Ένας συνδετήρας 185 δολααρίων από την PRADA
Λένε ότι το καλό ντιζάιν θα έπρεπε να κάνει ένα αντικείμενο αόρατο. Αυτό βέβαια αλλάζει αν κολλήσεις πάνω ένα λογότυπο. Γίνεται αυτόματα το αντίθετο. Είναι ένα προϊόν που θα θελήσεις να έχεις και μόνος λόγος είναι η μάρκα.
Μετά το μπούμερανγκ των 800 ευρώ της CHANEL, που ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από τους Αβοριγίνες της Αυστραλίας, έρχεται ο αξίας 185 ευρώ συνδετήρας της PRADA. Για να είμαστε δίκαιοι όμως, δεν είναι ένας απλός συνδετήρας. Είναι κλιπ για τα μετρητά, που κάνει ακόμα πιο ειρωνικό το γεγονός ότι ένα από τα πιο οικονομικά προϊόντα του ιταλικού οίκου ακόμα και να το αγοράσει ένας απλός άνθρωπος δεν θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει. Πρέπει να έχεις μετρητά για να χρησιμεύσει αυτός ο πανάκριβος συνδετήρας. Οπότε…
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που διάσημοι οίκοι βάζουν το όνομά τους σε απλά αντικείμενα, κάνοντας τα αυτόματα πανάκριβα αλλά και ποθητά από τον κόσμο. Η εταιρεία SUPREME είχε κυκλοφορήσει τούβλα με το λογότυπό της, τα οποία κόστιζαν 23 λίρες το καθένα, ενώ και ο Κρίστοφερ Κέιν είχε κυκλοφορήσει απλά πλαστικά πολύχρωμα βραχιόλια τα οποία πωλούνταν για 30 δολάρια το ένα. Τέλος, η Βρετανίδα σχεδιάστρια Άνυα Χίντμαρτς κυκλοφόρησε δερμάτινα αυτοκόλλητα αξίας 45 λιρών, τα οποία εννοείται ξεπούλησαν.
Πηγή: The Guardian