Η Marina Hyde, αρθρογράφος στην Guardian, αφιέρωσε 1.100 λέξεις σε ένα διασκεδαστικό ομολογουμένως opinion για τον ισχυρό διάδοχο της άλλης Αγγλικής «Βασιλικής» οικογένειας. Δεν είναι πολλές, θα μπορούσε να γράψει και περισσότερες, είναι όμως αιχμηρές. Θυμίζουν με αυτόν τον φλεγματικό αγγλικό τρόπο πως όσο αγαπητά -στα πλαίσια μιας άτυπης pop κουλτούρας- και αν είναι κάποια πρόσωπα στο αγγλικό κοινό, και κατ’επέκταση στο παγκόσμιο, δεν μένουν στο απυροβόλητο της πέννας και της άποψης τους. Το εναντίον, είναι τα πρώτα που θα μεταμορφωθούν σε νταρτ μπόαρντ πάνω στα οποία οι θαμώνες των εικονικών παμπς θα ξεσπούν την απογοήτευση μια ζωής θαμμένης σε προσωπικά ερείπια. Πολύ ποιητικό; Δεν βαριέσαι…
Το θέμα της όποιας συζήτησης είναι πώς στα 23 του χρόνια, ο πρωτότοκος των Μπέκαμ και προσφάτως νυμφευθείς με την καλή του και απόγονο μιας πραγματικής αυτοκρατορίας, Nicola Peltz, θέλει και μπορεί να αλλάζει επαγγελματικές κατευθύνσεις με ταχύτητα λίγο αργότερης από αυτή του φωτός. Τον μάθαμε στην αρχή ως ποδοσφαιριστή -πολύ λογικό-, μετά ως φωτογράφο τέχνης -αμφίβολης προφανώς-, μετά ως δημιουργό βιβλίων μόδας -λογικό επακόλουθο-, μετά μοντέλο -ακόμη πιο λογικό- και, εσχάτως, ως σεφ -ή κάτι έστω που να το θυμίζει.
Όπως εύστοχα σχολιάζει και η Hyde, υπάρχει ένα «υπερσύγχρονο σύστημα» εκεί έξω, έτοιμο να αναδείξει κάθε ανύπαρκτο ή όχι ταλέντο των γόνων των «βασιλικών» οικογενειών που αναπτύσσονται σαν κισσοί μέσα από τα διεθνή media. Αν ήμασταν πράγματι στα παλιά εκείνα χρόνια, η διαδικασία θα ήταν ίδια, το αποτέλεσμα όμως άλλο. Το πιο πιθανό θα ήταν, αντί να παίζει με τους νέους του φωτογραφικούς φακούς ή τη νέα του τηλεοπτική κουζίνα, να έπαιζε με τα 50.000 τετραγωνικά που θα του είχαν κληροδοτηθεί σε κάποια άκρη της Ινδίας!
Όταν έξι χρόνια πριν ο Οίκος Burberry έδινε στον 17χρονο τότε Brooklyn Beckham το ελεύθερο να φωτογραφήσει το άρωμα Brit, δεν το έκανε επειδή είδε ξεκάθαρα στο στυλ του «άγνωστου» νέου φωτογράφου, ένα μαγικό φρέσκο όραμα. Απλά είδαν τα ονόματα του David και της Victoria σε ροζ συννεφάκια πάνω από το κεφάλι του έφηβου γιου να σκορπούν εκατοντάδες χιλιάδες πετροδόλαρα. Και πρόσεξαν αυτό που βλέπαμε όλοι. Μια οικογένεια να ανταλλάσσει ευχές, καρδούλες και τρυφεράδες μέσα από το Instagram, αντί να σηκώνει το τηλέφωνο ή να ανοίγει τη μέσα πόρτα, και αυτό να «επιβραβεύεται» με εκατομμύρια followers και δυσθεώρητη αναγνωσιμότητα.
