Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
05.05.2024

Επανεκκίνηση τρένων: Στο πρώτο βαγόνι δίπλα από τον μηχανοδηγό ο Γιώργος Γεραπετρίτης

Επικοινωνιακό σόου από τον υπουργό Επικρατείας, αρμόδιο για θέματα Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργο Γεραπετρίτη, στο πρώτο πρωινό δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας 882, μετά την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη.
Επανεκκίνηση τρένων: Στο πρώτο βαγόνι δίπλα από τον μηχανοδηγό ο Γιώργος Γεραπετρίτης

Εκτός χρονοδιαγράμματος μπήκαν στις ράγες και πάλι σήμερα, έναν μήνα μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, οι αμαξοστοιχίες της Hellenic Train με προορισμό την Καλαμπάκα και την Θεσσαλονίκη.

Στο πρώτο πρωινό δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας 882, που αναχώρησε από το σταθμό Λαρίσης στις 08:28 για την Καλαμπάκα, ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης και στελέχη της Hellenic train θέλοντας να επικοινωνήσουν το μήνυμα ότι οι μετακινήσεις είναι ασφαλείς.

Ο υπουργός υποστήριξε το πρωί ότι η «επανεκίννηση της επιβατικής αμαξοστοιχίας για την Βόρεια Ελλάδα για Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα» γίνεται με «μια μικρή χρονική υστέρηση καθώς είχε προγραμματιστεί για προχθές» και ταυτόχρονα ότι είναι «μέσα στο πρόγραμμά όσον αφορά στο σύνολο σχεδόν των αμαξοστοιχιών».

Παράλληλα, ο κ. Γεραπετρίτης είπε «ο προαστιακός σιδηρόδρομος για το Κιάτο θα εκκινήσει προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας, όταν θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα τα οποία γίνονται κυρίως για την ανάδειξη του φωτισμού μέσα σε σήραγγες προς τη διαδρομή για Κιάτο».

Ο ίδιος επανέλαβε τις υποσχέσεις για την «προσπάθεια εκ μέρους του Υπουργείου και της Πολιτείας έτσι ώστε όλες οι συμβάσεις οι οποίες αναφέρονται στην σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση καθολικά στον κύριο άξονα να ολοκληρωθούν έγκαιρα έτσι ώστε τέλος Σεπτεμβρίου να έχουμε ένα απολύτως ασφαλές δίκτυο, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα σε όλα τα διεθνή standards για την προστασία των επιβατών».

Επίσης, τόνισε ότι στόχος είναι «να πέσει άπλετο φως στο ζήτημα του δυστυχήματος και να αναδειχθούν οι ευθύνες όπου αυτές υπάρχουν. Το δεύτερο να υπάρχει επανεκκίνηση με ασφάλεια. Το τρίτο είναι η ανάταξη τους επιπέδου ασφάλεια των σιδηρόδρομων σε ένα πιο μόνιμο επίπεδο».

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.