Ζήσης Τσαϊρέλης και Κώστας Ντούβρας
Ζήσης Τσαϊρέλης και Κώστας Ντούβρας
Κώστας Ντούβρας
Ο συνιδρυτής του pockee, Κώστας Ντούβρας, μας εξήγησε αναλυτικά ένα ένα τα βήματα της διαδικασίας που ακολουθεί ο καταναλωτής. «Όταν ο χρήστης κατεβάσει την δωρεάν εφαρμογή (είτε Android είτε iPhone) μπορεί να δει άμεσα τα κουπόνια που έχει στη διάθεσή του, καθώς και τα καταστήματα στα οποία μπορεί να τα εξαργυρώσει. Η διαδικασία της εξαργύρωσης στη συνέχεια είναι εύκολη και διασκεδαστική. Ο χρήστης κάνει check in στο κατάστημα που ψωνίζει και εξαργυρώνει κουπόνια σκανάροντας με το κινητό του τα αντίστοιχα προϊόντα που βάζει στο καλάθι του. Στη συνέχεια πληρώνει κανονικά την αξία των προϊόντων, εισάγει στοιχεία της απόδειξης που θα του ζητηθούν και σε μια έως εφτά ημέρες το πολύ, λαμβάνει την αξία των κουπονιών σε λογαριασμό τράπεζας, τον οποίο έχει δηλώσει στην εφαρμογή. Έτσι, τα χρήματα των εκπτώσεων είναι στη διάθεσή του, ώστε να τα χρησιμοποιήσει όπως αυτός επιθυμεί.»
Ζήσης Τσαϊρέλης
Τι γίνεται όμως με τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που δεν είναι τόσο εξοικειωμένα με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες; «Σαν εταιρεία απευθυνόμαστε σε όλους τους καταναλωτές ανεξαιρέτως. Πάντοτε βέβαια, υπάρχουν τεχνολογικοί περιορισμοί, που δεν μας το επιτρέπουν 100%. Παρόλα αυτά, παρατηρούμε πως άνθρωποι που δεν είναι εξοικειωμένοι με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, είναι χρήστες smartphone, εκμεταλλευόμενοι την ευκολία χρήσης που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες συσκευές.Από την πλευρά μας αυτό που επιδιώκουμε είναι να παρέχουμε μια εφαρμογή απλή και φιλική στη χρήση, ώστε να μπορούν όσο το δυνατόν περισσότεροι καταναλωτές να απολαμβάνουν τις συγκεκριμένες εκπτώσεις.» μας απαντά, συμπληρώνοντας πως η ελληνική αγορά δεν είναι τόσο εξελιγμένη ακόμα σε τομείς τεχνολογίας.
Για τον κ.Τσαϊρέλη, η εποχή την οποία διανύουμε όπου όλο και περισσότερες υπηρεσίες παρέχονται ηλεκτρονικά σηματοδοτεί μια καινούρια πραγματικότητα στην οποία όλοι πρέπει να προσαρμοστούμε ώστε να βγούμε κερδισμένοι. «Αυτό θα το επιτύχουμε εάν από τη μία να επαναπροσδιορίσουμε το μοντέλο της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα και αν από την άλλη καταφέρουμε να προσανατολίσουμε το σύστημα εκπαίδευσης προς την τεχνολογία και τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Μόνο έτσι θα μπορέσουν να ταυτιστούν οι ανάγκες της αγοράς με την αντίστοιχη προσφορά εργασίας, και να αναπτυχθούν εταιρείες με σημαντικές προοπτικές.»
Άμεση προτεραιότητα της ομάδας λοιπόν είναι ο εμπλουτισμός της εφαρμογής με επιπλέον κουπόνια προϊόντων καθώς και νέες συνεργασίες με αλυσίδες supermarket ενώ παράλληλα η ομάδα αναζητεί και άλλους τρόπους ώστε να αυξήσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών που χρησιμοποιούν την εφαρμογή. Επίσης μια πιθανότητα στο άμεσο μέλλον, είναι να προσφέρει κουπόνια εκτός super market, εάν βέβαια αυτό βρίσκει ανταπόκριση στους καταναλωτές. Τέλος, η ομάδα σκέφτεται πως θα μπορέσει να «εξάγει» τη λύση και σε άλλες αγορές του εξωτερικού.