Categories: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Βασίλης Χαραλαμπίδης: στο μυαλό της Θερμοκοιτίδας

Τι έχει δηλαδή; Τον καταλαβαίνω και έχει και μια προσωπική αισθητική. Ταιριάζει κιόλας σε αυτό που συνθέτει το αστικό τοπίο της Αθήνας. Υπάρχουν και κάποιοι άλλοι οι οποίοι όμως είναι κατακερματισμένα κομματάκια. Δεν έχουμε καταφέρει ακόμα, και πως θα το φαντασιωνόμουν και θα ήθελα πάρα πολύ να συμβεί, ξέρεις να μπορούσα να το κάνω και είναι από τις επόμενες φιλοδοξίες μου αλλά είναι πάρα πολύ αισιόδοξο. Το να συνθέσει κάποιος ένα τοπίο μιας τοπικής παραγωγής με ονομασία προέλευσης ρε παιδί μου. Ας πούμε και στο Βέλγιο υπήρξε μια άνθηση της μουσικής σκηνής και της dance σκηνής, αλλά αυτοί κάπως έκατσε η συγχρονικότητα και έφτιαξαν έναν ήχο που ξαφνικά στην υπόλοιπη, ας πούμε Ευρώπη για αρχή, έγινε αναγνωρίσιμο ως “βέλγικος ήχος”. Εδώ πέρα έχουμε μια περίπτωση που έχουμε διάφορους καλλιτέχνες που έρχονται, δεν υπάρχει κάτι που κάποια στιγμή θα γίνει δικό μας. Εκεί βρίσκεται το πρόβλημα και  δεν έχω κανένα κομπλεξισμό να πω ότι γαμάω και δέρνω και εγώ και ότι κάνω εγώ και είμαι μόνο εγώ και όχι οι άλλοι ή είναι οι άλλοι και δεν είμαι εγώ. Και σου εξηγώ ποιο είναι το πρόβλημα. Είναι πρόβλημα περιεχομένου. Οι πιο ψαγμένοι ξένοι που έχουν έρθει ξέρεις που τρελαινόντουσαν να πάνε; Σε μπουζούκια, σε σουβλάκια, γιατί; Γιατί είναι γαμώ της φάσεις από μόνο του. Γιατί είναι αναγνωρίσιμο, είναι μοναδικό, αυτό θέλουν. Δηλαδή είναι αυτό που το μπορούν να το πάρουν καλύτερα, το έχουν αγοράσει, ότι είναι γεννημένο εκεί, τοπικό προϊόν. Είναι σαν να πας να πάρεις ρε παιδί μου ιταλική φέτα ή ελληνική μοτσαρέλα, δε γίνεται. Δηλαδή ακόμα και το όνομα να μην υπήρχε ως copyright ας πούμε θα ένιωθες πολύ “Β”. Είναι γιατί το ελληνικό γιαούρτι πηγαίνει καλά στο εξωτερικό, δεν είναι το καλύτερο γιαούρτι το τούρκικο είναι το καλύτερο αν έχεις δει του New Yorker το αφιέρωμα αυτό έλεγε. Στη Νέα Υόρκη το καλύτερο γιαούρτι είναι τούρκικο. Την ονομασία προέλευσης την έχουν οι Έλληνες. Άρα οι Αμερικάνοι θέλουν ελληνικό.

Το bios πόσα χρόνια είναι; 12

Η επικοινωνία, ο τρόπος να επικοινωνήσεις αυτό που κάνεις είτε στο Ρομάντσο είτε στο Bios είναι ο ίδιος; Οι ίδιες λέξεις; Δηλαδή θεωρείς ότι απευθύνεσαι σε ένα κοινό που καταλαβαίνει περισσότερα πια; Πάντα οι ίδιες λέξεις είναι. Ποτέ δεν ήταν πιο σύνθετο δηλαδή εγώ δε θεωρώ ότι απευθύνεσαι σε κοινό χαζό δηλαδή ποτέ.

