Μανώλης Μαυροματάκης: «H υποκριτική είναι μια δουλειά για διεστραμμένους»

Ο ηθοποιός που πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Επαναστατικές μέθοδοι για τον καθαρισμό της πισίνας σας» μιλάει για την πτήση πάνω στην σκηνή αλλά και την ταραχή που του έφερε η δημοσιότητα μέσω του «ομορφάαααντρα μου».

«Η Αφροδίτη με τη γούνα» γεννά περισσότερα ερωτήματα για τον έρωτα παρά τα λύνει

Η Νικολέτα Κοτσαηλίδου, μεταφράστρια και πρωταγωνίστρια στην παράσταση που ανεβαίνει στο Θέατρο του Νέου Κόσμου απαντά στις ερωτήσεις της Popaganda.

Σοφία Σπυράτου: «Είναι κάτι το καταπληκτικό όταν παρακολουθείς ένα θέαμα μαζί με το παιδί σου»

Σκηνοθετεί την Παναγία των Παρισίων στο Θέατρο Παλλάς, ακόμα μια μεγάλη παραγωγή που δείχνει ότι ο τρόπος που ανεβαίνει το παιδικό θέατρο στην Αθήνα έχει μετατραπεί σε μια πολύ σοβαρή υπόθεση.

O Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος ξέρει «Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα»

Ο σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και του Θεάτρου του Νέου Κόσμου μιλάει στη Λίνα Ρόκου για τη νέα του παράσταση και γιατί είναι αναγκαίο να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα.

Τα Ζητήματα του Δημήτρη Καραντζά

Τι κι αν είναι βασανιστικό να θέτει διαρκώς νέα ερωτήματα στον εαυτό του; Ένας από τους πιο αξιέπαινους σκηνοθέτες των τελευταίων ετών μιλάει στον Θεοδόση Μίχο για όλα αυτά που προσπαθεί να λύσει μέσα από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις που ανεβάζει.

Μπέτυ Αρβανίτη: «Ούτε νοσταλγώ, ούτε ζω με αναμνήσεις. Δεν έχω καιρό»

Η καταξιωμένη ηθοποιός που πρωταγωνιστεί στον «Γυάλινο κόσμο» αναζητά τη φρέσκια ματιά της νέας γενιάς και παραδέχεται ότι έχει το ανικανοποίητο γιατί ξέρει ότι «πάντα υπάρχει κι άλλο».

Οι «Χοηφόροι» της Ειρήνης Φαναριώτη βιώνονται μόνο με ενστικτώδη τρόπο

Η σκηνοθέτρια και πρωταγωνίστρια της παράστασης που ανεβαίνει στο Θέατρο του Νέου Κόσμου εξηγεί γιατί μας αφορά σήμερα η τραγωδία του Αισχύλου.

Blind Trust – μια performance για όλες τις αισθήσεις

Η performer Μilka Panayotova και η εικαστικός Σύλβια Πετσούρα μιλούν για την πολύ ενδιαφέρουσα performance Blind Trust που θα παρουσιάσουν στις 16/10 στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων.

Τσέζαρις Γκραουζίνις: «Ελάτε να δείτε την παράσταση, αν σας ενδιαφέρει κάτι, με αθώα και καθαρά μάτια».

Ο Λιθουανός σκηνοθέτης ανεβάζει τις περίφημες «Δούλες» του Ζαν Ζενέ στο Θέατρο του Νέου Κόσμου με μια τριάδα εκλεκτών ανδρών ηθοποιών και αρνείται ότι ο σκηνοθέτης ξέρει περισσότερα από τον θεατή.

Ένα Τέταρτο Της Ώρας Με τη Σοφία Κόκκαλη

Παίζει στη Στέγη, στο Σώσε. Έγινε ηθοποιός επειδή νόμιζε ότι θα ήταν παιχνίδι. Πιστεύει ότι όλα πια έχουν γίνει περισσότερο ιδιοσυγκρασιακά απ' όσο πρέπει.

Ιώ Βουλγαράκη: «Είμαστε ο τρόπος που προσλαμβάνουμε τη ζωή και τον κόσμο και ο τρόπος αυτός είναι ανεπανάληπτος».

