Categories: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Νέα μεγάλη επιτυχία για τον Αστακό του Γιώργου Λάνθιμου

Πέντε μόλις μήνες μετά την βράβευση του Γιώργου Λάνθιμου στο 68ο Φεστιβάλ των Καννών, απ’ όπου ο «Αστακός», η τέταρτη μεγάλου μήκους ταινία του έφυγε με το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής του επίσημου διαγωνιστικού τμήματος, η μεγάλη εισπρακτική επιτυχία παγκοσμίως έρχεται να συμπληρώσει τις διεθνείς διθυραμβικές κριτικές.

Επίσης μόλις ανακοινώθηκαν οι επτά υποψηφιότητες του στα BIFA, οι περισσότερες από κάθε άλλη ταινία. Συγκεκριμένα είναι για:

Καλύτερη ανεξάρτητη βρετανική ταινία

Σκηνοθεσία

Σεναρίου 

Παραγωγής

Ανδρικού Ρόλου Και για τους δεύτερους καλύτερους γυναικείος και αντρικούς ρόλους. 

Ακολουθούν με έξι υποψηφιότητες τα 45 Χρόνια και ο Μάκβεθ. 

Τώρα τα 30.000 εισιτήρια του πρώτου δεκαημέρου στις ελληνικές αίθουσες και οι ουρές που σχημάτιζαν οι θεατές στους 8 κινηματογράφους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όπου άνοιξε ο «Αστακός» μαρτυρούν το ισχυρό ρεύμα μιας ταινίας που συζητήθηκε έντονα από τις Κάννες για την ιδιαίτερη και τολμηρή γραφή της. Ο «Αστακός» θα συνεχίσει την εξαιρετική του πορεία στους κινηματογράφους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και θα ανοίξει παράλληλα και σε 12 επαρχιακές πόλεις.

Αντίστοιχη επιτυχία της ταινίας παρατηρείται και στο ευρωπαϊκό κύκλωμα που άνοιξε την περασμένη εβδομάδα. Αναλυτικά, στην Αγγλία (όπου πραγματοποιήθηκε και η επίσημη πρεμιέρα της στο πλαίσιο του London BFI Film Festival) αλλά και στην Ιρλανδία (όπου γυρίστηκε ο «Αστακός») η ταινία έφτασε στις πρώτες 15 μέρες προβολής του τις 740.000 λίρες σε εισπράξεις, σημειώνοντας μάλιστα 10% αύξηση στα εισιτήριά του από την πρώτη εβδομάδα της, ενώ στη Γαλλία άνοιξε σε 126 αίθουσες κόβοντας την πρώτη μέρα 17.500 εισιτήρια.

Στην Ολλανδία, η ταινία άνοιξε σε 28 αίθουσες, κόβοντας περισσότερα από 16.000 εισιτήρια την πρώτη εβδομάδα προβολής της, ενώ στην γειτονική Ιταλία, ο «Αστακός» έκοψε 50.000 εισιτήρια σε 48 αίθουσες μέσα στις 10 πρώτες μέρες προβολής.
Πέρα από τον Ατλαντικό, η ταινία άνοιξε στην Αυστραλία, όπου σε 8 αίθουσες κατάφερε να κάνει πολλαπλές sold-out προβολές, με εισπράξεις που υπερβαίνουν τα 100.000 δολλάρια, ενώ αυτή την εβδομάδα αναμένεται να ανοίξει στη βόρεια Κορέα.

POPAGANDA

Share
Published by
POPAGANDA