Categories: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Σε 12 επιπλέον πόλεις θα επεκτείνει την επιτυχία του ο Αστακός

Πέντε μόλις μήνες μετά την βράβευση του Γιώργου Λάνθιμου στο 68ο Φεστιβάλ των Καννών, η μεγάλη εισπρακτική επιτυχία συμπληρώνει τις διεθνείς διθυραμβικές κριτικές. Τα 30.000 εισιτήρια του πρώτου δεκαημέρου στις ελληνικές αίθουσες και οι ουρές που σχημάτιζαν οι θεατές στους 8 κινηματογράφους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όπου άνοιξε ο Αστακός, έδειξαν το ισχυρό ρεύμα μιας ταινίας που συζητήθηκε έντονα από τις Κάννες για την ιδιαίτερη και τολμηρή γραφή της.

Ο Αστακός  θα συνεχίσει την εξαιρετική του πορεία στους κινηματογράφους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και θα ανοίξει παράλληλα και σε 12 ακόμη πόλεις της Ελλάδας, συμπληρώνοντας το κενό που είχε αφήσει η διανομή της ταινίας στην επαρχία –ένα σύνηθες φαινόμενο, που έθιξε η Popaganda μόλις λίγες μέρες πριν

Αντίστοιχη με την επιτυχία με αυτήν στην Ελλάδα σημειώνει η ταινία και στο ευρωπαϊκό κύκλωμα: στην Αγγλία (όπου πραγματοποιήθηκε και η επίσημη πρεμιέρα της στο πλαίσιο του London BFI Film Festival, αλλά και στην Ιρλανδία (όπου γυρίστηκε ο Αστακός), η ταινία έφτασε τις 740.000 λίρες σε εισπράξεις σε δύο εβδομάδες, σημειώνοντας μάλιστα 10% αύξηση στα εισιτήρια σε σχέση με πρώτη εβδομάδα. 

Επιπλέον, στη Γαλλία άνοιξε σε 126 αίθουσες κόβοντας την πρώτη εβδομάδα 17.500 εισιτήρια, στην Ολλανδία, έκοψε πάνω από 16.000 εισιτήρια σε 28 αίθουσες την πρώτη εβδομάδα προβολής της, ενώ στην γειτονική Ιταλία, ο Αστακός έκοψε 50.000 εισιτήρια σε 48 αίθουσες μέσα στις 10 πρώτες μέρες προβολής.

Πέρα από τον Ατλαντικό, η ταινία άνοιξε στην Αυστραλία, όπου σε 8 αίθουσες κατάφερε να κάνει πολλαπλές sold-out προβολές, με εισπράξεις που υπερβαίνουν τα 100.000 δολλάρια, ενώ αυτήν την εβδομάδα η ταινία αναμένεται να ανοίξει στη Νότια Κορέα.

POPAGANDA

Share
Published by
POPAGANDA