Categories: DIGITAL STORIES

Όταν οι εταιρείες «ξεσαλώνουν» στο Twitter…

Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο δίκτυο, το Twitter έχει φέρει κοντά τα brands με τους πελάτες τους ανά τον κόσμο. Η αμεσότητα που το χαρακτηρίζει, βλέπετε, είναι ό,τι πρέπει για να απευθυνθεί κάποιος σε μία εταιρεία για να εκφράσει τις ερωτήσεις, τα παράπονα και τις ευχαριστίες του –ή απλά να αστειευτεί, δείγμα της οικειότητας που νιώθει με εκείνη. Από εκεί και πέρα, η σκυτάλη περνά στο brand το οποίο καλείται να απαντήσει όσο το δυνατόν συντομότερα στον χρήστη, θέτοντας έτσι σε αρκετές περιπτώσεις τις βάσεις για μία σχέση εμπιστοσύνης.

Το ζητούμενο εδώ δεν είναι απλά η ταχύτητα αλλά η εξυπηρέτηση του χρήστη με τρόπο προσωποποιημένο, που να τον κάνει να αισθανθεί πως η εταιρεία στην οποία απευθύνθηκε, έμμεσα ή άμεσα, ασχολήθηκε επί τούτου μαζί του –δίνοντάς του έτσι αξία και «μετρώντας» τον σαν πελάτη. Ανάμεσα λοιπόν σε όλα αυτά τα brands που τα έχουν καταφέρει περίφημα κατά καιρούς, υπάρχουν και εκείνα που χάρη σε κάποιον έξυπνο και δημιουργικό social media manager, χάρισαν στους χρήστες μοναδικές εμπειρίες και σ εμάς στιγμές αλήστου μνήμης-πραγματικά case studies!

Εμείς επιλέξαμε για να σας παρουσιάσουμε μια δεκάδα από δαύτες. Ετοιμαστείτε να θαυμάσετε!

Greggs – Google

Χρήστης του Twitter ενημερώνει την αλυσίδα μαζικής εστίασης Greggs για ένα λανθασμένο λογότυπό της που εμφανίζεται στο Google. Η αλυσίδα τάζει στη Google ντόνατς. Η Google πέφτει με τα μούτρα στη δουλειά.

Virgin

Τι γίνεται όταν κάποιος αφήνει «μία με βύσσινο» στην τουαλέτα ενός τρένου για να συνειδητοποιήσει μετά τα «γεννητούρια» ότι δεν έχει χαρτί; Tweetάρει στην εταιρεία ζητώντας βοήθεια –και εκείνη του απαντά φυσικά! Σημ: μην το δοκιμάσετε με τον ΟΣΕ.

Waterstones

Ελέγχουμε καλά πριν κλειδώσουμε το μαγαζί. Όχι, τίποτε άλλο αλλά μπορεί να ‘χει ξεμείνει κανένας ήσυχος πελάτης σε καμιά γωνία. Τουλάχιστον αν έχει Twitter, θα τη βγάλει καθαρή στο δίωρο, όπως ο Ντέιβιντ Γουίλις στα βιβλιοπωλεία Waterstones.

Dominos

ΟΚ, δεν παίρνουμε και όρκο ότι το μήνυμα του «φωστήρα» είναι πράγματι αληθινό μιας που το ‘χουμε δει να αναπαράγεται πολλάκις. Έχει την πλάκα του πάντως, διαχρονική αξία.

Samsung

Δεν υπάρχει απολαυστικότερο θέαμα από μία εταιρεία που απαντά σε έναν πελάτη που αποφάσισε να το παίξει έξυπνος, στον ίδιο τόνο. Στην περίπτωση της Samsung με αφορμή το Galaxy S8, δεν μπορούμε παρά να υποκλιθούμε.

Oreo – AMC

H Oreo αποφάσισε να ρωτήσει το κοινό αν του αρέσει να παίρνει στο σινεμά τα δικά του μπισκότα, μόνο που πρώτη έσπευσε να απαντήσει η αλυσίδα σινεμά AMC! Ο διάλογος συνεχίστηκε και ήταν απολαυστικός. Σαν μπισκότο.

Taco Bell

Όταν ο λογαριασμός Stop the Illuminati «την έπεσε» στα Taco Bell, αυτά βρήκαν τον τρόπο να απαντήσουν με τόσο έξυπνο τρολάρισμα που εν τέλει κέρδισαν τις εντυπώσεις –και μαζί κάποιους από τους 197.000 followers του.

Kit Kat – Oreo

To Kit Kat προ(σ)κάλεσε το Oreo σε μια παρτίδα τρίλιζας μόνο που η απάντηση του δεύτερου τελείωσε το παιχνίδι πριν καν αυτό αρχίσει. Nestle εναντίον Mondelez, σημειώσατε «δύο».

JetBlue

Επιβάτης διαμαρτύρεται διότι κατά τη διάρκεια της 4ωρης πτήσης του, το σύστημα προσωπικής ψυχαγωγίας στη θέση του δεν λειτουργεί. Πριν προσγειωθεί, έχει ήδη αποζημιωθεί και είναι καταχαρούμενος. Τι θα έκανε η United στην περίπτωση αυτή…;

Tesco

Haters gonna hate and potatoes gonna potate. Τόσο απλά, τόσο όμορφα. Μία απάντηση-ωδή στο εταιρικό τρολάρισμα και ένας χρήστης που έμεινε να αναρωτιέται τι τον βρήκε.

Πέτρος Κηπουρόπουλος

Share
Published by
Πέτρος Κηπουρόπουλος
Tags: Twitter