Categories: Featured#NEXTFRAME

Τα σκίτσα του Rafael Grampa παίρνουν σάρκα και οστά!

Η πρώτη συνεργασία των πρωταγωνιστών της παγκόσμιας καμπάνιας της ABSOLUT “Transform Today” με τους φίλους της διάσημης βότκας στο Facebook, ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία την Παρασκεύη (21/2)!

Για 3 εβδομάδες (3/2 – 21/2), οι φίλοι της Absolut στο Facebook, είχαν την ευκαιρία να επηρεάσουν, με τις ιδέες τους, την εξέλιξη της πρώτης ταινίας κινουμένων σχεδίων του διάσημου Βραζιλιάνου εικονογράφου Rafael Grampa, μέσα από μια σειρά 6 διαδραστικών σκηνών. Σε κάθε σκηνή, ο Rafael Grampa εξηγούσε στους φίλους της Absolut, την πλοκή της με τη χρήση σκίτσων (καρέ), ενώ στο τελευταίο σκίτσο κάθε σκηνής ζητούσε τις ιδέες τους για την κατάληξη της! Οι ιδέες από όλους τους φίλους της Absolut παγκοσμίως, μεταφέρονταν στον Rafael, ο οποίος με την βοήθεια της δημιουργικής του ομάδας, επέλεγε την καταλληλότερη ιδέα και της έδινε μορφή μέσα από τα σκίτσα του.

Πλέον οι σκηνές έχουν ολοκληρωθεί, με τους έξι τυχερούς fans της ABSOLUT, των οποίων οι ιδέες επιλέχθηκαν από τον Rafael Grampa, να περιμένουν να δουν τα ονόματα τους στους τίτλους τέλους της ταινίας #NextFrame!

Ο Rafael Grampa με τη δημιουργική του ομάδα, μεταφέρθηκαν στο MADE Space του Βερολίνου, από όπου έχει ήδη ξεκινήσει το production stage, με σκοπό τα σκίτσα του Rafael να πάρουν σάρκα και οστά και να μεταμορφωθούν σε κινούμενα σχέδια για τη δημιουργία της ταινίας.

Εκεί, στο MADE Space, θα γίνει και η επίσημη πρεμιέρα της ταινίας στις 14 Μαρτίου, με την ABSOLUT να διοργανώνει ένα διήμερο ART-IN-PARTY event, προσφέροντας μια σειρά μοναδικών εμπειριών στους καλεσμένους της.

Μπείτε στην επίσημη Facebook σελίδα της Absolut, και ενημερωθείτε για την εξέλιξη του production stage της ταινίας!

Μείνετε συντονισμένοι στο project #NextFrame! Η δράση μόλις ξεκίνησε!

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε τις έξι σκηνές του #NextFrame, όπως αυτές διαμορφώθηκαν ύστερα από τις ιδέες των φίλων της ABSOLUT: Σκηνή #1, Σκηνή #2, Σκηνή #3, Σκηνή #4, Σκηνή #5, Σκηνή #6.

POPAGANDA

Share
Published by
POPAGANDA