Η σκηνοθέτρια ανεβάζει την ιστορία της Μόλλυ Σουήνη στο Θέατρο του Νέου Κόσμου και μας υπενθυμίζει ότι η πραγματικότητα δεν είναι μία.

Μάνος Βαβαδάκης: «Ακόμα παλεύουμε να νικήσουμε τον ίσκιο των γονιών μας.»

Ο σκηνοθέτης της παράστασης «Η νύχτα των δολοφόνων» εξηγεί στην Popaganda γιατί και η χειρότερη πράξη μπορεί να είναι κραυγή για αγάπη και αποδοχή.

Η «Συμμορία των Πέντε» είναι μια παρανοϊκή κωμωδία χαρακτήρων με αναπάντεχο τέλος

Ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας μιλάει στη Λίνα Ρόκου για τη νέα του παράσταση και για την αξία του ασήμαντου στην τέχνη και στη ζωή.

Χρήστος Λούλης: «Από την Ελλάδα λείπει η περιέργεια για κάτι καινούριο»

Ένας από τους καλύτερους ηθοποιούς της γενιάς του ετοιμάζεται να κατέβει για άλλη μια φορά στην Επίδαυρο και στα 42 του νιώθει ότι τώρα ουσιαστικά ξεκινάει.

Όλα είναι μουσική για το Γιώργο Στεφανακίδη

Γράφει μουσική, κείμενα, σκηνοθετεί. Πρόσφατες δουλειές του, η Πιετά και οι Ελεύθεροι Πολιορκημένοι. Μιλήσαμε μαζί του.

Θεόδωρος Τερζόπουλος: «Φτάνει πια αυτή η κατάσταση με τα σκοτάδια που έχουμε μέσα μας»

Επιστρέφει στη γενέθλια γη του, όπως ο ίδιος κατανομάζει τους Δελφούς, για να παρουσιάσει τις «Τρωάδες» και επιζητά πάντα να έχει μια κριτική, πολιτική θέση για τα πράγματα.

Δημήτρης Αγαρτζίδης: Ο λόγος του Τζόυς στον «Οδυσσέα» είναι συγκλονιστικός

Το ένα από τα δύο μέλη της ομάδας Elephas Tiliensis που ανεβάζει στο Φεστιβάλ Αθηνών τον «Οδυσσέα» του Τζόυς μιλάει στην Popaganda και αποκαλύπτει γιατί επέλεξε τον Παύλο Παυλίδη στον πρωταγωνιστικό ρόλο και πώς το κείμενο αυτό είναι τόσο επίκαιρο.

Η Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη δείχνει την «Έξοδο» για να φτάσεις «Από το γάμο…στο Διαζύγιο»

Διακρίθηκε για τη συγγραφή του έργου «Έξοδος» ενώ αυτό το καλοκαίρι σκηνοθετεί Ζωρζ Φεϋντώ για την καλοκαιρινή περιοδεία του Θεσσαλικού Θεάτρου.

Μαρία Πρωτόπαππα: «Χρειάζεται εξάσκηση για να βλέπεις ανοιχτά και θετικά, έτσι τρέφεται η φαντασία»

Ετοιμάζεται να ερμηνεύσει την Κλυταιμνήστρα στον «Αγαμέμνονα» που θα ανέβει αρχές Ιουλίου στην Επίδαυρο και δηλώνει ότι δεν την ενδιαφέρει να ελέγξει τη σύσταση του κοινού, να το χαρακτηρίσει ή να το κρίνει.

Έχετε δει ξανά παράσταση στην Ιχθυόσκαλα Κερατσινίου;

Η ομάδα Dεcadere αξιοποιεί τον χώρο και την χορωδία των ΚΑΠΗ Νίκαιας Ρέντη για να παρουσιάσει, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, μια περφόρμανς ωδή στο μεγαλείο της φθίσης .

Πώς θυμόμαστε – όσοι θυμόμαστε – την υπόθεση της Αμαρύνθου;

Η παράσταση της Μάρθας Μπουζιούρη που θα παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου δεν ξαναδικάζει την υπόθεση ενός καταγγελθέντος βιασμού αλλά επιχειρεί είναι να δει πώς ερμηνεύτηκε και επικοινωνήθηκε μία ευαίσθητη υπόθεση που αφορούσε εφήβους.

