ταφής και, ως αντάλλαγμα, λαμβάνουν κουπόνια τα οποία εξαργυρώνουν στην H&M. Από το 2013, όταν η H&M λάνσαρε για πρώτη φορά το πρόγραμμα Garment Collecting, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 25.000 τόνους ρούχων, ενώ πριν από δύο χρόνια η H&M παρουσίασε τα πρώτα καινούργια ρούχα που κατασκευάστηκαν από ανακυκλωμένες υφαντουργικές ίνες, ένα σημαντικό βήμα για την κατασκευή προϊόντων μόδας από ανακυκλωμένα απορρίμματα πρώτων υλών.

Για να σηματοδοτήσει το πρώτο World Recycle Week, η H&M σκοπεύει να συγκεντρώσει περισσότερα υφάσματα από ποτέ, μέσω της συνεχούς πρωτοβουλίας της Garment Collecting. Παράλληλα με το βίντεο της M.I.A., bloggers και πρόσωπα που εμφανίζονται στο βίντεο θα γυρίσουν τα δικά τους βίντεο “rehaul”, στα οποία θα δείχνουν τα κομμάτια που ανακυκλώνουν μέσω του προγράμματος H&M Garment Collecting στη διάρκεια του World Recycle Week – το “rehaul” είναι το αντίθετο των βίντεο “haul”, στα οποία οι bloggers δείχνουν τα κομμάτια που αγόρασαν πρόσφατα.

Δημιουργήστε τα δικά σας βίντεο χρησιμοποιώντας το hashtag #HMrehaul, φέρτε τα ρούχα σε οποιοδήποτε κατάστημα της H&M και γίνετε μέρος

Παράλληλα λανσάρει και μια μοντέρνα συλλογή από πιο αειφόρα υλικά, γεμάτη με τη γοητεία της ιστορίας

 

1156_103_sRGB_300
1156_102_sRGB_300
1156_104_sRGB_300
1156_105_sRGB_300
1156_107_sRGB_300
1156_101_sRGB_300
1156_108_sRGB_300

Η 2016 Conscious Exclusive Collection συνδυάζει ανεπιτήδευτα την αίσθηση της ιστορίας με το μοντερνισμό. Το λανσάρισμα ορίστηκε για να συμπέσει με την έναρξη της έκθεσης Fashion Forward – 300 years of Fashion που θα φιλοξενηθεί στο Musée des Arts Décoratifs. Η συλλογή θα αποτίσει φόρο τιμής στην έκθεση και αποπνέει την ιδέα της καλλιτεχνικής και εκλεπτυσμένης κομψότητας.

Η σχεδιαστική ομάδα της Η&Μ μελέτησε τις συλλογές του μουσείου στο αρχείο της μόδας προκειμένου να επιλέξει κομμάτια που αποτελούν ορόσημο των τελευταίων τριών αιώνων υψηλής ραπτικής. Το αποτέλεσμα είναι μια σύγχρονη και καλλιτεχνική συλλογή που είναι ταυτόχρονα εκφραστική, προοδευτική, με περιβαλλοντική συνείδηση και πραγματικά μοναδική. Η συλλογή θα διατεθεί σε περίπου 180 καταστήματα σε όλο τον κόσμο καθώς και online από τις 7 Απριλίου.

«Δουλέψαμε με καινοτόμα αειφόρα υλικά και περίτεχνα διακοσμητικά στοιχεία, και δημιουργήσαμε μια συλλογή που εμπεριέχει αναφορές, σχήματα και υφές, σε συνδυασμό με έντονα διακοσμητικά αξεσουάρ και κοσμήματα εμπνευσμένα από το χώρο της διακόσμησης», λέει η Ann-Sofie Johansson, καλλιτεχνική σύμβουλος της Η&Μ.

Η ρευστή και εύκολη γραμμή περιστρέφεται γύρω από τα χαλαρά φορέματα, τα περίτεχνα καφτάνια και τις φούστες με δομημένη γραμμή. Οι στάμπες προσθέτουν μια πινελιά έκπληξης, μετατρέποντας τα φορέματα σε πίνακες ή γλυπτά που δημιουργούν οφθαλμαπάτες. Ένα μακρύ βραδινό φόρεμα με βαθύ ντεκολτέ έχει μια στάμπα με πτυχώσεις μαρμάρου, ένα αεράτο φόρεμα είναι διακοσμημένο με ένα τμήμα από τις Τρεις Χάριτες του Μποτιτσέλι. Τα κοντά φορέματα και οι ριχτές μπλούζες ξεχειλίζουν από χαλαρή κομψότητα, δημιουργώντας ένα συναρπαστικό και εκλεκτικό συνονθύλευμα μεταξύ του παρόντος και του παρελθόντος.

«Ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια της συλλογής είναι το μίνι ασύμμετρο φόρεμα, πηγή έμπνευσης για το οποίο υπήρξε ένας πίνακας του Γκουστάβ Μορώ. Λατρεύω την ανάμιξη ενός αειφόρου υλικού, φτιαγμένο με σεβασμό προς το περιβάλλον και ενός παλιού πίνακα. Είναι υπέροχο να μπορείς να έχεις ρούχα από αειφόρα υλικά που ταυτόχρονα αρμόζουν και σε επίσημες εκδηλώσεις», λέει η Julia Restoin Roitfeld, το πρόσωπο της καμπάνιας.

Τα υλικά περιλαμβάνουν βιολογικό μετάξι, κάνναβη, ανακυκλωμένο λινό και μίγματα Tencel® καθώς και νέα καινοτόμα υλικά, όπως χάντρες και στρας από ανακυκλωμένο γυαλί και Denimite – ένα υλικό που κατασκευάζεται από ανακυκλωμένο φθαρμένο τζιν, το οποίο η Η&Μ είναι η πρώτη εταιρεία μόδας που χρησιμοποιεί.

Η Η&Μ θα είναι ο αποκλειστικός χορηγός της επερχόμενης έκθεσης Fashion Forward – 300 years of Fashion στο Μουσείο Διακοσμητικών Τεχνών. Η Pamela Golbin είναι η επικεφαλής έφορος της έκθεσης.

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.