Να και κάτι άλλο, να θυμηθούμε με αγάπη. Όταν λίγα χρόνια αργότερα ο εκδοτικός οίκος Penguin Random House κυκλοφορούσε ένα βιβλίο τέχνης από τη συλλογή των φωτογραφιών του -παροιμιώδης η λεζάντα του «ελέφαντες στην Κένυα, τόσο δύσκολο να φωτογραφηθεί αλλά απίστευτο να το δεις» πάνω σε μια φωτογραφία ενός ελέφαντα που τραβήχτηκε κόντρα στο φως, έτσι ώστε να διακρίνεται καθαρά μόνο το φόντο- δεν είναι ότι είδε στην όποια ματιά του ήδη σταρ φωτογράφου, την θαυμαστή ιδιαιτερότητα ενός καλλιτεχνικού μέλλοντος. Το όνομα από μόνο του έφτανε και περίσσευε. Όπως και ένα πάρτι στον οίκο Christie’s του Λονδίνου που συνόδευσε τη πρώτη κυκλοφορία, για το απαραίτητο buzz που θα έστελνε το βιβλίο τέχνης με ή χωρίς εισαγωγικά, στα best seller της χρονιάς!
Την προηγούμενη εβδομάδα, ο Brooklyn Peltz Beckham ξεκουράστηκε στο εξώφυλλο του τεύχους Young Hollywood του Variety, όχι επειδή είναι κάποιος young διάσημος ηθοποιός αλλά επειδή είναι κάποιος young διάσημος σκέτο- με 14 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram. Όσο βεβαίως σκέτο είναι να έχεις για επίθετο το όνομα μιας άτυπης βασιλικής οικογένειας της Μέκας του Κινηματογράφου. Σε αυτή δηλαδή που αν έπρεπε, θα έτρεχε το Χόλυγουντ να βάλει την επίσημη βούλα, καθώς θα εκτιμούσε το βαθύ αγγλικό dna και το ενεργό coolness -κι ας άφηνε απ’ έξω τις δικές του παραδοσιακές αμερικάνικες να αγκομαχούν στα reality της αισθητικής υπερβολής τους.
Σύμφωνα με όσα μαθαίνουμε για το νέο, φετινό, επάγγελμα του Brooklyn Peltz Beckham -που μετά από μια έκρηξη μεταφεμινισμου κυκλοφορεί πια και με το επίθετο της γυναίκας του- μάλλον όλα ξεκίνησαν την τελευταία Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, όταν αυτός και η σύζυγος Nicola Peltz «έψησαν πίτσες σε σχήμα καρδιάς σε ένα βίντεο της Vogue που το αγκάλιασαν με τα μάτια τους πάνω από 3 εκατομμύρια viewers» και είδαν έτσι το brand “Peltz Beckhams” να πεταλουδίζει και να φωσφορίζει χαρωπά μπροστά στα μάτια τους. Οπότε, ναι, μάλλον η νέα επαγγελματική κατεύθυνση ήταν προδιαγραμμένη. Για την ώρα δίνει συνεντεύξεις και ανεβάζει βίντεο από το εξοχικό σπίτι του δισεκατομμυριούχου πεθερού του στο Mount Kisco της Νέας Υόρκης. Και αποκαλύπτει μερικές από τις μελλοντικές του επιθυμίες. Να κάνει reality με τη γυναίκα του -«πάντα της έλεγα πως είναι τόσο αστεία»-, να ανοίξει μια παμπ στο LA -«γιατί το LA χρειάζεται μια παμπ»- και να κυκλοφορήσει μια σάλτσα -«που θα κάνει τη διαφορά»-.
Υποψιάζομαι ότι μέχρι να κλείσει τα 25, ο young διάσημος σκέτο θα έχει αλλάξει γνώμη για το τι θα κάνει στη ζωή κι άλλες φορές. Και καλά θα κάνει. Στην ηλικία του είχα αλλάξει άλλες τόσες. Προσωπικά όμως άλλο με ανησυχεί. Πως ακολουθούν και άλλα τρία στην οικογένεια. Και όλα τους ιδιαιτέρως χαρωπά. Και αγριεμένα.