Categories: MEDIA

Το άθλιο food styling της δεκαετίας του ’80

Αν νομίζεις πως οι φωτογραφίες φαγητών ήταν πάντα τόσο θελκτικές όσο αυτές που πετυχαίνεις σήμερα σκρολάροντας στο instagram ή διαβάζοντας για τα νέα εστιατόρια της πόλης σε κάποια ιστοσελίδα, πλανάσαι πλάνην οικτρά. Μέχρι τις αρχές της -όχι και τόσο μακρινής – δεκαετίας του ’80 οι οδηγοί μαγειρικής και οι διαφημιστικές καταχωρήσεις για συνταγές με κρέας φαίνεται πως ήταν κάπως αποκρουστικές, ικανές να σε ωθήσουν είτε στο να ξεκινήσεις δίαιτα είτε στο να γίνεις χορτοφάγος. Δες τις παρακάτω φωτογραφίσεις που προφανώς έγιναν πριν οι food stylists γίνουν τόσοι πολλοί ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν σωματείο και θα καταλάβεις τι εννοούμε.

Ένα συκώτι περιφραγμένο από μαρούλι που μέχρι και ο στυλίστας του έβαλε Χ, κατακόκκινο μάλιστα.

Πριν κάποιος αποφασίσει να στολίσει με ζήλο και να φωτογραφίσει αυτό το έκτρωμα, ήταν απλώς ένα κρέας σολομού. Και έτσι θα έπρεπε να μείνει.

Η μπανάνα είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών, θρεπτικών συστατικών και φυτικών ινών. Το ζαμπόν είναι ένα γευστικό αλλαντικό, ιδανικό να συνοδεύσει ένα παγωμένο ποτήρι μπύρα. Αν είναι τα μόνα όμως πράγματα που έχεις στο ψυγείο σου μη σου περάσει από το μυαλό να τα συνδυάσεις γιατί το αποτέλεσμα θα είναι κάπως έτσι.

Κάποιος ξόδεψε δύο ώρες από τη ζωή του για να προετοιμάσει και να μαγειρέψει αυτό το ρολό κιμά με γέμιση βραστού αυγού. Δε θέλουμε να ξέρουμε πόση ώρα αφιέρωσε για να το φωτογραφίσει.

Παρότι η συγκεκριμένη κονσέρβα υπήρξε πηγή έμπνευσης για τον Andy Warhol, οι διαφημιστές που είχαν αναλάβει την προώθηση της διάσημης ντοματόσουπας δεν πρέπει να την είχαν σε τόση εκτίμηση.

Διαφήμιση μουστάρδας με κόνσεπτ «η επίθεση του γιγαντιαίου ψητού κατσαρόλας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο στολισμός σε σχήμα Χ πάνω από τα κομμάτια κρέας φαίνεται πως αποτελούσε hot trend μεταξύ ’70 – ’80.

Κακό, απλά κακό.

Ουδέν σχόλιο.

Στέλλα Σαρρή

Share
Published by
Στέλλα Σαρρή