Σε λίγες μέρες, θα πούμε αντίο στο 2016 -μια χρονιά που τα μαγαζιά εστίασης γέμισαν με brunch, τα καταστήματα ρούχων με τοπς με έξω τους ώμους και οι geeks τρελάθηκαν με το old school Nintendo NES που τους θύμισε την παιδική τους ηλικία.
Αλλά τι θα μας τρελάνει το 2017; Παρακάτω, συγκεντρώσαμε μερικές προβλέψεις από την Washington Post.
Αυτή είναι η χρονιά που το πρωινό θα παγκοσμιοποιηθεί. Η Technomic, μία εταιρεία ερευνών υπηρεσιών τροφίμων, προβλέπει ότι τα εστιατόρια θα ξεπεράσουν τα πρωινά burritos και θα αρχίσουν να συμπεριλαμβάνουν στο μενού τους περισσότερα ασιατικά, αφρικανικά και μεσανατολίτικα υλικά και μπαχαρικά. Περιμέντε να δείτε περισσότερα πιάτα όπως το shakshuka, το οποίο περιλαμβάνει αυγά, ρεβύθια, κέιλ, φέτα και καυτερή σάλτσα ντομάτας. Επίσης, σε μία εποχή που το λίπος δεν θεωρείται εχθρός της δίετας όπως παλιότερα, οι ειδικοί εκτιμούν ότι οι εστιάτορες θα χρησιμοποιήσουν πολύ βούτυρο, όπως και λίπη σαν το λαρδί και το στέαρ.
Εν τω μεταξύ, η αμερικανική Ένωση Εστιατορίων προβλέπει αντισυμβατικά κοψίματα κρεάτων, όπως την μπριζόλα “oyster” ή την “merlot”. Αναμένουμε επίσης, ένα χαβανέζικο ψάρι, το “poke” να έρθει στο προσκήνιο.
Προετοιμαστείτε για την αναζωπύρωση των ’80s, αλλά μην αρχίσετε να έχετε εφιάλτες με outfits που θυμίζουν το “Designing Women”. H Sidney Morgan-Petro, συντάκτρια στην εταιρεία προβλέψεων trend WGSN, λέει ότι δεν θα δούμε κυριολεκτικά αισθητική αναγέννηση.
«Έχει να κάνει λιγότερο με το πραγματικό look της δεκαετίας του ’80 και περισσότερο με κάποιες από τις ιδέες του», δηλώνει. Για παράδειγμα, περιμένουμε να δούμε πολλά ογκώδη ρούχα με μεγάλες διαστάσεις. Αντί για skinny jeans, φανταστείτε φαρδιά παντελόνια. Αντί για πανωφόρια που φτιάχτηκαν να αγκαλιάζουν το κορμί σας, σκεφτείτε παλτά που χαϊδεύουν το πάτωμα. Αλλά το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ίσως τα μπλουζάκια και φορέματα με αέρινα και δραματικά μανίκια. Μανίκια σε σχήμα καμπάνας, φλάουτου, με βολάν -αυτές οι σιλουέτες είναι έτοιμες να αιχμαλωτίσουν τις απανταχού fashionistas και να γίνουν trendy το 2017.
Η Morgan-Petro περιμένει επίσης για το νέο trend που ακούει στο όνομα “athluxury”, την συνέχεια του “athleisure”. «Θα δούμε στοιχεία που λατρεύουμε από τα αθλητικά μας, αλλά θα μοιάζουν πιο εκλεπτυσμένα και ενδυματολογικά επιλεγμένα» σχολιάζει. Σε απλά λόγια, αντί να φοράμε τα κολάν γυμναστηρίου για να κάνουμε δουλειές, μπορεί να επενδύσουμε σε κομμάτια που είναι το ίδιο άνετα, αλλά είναι προορισμένα να μοιάζουν περισσότερο σαν αληθινά παντελόνια.
Η επιχείρηση ομορφιάς χωρίζεται χοντρικά σε 4 κατηγορίες: makeup, περιποίηση προσώπου, μαλλιά και αρώματα. Και η Karen Grant, αναλύτρια της βιομηχανίας ομορφιάς στο NDP Group, μας λέει πως στο makeup περιμένει να δει μία «σεισμική δυναμική» το 2017. Προϊόντα περιποίησης φρυδιών, όπως χρωματικά τζελ και μολύβια, θα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Το NDP είδε αύξηση κατά 37% τους τελευταίους μήνες. Ακόμη, η Grant περιμένει δυναμικά κραγιόν και contouring makeup το 2017, για να τονίζουμε στρατηγικά το σχήμα του προσώπου μας.
Η χρονιά που έρχεται αναμένεται να φέρει αχτύπητες ψηφιακές υπηρεσίες που ενεργοποιούνται με την φωνή μας, όπως το Google Home και το Amazon’s Echo. Ο Shawn DuBravac, οικονομικός αρχισυντάκτης στο Consumer Technology Association, αναφέρει πως αυτοί που πήραν νωρίς φέτος αυτές τις συσκευές θα είναι σημαντικοί καταλύτες για την συγκεκριμένη τεχνολογία που αναμένεται να γίνει mainstream το 2017. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα εισάγωγουν αυτές τις συσκευές στην ζωή τους. Θα πηγαίνετε σε πάρτυ φίλων και το Echo θα παίζει τα τραγούδια ή θα επισκέπτεστε την αδερφή σας που λέει στο Google Home να προσθέσει το γάλα στην λίστα με τα ψώνια.
Αξίζει να σημειώσουμε πως ένας λόγος που θα αυξηθεί η αγορά τέτοιων gadgets είναι γιατί η τεχνολογία που τα υποστηρίζει έχει βελτιωθεί πολύ. «Είχαμε περισσότερη πρόοδο τους τελευταίους 30 μήνες απ’ ότι τα τελευταία 30 χρόνια», λέει ο DuBravac.
Το 2017 προβλέπεται εκπληκτικό αναφορικά με τα παιχνίδια που θα βγουν από χαρακτήρες ταινιών. Ο Jim Silver, διευθύνων σύμβουλος της ιστοσελίδας κριτικών παιχνιδιών ΤΤPΜ, δηλώνει ότι συνήθως, σε μία τυπική χρονιά, μπορεί να βλέπουμε 8 ταινίες που συνδέονται με μεγάλα προγράμματα αδειοδότησης εμπορευμάτων. Αυτήν την χρονιά υπάρχουν περίπου 20 τέτοιες ταινίες, μεταξύ των οποίων: Transformers, Spider-Man, Beauty and the Beast.
Σε αυτό το σημείο, ο Silver τονίζει ότι η βιομηχανία παιχνιδιών μπορεί να κερδίσει πολύ από το πως έχουν τοποθετηθεί ημερολογιακά οι ταινίες. Εκτός από τις χριστουγεννιάτικες ταινίες που είναι φιλικά προσκείμενες στα παιχνίδια, θα βγαίνουν καινούργιες ταινίες όλη την χρονιά. Επίσης, αναμένεται η επανέκδοση του Teddy Ruxpin και μάλλον η αρκούδα των 80’s που μιλάει θα είναι μεγάλο χιτ.
Καλή χρονιά!