Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
26.11.2024

5 καταστροφικά ψέμματα που οι διαφημίσεις θέλουν απεγνωσμένα να πιστέψετε

Όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσετε, τόσο πιο εύκολα θα ζήσετε ελεύθερα, χωρίς την αίσθηση της συνεχούς πίεσης να σπαταλάτε άσκοπα τον χρόνο, την ενέργειά σας και τους μη ανανεώσιμους πόρους της γης για να ικανοποιήσετε τις τεχνητές επιθυμίες σας.
5 καταστροφικά ψέμματα που οι διαφημίσεις θέλουν απεγνωσμένα να πιστέψετε

Δεν υπάρχει μέρα και ώρα που να μην βομβαρδιζόμαστε από χιλιάδες διαφημίσεις, είτε το καταλαβαίνουμε είτε όχι. Συνηθίζοντας την συνεχή τους παρουσία, δεν τους δίνουμε προσοχή και δεν συνειδητοποιούμε την τρομακτικά αρνητική επίδραση που έχουν σε εμάς και στον κόσμο.

Παρακάτω είναι πέντε αρκετά βλαβερά ψέμματα που οι διαφημιστές θέλουν να σας κάνουν να πιστέψετε και θα πρέπει να τα προσέξετε, ώστε να μην πέσετε στην παγίδα τους.

1. Είστε ημιτελής. Οι διαφημίσεις κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν για να σας πείσουν ότι δεν είστε αρκετός ή αρκετή όπως είστε. Από την στιγμή που καταφέρουν να σας κάνουν να νιώσετε άσχημα για τον εαυτό σας, σας παρέχουν με μια λύση για να νιώσετε καλά ξανά: να αγοράσετε αυτό που πουλάνε.

2. Οτιδήποτε θέλετε είναι σε έκπτωση. Οι διαφημίσεις θέλουν να σας κάνουν να νιώσετε πως ό,τι και να επιθυμείτε μπορεί να αγοραστεί. Θέλετε να νιώσετε αυτοπεποίθηση; Τότε αγοράστε αυτό το λαμπερό αμάξι! Δεν νιώθετε αρκετά ελκυστικοί στο αντίθετο φύλο; Τότε αγοράστε αυτά τα ψηλά παπούτσια! Είστε αγχωμένος; Τότε καταναλώστε αυτά τα μαγικά χάπια!

3. Τα υλικά αποκτήματα μόνο αξίζουν στην ζωή. Άλλο ένα ψέμα που προωθείται μέσω της διαφήμισης είναι ότι η κατοχή υλικών αντικειμένων είναι το κλειδί στην καλή ζωή. Δεν χρειάζεται να ψάξεις πουθενά αλλού για ευτυχία και ολοκλήρωση, όπως το να κυνηγάς το πάθος σου ή το να χτίζεις υγιείς σχέσεις με άλλους ανθρώπους -υπάρχει πάντα ένα προϊόν που τα υποκαθιστά όλα.

4. Η επιτυχία μετριέται σύμφωνα με τα πράγματα που έχεις. Οι διαφημίσεις προσπαθούν να σε κοροϊδέψουν με το ότι αν έχεις λιγότερα και χειρότερα πράγματα από τους γύρω σου, τότε είσαι ένας άνθρωπος που δεν αξίζει και ότι αποκτάς σημασία μόνο όταν περισσότερα και καλύτερα από τους άλλους. Έτσι, οι διαφημίσεις σε ωθούν στην συνεχή σύγκριση και τον συνεχή ανταγωνισμό με τους άλλους ανθρώπους.

5. Η κατανάλωση χωρίς τέλος είναι κανονική. Τέλος, ίσως το πιο σημαντικό, είναι ότι οι διαφημίσεις προσπαθούν να σας πείσουν ότι ο σκοπός σας στην ζωή είναι να καταναλώνετε, και μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ταιριάξετε στην κοινωνία. Ως αποτέλεσμα, μπορούν να κάνουν την ζωή σας ένα ατέρμονο κυνήγι του επόμενου καλύτερου κινητού-παπουτσιού-αντικειμένου, ανεξάρτητα από το πόσο σπάταλη είναι αυτή η συμπεριφορά και για για εσάς και για τον πλανήτη.

Όπως καταλαβαίνετε, ο μοναδικός σκοπός των διαφημίσεων είναι να σας πουλήσουν πράγματα ώστε οι εταιρείες και οι επιχειρήσεις να έχουν κέρδος και οι τακτικές που ακολουθούν είναι ειδεχθείς και παραπλανητικές. Όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσετε, τόσο πιο εύκολο θα είναι να ζήσετε ελεύθερα, χωρίς την αίσθηση της συνεχούς πίεσης να σπαταλάτε άσκοπα τον χρόνο, την ενέργειά σας και τους μη ανανεώσιμους πόρους της γης για να ικανοποιήσετε τις τεχνητές εν τέλει επιθυμίες σας.

Πηγή: TheUnboundedSpirit

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.