Anti-Do-To: Ένα brand λανσάρει κουβέρτα για να βοηθήσει τους άστεγους στο Μιλάνο
Το brand streetwear Anti-Do-To κυκλοφόρησε την περιορισμένης έκδοσης κουβέρτα «The Face» για να βοηθήσει τους άστεγους στο Μιλάνο.
Το brand προϊόντων με βιώσιμα υλικά που ιδρύθηκε το 2020 θέλει να ωθήσει την κοινότητα να ενεργήσει συλλογικά υπέρ ενός πρότζεκτ με κοινωνικό αντίκτυπο αυτή την εορταστική περίοδο και να αγοράσει την περιορισμένης έκδοσης κουβέρτα «The Face» σε μαύρο και άσπρο, ή μπλε και πορτοκαλί.
Η κουβέρτα είναι κατασκευασμένη στην Ιταλία από αναγεννημένο βαμβάκι και πολυεστέρα και έχει σχέδιο ένα ειρωνικό πρόσωπο με χαμογελαστή έκφραση.
Για κάθε κουβέρτα που αγοράζεται, από τις 9 Δεκεμβρίου έως τις 31 Ιανουαρίου, η μάρκα θα δωρίζει άλλη μια, κατασκευασμένη από πιο ζεστό μείγμα μαλλιού σε άστεγους στη γειτονιά Πόρτα Βενέτσια στο Μιλάνο, όπου εδρεύει το brand Anti-Do-To. Μια εύπορη περιοχή στον χάρτη με «υψηλό ποσοστό αόρατων ανθρώπων».
To Anti-Do-To συνεργάζεται με το Ίδρυμα Isacchi Samaja Onlu, που εδρεύει επίσης στην Πόρτα Βενέτσια, το οποίο βοηθά περίπου 100 άστεγους καθημερινά με τη βοήθεια τοπικών ενώσεων και των δικών του μονάδων του δρόμου. Τέσσερα βράδια την εβδομάδα, μεσολαβητές προσφέρουν σωματική και συναισθηματική παρηγοριά στους ανθρώπους που ζουν στο δρόμο, προσφέροντάς τους είδη πρώτης ανάγκης, ποτά, τρόφιμα, ρούχα και κουβέρτες.
Με τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, το brand Anti-Do-To δεν επιδιώκει απλώς να προσφέρει ζεστές κουβέρτες για τους άστεγους, αλλά και να καλέσει την κοινότητα της περιοχής να στρέψει το βλέμμα πιο κοντά της και να μεταδώσει ζεστασιά και θετικότητα.
ΑΠΕ-ΜΠΕ