Categories: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Η διαφορετικότητα του «Black Mirror»

Photo: Raffael Dickreuter/Secret of DD

Το 27χρονο μοντέλο για να «σπάσει» τον ρατσισμό στην βιομηχανία της μόδας σκέφτηκε να δημιουργήσει από την αρχή τις παγκόσμιες διαφημιστικές καμπάνιες των μεγαλύτερων ονομάτων της μόδας μεταξύ των οποίων της Dolce & Gabbana και της Victoria’s Secret.

Έτσι έφτιαξε την δική της καμπάνια που την ονόμασε «Black Mirror». Στην προσπάθεια της αυτή την βοήθησε ο φίλος της φωτογράφος Ραφαέλ Ντικρόουτερ. Η ιδέα της ήταν απλή: χρησιμοποίησε τις αρχικές φωτογραφίες των εταιρειών στις οποίες ποζάρουν λευκά μοντέλα και έβγαλε ακριβώς την ίδια πόζα δίνοντας την εντύπωση ενός «μαύρου καθρέφτη».

Η όλη διαδικασία διήρκεσε περίπου τρεις μήνες. Όπως δήλωσε στον ιστότοπο BuzzFeed News: «Τα πρακτορεία μοντέλων συχνά λένε, μας αρέσει το στιλ σας, αλλά έχουν ήδη ένα μαύρο κορίτσι. Δεν θα πρέπει να περιορίζονται σε μόνο ένα μαύρο κορίτσι, μπορεί να χρησιμοποιούνται περισσότερα από ένα. Είναι σαν να νιώθουν ντροπή εάν εκπροσωπούν την ποικιλομορφία. Είναι πολύ επώδυνο και αυτό με έκανε να νιώθω ανασφαλής και να κάνω κακό στον εαυτό μου».

Με τον «Μαύρο Καθρέφτη» ήθελε να στείλει ένα μήνυμα ότι τα έγχρωμα μοντέλα και ειδικά τα μαύρα είναι εξίσου όμορφα όπως τα λευκά και θα πρέπει να είναι στην πρώτη γραμμή των διαφημιστικών εκστρατειών.

Η Χάουαρντ είπε ότι είναι «απίστευτο» και «περίεργο» το ότι δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου έγχρωμα μοντέλα στα περιοδικά μόδας. «Υπάρχουν πολλά όμορφα μοντέλα και δεν εκπροσωπούνται σε τρόπο που θα έπρεπε», υποστήριξε.

Είπε ακόμα ότι ο Ντικρόουτερ δούλεψε σκληρά για να κάνει τις φωτογραφίες να είναι όσο πιο «κοντά» γίνεται στις αρχικές.

Για παράδειγμα, είπε, ότι χρειάστηκαν δύο μήνες για να βρεθεί μία παρόμοια μοτοσικλέτα για την αναπαράσταση της διαφήμισης της Guess με την Τζίτζι Χαντίντ.

Αναστασία Βαϊτσοπούλου

Share
Published by
Αναστασία Βαϊτσοπούλου