Αν μεταφράσουμε το sequin στα ελληνικά, πρόκειται γι’ αυτό που λέμε εμείς «πούλια» ή «παγιέτα», το λαμπερό διασκοσμητικό στοιχείο που κάποιοι θεωρούν εκκεντρικό, άλλοι το έχουν ταυτίσει με δεκαετίες στυλιστικά υπερβολικές όπως τα ‘80s, σίγουρα αποτελεί σταθερή τάση των τελευταίων ετών και η αλήθεια είναι πως κλέβει την παράσταση όταν φορεθεί ισορροπημένα.
Η λάμψη του χάρισε το όνομα σε ένα νέο ελληνικό brand ρούχων που ακολουθεί μια ακόμα τάση της εποχής, βάζοντας λάμψη και προσιτή πολυτέλεια στο καθημερινό μας ντύσιμο. Όπως εξηγεί η δημιουργός του Sequin, Έλενα Αλεξοπούλου, «η αγάπη για την κατασκευή του ρούχου, αυτή η ξεχωριστή διαδικασία-δημιουργία με οδήγησε στο να κάνω την ιδέα- πράξη. Παρά λοιπόν τα δεδομένα της εποχής, την παράλληλη ενασχόληση με άλλες εργασίες και συγχρόνως, τις σπουδές μου στη ραπτική και στο σχέδιο μόδας δημιούργησα τον Οκτώβρη του 2017 το δικό brand. Στο παρελθόν είχα ασχοληθεί μόνο ερασιτεχνικά με το ρούχο και σε κάποια project μέσω της σχολής ραπτικής».
Επιλέγει υλικά και prints που ξεχωρίζουν από την πρώτη ματιά για εκείνη, που «μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες της ημέρας. Έμπνευση για κάθε συλλογή είναι φυσικά οι τάσεις της εκάστοτε εποχής με στοιχεία “μεσογειακά” που να ανταποκρίνονται στο ελληνικό γυναικείο ταμπεραμέντο. Αυτό μπορεί να προκύπτει από τα σχέδια των ρούχων, τις υφές, τα χρώματα των υφασμάτων».
Στην τελευταία συλλογή της σχεδιάστριας #fw1819, Oceanic Collection, κυριαρχεί το μπλε χρώμα της θάλασσας σε διάφορες εκφάνσεις του, ενώ μπορούμε να βρούμε κομμάτια όπως ένα μάλλινο παλτό, μια καμπαρντίνα, φορέματα, leopard print «που είναι ξεκάθαρη η τάση της σεζόν, αλλά το Sequin το χρησιμοποιεί με μια διαφορετική, ιδιαίτερη προσέγγιση».
Για μια νέα σχεδιάστρια στον χώρο του εγχώριου ρούχου, για την Έλενα Αλεξοπούλου «σήμερα σημαντικό ρόλο παίζει ο οικονομικός παράγοντας σε ότι αφορά και τη μόδα που αγοράζουμε κι είναι λογικό. Όμως, ο καταναλωτής πρέπει να αντιληφθεί πως η ποιότητα ενός ρούχου που θα αγοράσει ίσως είναι η οικονομικότερη επιλογή από πολλά ρούχα μαζικής παραγωγής που θα πάρει και θα ξαναπάρει. Όραμά μου για τη μόδα τα επόμενα χρόνια είναι να έχουμε κομμάτια στην γκαρνταρόμπα μας που να μας δίνουν στυλ, άποψη, προσωπικότητα».