Categories: DIGITAL STORIES

Μηνύματα-σιδηρόδρομοι στο Twitter!

Το Twitter είναι γνωστό για τους 140 χαρακτήρες του. Αυτό είναι το μέγεθος των κειμένων που επιτρέπει στους χρήστες του να αναρτήσουν στα προφίλ τους ή να στείλουν σε άλλους –πάντα ως tweets. Μέχρι πρότινος όμως, για κάποιον ανεξήγητο λόγο, το ίδιο όριο είχαν και τα προσωπικά μηνύματα που μπορούσε να στείλει κανείς διά μέσω της πλατφόρμας. Δεν ξέρουμε πόσοι από εσάς τα είχαν χρησιμοποιήσει, όμως αν θέλατε π.χ. να επικοινωνήσετε πριβέ με κάποιον άλλο χρήστη (απαραίτητη προϋπόθεση να ακολουθούσατε ο ένας τον άλλον), το κάθε σας μήνυμα δεν έπρεπε να ξεπερνά τους 140 χαρακτήρες. Ως εκ τούτου, αν αυτά που θέλατε να πείτε ήταν περισσότερα, τότε ήσασταν αναγκασμένοι να στείλετε δύο, τρία ή τέλος πάντων όσα μηνύματα χρειάζονταν.

Ε, όλη διαδικασία πλέον άλλαξε! Κατ’ αρχάς μπορείτε να στείλετε μήνυμα σε κάποιον χρήστη ακόμα κι αν δεν ακολουθείτε ο ένας τον άλλον. Ω ναι, ακόμα κι αν θέλετε να επικοινωνήσετε με κάποιον που δεν έχετε ιδιαίτερες παρτίδες, μπορείτε να το κάνετε χωρίς κανέναν περιορισμό. Η μεγάλη αλλαγή όμως αφορά το μήκος των προσωπικών μηνυμάτων που μπορούν να ανταλλάσσουν μεταξύ τους οι χρήστες και που πλέον έχει όριο, όχι τους 140 χαρακτήρες αλλά τους 10.000! Αν μάλιστα συνυπολογίσετε και τη δυνατότητα ομαδικής αποστολής μηνυμάτων (σε μια ομάδα χρηστών δηλαδή), τότε αντιλαμβάνεστε πως αν μη τι άλλο η όλη λειτουργία των DM (direct messages) στο Twitter έχει αναβαθμιστεί ιδιαίτερα!

Στελέχη του Twitter εξήγησαν πως οι προαναφερθείσες αλλαγές έγιναν στο πλαίσιο των προσπαθειών τους να κάνουν τα άμεσα μηνύματα «πιο ισχυρά και πιο διασκεδαστικά», ωστόσο η αλήθεια βρίσκεται λίγο παραδίπλα. Στο Twitter έχουν θορυβηθεί με το όλο trend του messaging, μία τάση στην οποία ξεχωρίζουν το WhatsApp, το Messenger, το Viber, το Slack και οι λοιπές παρεμφερείς πλατφόρμες. Πού είναι το Twitter σε όλο αυτό; Σωστά μαντέψατε: πουθενά! Έτσι λοιπόν, το δίκτυο προχώρησε σε ορισμένες μικρές, διορθωτικές κινήσεις, θέλοντας να συμβαδίσει με τις απαιτήσεις του κοινού σε ό,τι έχει να κάνει με το messaging. Σίγουρα όχι για να ανταγωνιστεί άμεσα τα προαναφερθέντα δίκτυα αλλά τουλάχιστον για να παραμείνει σχετικά κοντά τους από πλευράς λειτουργιών και δυνατοτήτων.

Η λογική λέει πως στο μέλλον θα δούμε κι άλλα τέτοια “fine tunings” από πλευράς Twitter, ιδίως αν το κοινό πάρει με καλό μάτι τις αλλαγές που ήδη έγιναν –και, εδώ που τα λέμε, δεν έχει λόγο να μην το κάνει. Εν αναμονή λοιπόν!

Πέτρος Κηπουρόπουλος

Share
Published by
Πέτρος Κηπουρόπουλος