Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
23.11.2024

Είναι …σαν ούζο το SunOuzo

Κυκλοφορεί σε τρεις γεύσεις (πορτοκάλι, βύσσινο και λεμόνι) κι αποτελεί ένα καινοτόμο ελληνικό προϊόν, σαν ιδέα γεννήθηκε το 2010, αλλά τελικά πήρε σάρκα και οστά έξι χρόνια αργότερα, με "όχημα" την εταιρεία "AGP Fashion & Food Beverage Hellas.
Είναι …σαν ούζο το SunOuzo

Οι εμπνευστές του προϊόντος, εν μέσω της οικονομικής κρίσης, κατάφεραν τελικά να νικήσουν το «τέρας της γραφειοκρατίας» -όπως οι ίδιοι υποστηρίζουν- και παρά το αυξημένο κόστος παραγωγής, τον διπλό ειδικό φόρο κατανάλωσης που πρέπει να καταβάλλουν, αλλά και το περιορισμένο αρχικό τους κεφάλαιο, έκαναν την ιδέα τους πραγματικότητα, κυρίως λόγω επιμονής και παραμένοντας πιστοί στο όραμά τους.

Όλα ξεκίνησαν σε ένα ταξίδι διακοπών του 55χρονου σήμερα Παναγιώτη Πατσατζή με τον φίλο του Γιώργο Ταχτσίδη στη Ρόδο το 2010. Εκεί, όπως επισήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κόρη του, Αλίκη Πατσατζή – Ιωαννίδου, οι δύο άντρες έβλεπαν τους τουρίστες να απολαμβάνουν το ελληνικό παραδοσιακό ούζο, αναμειγνύοντάς το ωστόσο με χυμούς. Γυρνώντας πίσω στην Αθήνα, κουβέντιασαν με την Αλίκη Πατσατζή -Ιωαννίδου αυτό που παρατήρησαν στις διακοπές τους στη Ρόδο και της ανέθεσαν την υλοποίηση της ιδέας.

Η ιδέα τους βρήκε αμέσως ανταπόκριση από τις οικογένειές τους και τους φίλους τους. Στον δρόμο προς την ίδρυση της εταιρείας και την παραγωγή του SunOuzo τα εμπόδια εμφανίζονταν το ένα μετά το άλλο με ιλιγγιώδη ταχύτητα, ωστόσο «κανείς μας δεν το έβαλε κάτω και με λίγη τύχη στην εξεύρεση των σωστών συνεργατών, τελικά τα καταφέραμε” επισήμανε η Αλίκη Πατσατζή – Ιωαννίδου. Βέβαια, μπορεί όπως επισήμανε το όλο εγχείρημα να βρίσκεται “ακόμη στο ξεκίνημά του», αλλά «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός».

Το SunOuzo έκανε τελικά πρεμιέρα στην ελληνική αγορά τον Ιούλιο του 2016 και σήμερα μπορεί κάποιος να το αναζητήσει σε αρκετά σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. «Φυσικά το δίκτυο μας διευρύνεται διαρκώς και τώρα που πλησιάζει το καλοκαίρι οι συνεργάτες/φίλοι μας βρίσκονται επί ποδός και γυρνούν όλη τη χώρα προκειμένου να κάνουν γνωστό το προϊόν» σημείωσε η κ. Πατσατζή – Ιωαννίδου.

Για την παραγωγή του SunOuzo, οι ιδρυτές της εταιρείας συνεργάζονται με ένα αποστακτήριο στις Σέρρες, αλλά και με συνεταιρισμούς στην περιοχή, προκειμένου να προμηθεύονται τους φυσικούς χυμούς. Καθημερινά, η εταιρεία δύναται να παράγει 3000 μπουκάλια, ενώ η τιμή του προϊόντος διαφέρει ανάλογα με το σημείο πώλησης. «Δεν μπορώ να γνωρίζω ακριβώς σε ποια τιμή πωλείται το SunOuzo στη λιανική, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή είναι λογική» υπογράμμισε χαρακτηριστικά η κ. Πατσατζή – Ιωαννίδου.

Μια νέα εκδοχή του ελληνικού παραδοσιακού ούζου:

Το Sun Ouzo, αποτελεί ουσιαστικά το …πάντρεμα του ελληνικού παραδοσιακού ούζου με τρεις φυσικούς χυμούς, λεμόνι, πορτοκάλι και βύσσινο και είναι ένα ποτό, χαμηλού αλκοολικού βαθμού (4,8%), χωρίς ανθρακικό, το οποίο σερβίρεται σε γυάλινο μπουκάλι των 275ml. 

«Η άριστη ανάμιξη δίνει την παράδοση της Ελλάδας με μια πιο μοντέρνα ματιά, σε ένα καθόλα ελληνικό ποτό. Μπορούμε να το απολαύσουμε όλες τις εποχές, όλες τις μέρες του χρόνου και φυσικά ανάλογα με τις προτιμήσεις και όλες τις ώρες», εξήγησε.

«Η παραδοσιακή συνταγή του ούζου καταφέρνει να συνυπάρξει αρμονικά με τους τρεις διαφορετικούς φυσικούς χυμούς προσφέροντας εκρήξεις απόλαυσης με κάθε σταγόνα του», υπογράμμισε με περισσή περηφάνια η κ. Πατσατζή – Ιωαννίδου.

«Οι άνθρωποι που συνεργαστήκαμε και συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε, πέρα από επαγγελματίες, είναι και οι πρώτοι που πίστεψαν στην ιδέα μας και μας βοήθησαν να την υλοποιήσουμε. Σε αυτούς οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ» κατέληξε.

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.