Μάρθα Τομπουλίδου: «Η αγάπη δείχνει να είναι η λύση σε όλα».

Με το νέο της έργο η ηθοποιός, που επί 16 χρόνια εργαζόταν στη Νέα Υόρκη, μιλάει για την ανάγκη να χαιρόμαστε τη ζωή μας και το τώρα και μας συστήνει να αγκαλιάσουμε με εμπιστοσύνη και αποδοχή αυτό που είμαστε.

Δημήτρης Αγαρτζίδης: «Η “Κυρά της Θάλασσας” έχει τη γοητεία του προσιτού και του απρόσιτου μαζί»

Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Δημήτρης Αγαρτζίδης μιλάει για το έργο του Ίψεν που θίγει το θέμα της ατομικής ελευθερίας και εστιάζει στην ευθύνη των προσωπικών επιλογών.

Χρήστος Βαλαβανίδης: «Ξέρεις ποιο είναι το μυστικό που σκοτώνει; Η ποίηση. Κατά βάθος ήμουν ποιητής.»

Συνεχίζοντας μια γεμάτη, ποικιλόμορφη πορεία που περιλαμβάνει από «Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμη» μέχρι βιντεοκασέτες και από τους «Αυθαίρετους» μέχρι τη συγγραφή ποιητικών συλλογών ο Χρήστος Βαλαβανίδης επιστρέφει ως ιδιοφυής μαθηματικός στο "Proof".

Ο Κώστας Σπυρόπουλος έχει να πει πολλές παραπάνω ιστορίες από το να μιλά για τη φράντζα του

Ο γνωστός ηθοποιός συμπληρώνει τον 5ο χρόνο επιτυχίας με το Toc Toc και μιλά στον Σταύρο Διοσκουρίδη για το θέατρο, το lifestyle, τη Λάμψη, την τηλεοπτική και την απατηλή λάμψη της διασημότητας.

Σάββας Στρούμπος: «Το τραγικό μάς συνδέει με το τερατώδες μέσα στον άνθρωπο, αλλά και μέσα στην κοινωνία»

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης καταπιάνεται με το κλασικό έργο του Μπέκετ «Περιμένοντας τον Γκοντό» και απαντά στις ερωτήσεις του Γιώργου Βουδικλάρη για τις έννοιες του τραγικού και του κωμικού.

Άρη Μπινιάρη, ήταν συντηρητικοί ή προοδευτικοί οι αρχαίοι Έλληνες;

Ο τολμηρός σκηνοθέτης ανεβάζει Βάκχες στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση και μίλησε στην Popaganda για το θέατρο αλλά και για όλα εκείνα που μας συνδέουν και μας χωρίζουν με τους προγόνους μας.

Easter Island, μία παράσταση για τη μετάβαση.

Ο δημιουργός της παράστασης Easter Island, Λύσανδρος Σπετσιέρης, μιλά για όσα συμβαίνουν κάθε Πέμπτη στο Υπόγειο του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης.

Γιάννης Χουβαρδάς: «Η βία είναι μέσα στο ανθρώπινο σύστημα, όσο και να την καμουφλάρουμε»

Ο σπουδαίος σκηνοθέτης επιστρέφει στήνοντας την γιορτή του Oktoberfest στους χώρους του Bios για να διηγηθεί μια ιστορία προδομένου έρωτα και να μιλήσει για την αγάπη στα χρόνια της κρίσης.

Μαρία Ναυπλιώτου: «Ο άνθρωπος μέσω της επιθυμίας του κινείται. Αν δεν υπάρχει αυτή, μένει στάσιμος»

Ερμηνεύει την Μπλανς Ντιμπουά στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, αυτοχαρακτηρίζεται ανθεκτική και πειθαρχημένη αλλά δεν σταματά να συγκινείται από την ιδέα ότι οι θεατές επιλέγουν να τη δουν πάνω στη σκηνή να τους αφηγείται μια ιστορία.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.