Δεν έχει γίνει πιο απλό τώρα; Ναι και πιο σύνθετο ταυτόχρονα γιατί έχει γίνει μια, με τα social media και όλα αυτά και με την κατάρρευση της μουσικής βιομηχανίας, έχει χαθεί η μοναδικότητα και το “της στιγμής”. Δεν έχει να κάνει με ωριμότητα ή μη του κοινού, ποτέ δεν είχε να κάνει αυτό. Είχε να κάνει με την ίδια την παραγωγή και το πώς είναι διαμορφωμένη. Της συνθήκης όλης δηλαδή, αν πεις πως και ο μουσικός είναι επιχειρηματίας ..

Εσύ είσαι επιχειρηματίας; Eπιχειρηματίας είναι αυτός που επιχειρεί, που στο τέλος της χρονιάς θα μοιράσει και κέρδη. Αυτό στο bios δεν έχει συμβεί ποτέ οπότε δε θεωρούμε επαγγελματίας ή επιχειρηματίας για την ακρίβεια. Φυσικά, έχω κάποιες δραστηριότητες άλλες που είναι τα γραφιστικά κυρίως και η δουλειά μου και που με έφερε να φτάσω έως εδώ. Αλλά το bios ποτέ δεν είχε να μοιράσει κέρδη ή..

Επιχειρηματίας δεν είναι μόνο αυτός που μοιράζει κέρδη. Είμαι φανατικός της επιχειρηματικής βιοποριστικής διάστασης των πραγμάτων και δεν έχω καμία ενοχή.

Δεν είναι λίγο περίεργο που οι Έλληνες έχουμε πρόβλημα να πούμε ότι είμαστε επιχειρηματίες; Οι Έλληνες του καλλιτεχνικού χώρου. Κάποιο κατάλοιπο θα είναι ρε παιδί μου όπως αυτό το φάε το φαγητό σου ας πούμε. Φαντάζομαι το ίδιο κατάλοιπο ή αντίστοιχο κατάλοιπο είναι. Το οποίο, εντάξει το καταλαβαίνεις κιόλας αν δεις και την κοινωνία λίγο, αν δεις τους πολιτικούς ποιοι είναι, ποια είναι τα πρόσωπα, πως τρέχουν τα πράγματα, ποιοι έχουν τις επιχειρήσεις. Συνήθως τις επιχειρήσεις τις έχουν παιδιά του προέδρου κάποιου συλλόγου αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.

Έρχεται ο Πάνος Παναγιωτόπουλος και σου δίνει 1 εκατομμύριο ευρώ για να συνεχίσεις την δραστηριότητα σου. Το παίρνω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Βέβαια εκεί πέρα είναι ένα επόμενο ερωτηματικό. Ότι αυτός δε θα κάνει τίποτα. Επειδή κατά καιρούς είχανε βρεθεί διάφορες χαζοψευτοευκαιρίες για τα πράγματα που κάνουμε, συνήθως αυτές έρχονται και με ένα επόμενο πακέτο πραγμάτων, στο οποίο δε ξέρω κατά πόσον θέλουμε να ανταποκριθούμε.

Το Οugh σε τι φάση είναι; Μεταβατική.

Το Ρομάντσο βρίσκεται στην οδό Αναξαγόρα 3-5. 

Page: 1 2 3

Σταύρος Διοσκουρίδης

Ο Σταύρος Διοσκουρίδης γεννήθηκε το Μάιο του 1983 στην Αθήνα. Παράλληλα με τις σπουδές του στις Πολιτικές Επιστήμες ξεκίνησε και την ενασχόληση του με τη δημοσιογραφία. Είναι από τα ιδρυτικά μέλη της Popaganda. Επίσης από το 2008 «διατηρεί» την εκπομπή Λατέρνατιβ μαζί με τον Παναγιώτη Μένεγο (08.00-10.00, Εν Λευκώ 87.7) .

Share
Published by
Σταύρος Διοσκουρίδης