Categories: DIGITAL STORIES

Γιατί αξίζει τον κόπο να στήσετε το δικό σας e-shop;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ή e-commerce, θεωρείται από πολλούς ως το μέλλον του εμπορίου γενικότερα και, εδώ που τα λέμε, δεν έχουν και άδικο. Την ώρα που δεν νοείται σύγχρονη εταιρεία που να μη διαθέτει διαδικτυακή παρουσία, ολοένα και περισσότεροι είναι εκείνοι που παίρνουν τη μεγάλη απόφαση και ξεκινούν το δικό τους ψηφιακό μαγαζί. Αν και κάθε αρχή και δύσκολη, τα πράγματα στο ίντερνετ μοιάζουν να ‘ναι ευκολότερα σε σχέση με την πραγματικότητα. Τα μόνα που χρειάζονται άλλωστε είναι μια ασφαλής πλατφόρμα και ένα εύχρηστο site. Α, και φυσικά και η διαφήμιση, μόνο που αν το προϊόν/υπηρεσία που εμπορεύεστε είναι όντως καλό, τότε το λεγόμενο “word of mouth” θα κάνει μια χαρά τη δουλειά του.

Αν όμως διστάζετε να μπείτε στον χώρο του e-commerce, κάτι σας τραβά πίσω και αισθάνεστε ανέτοιμοι να κάνετε το μεγάλο βήμα, τι θα λέγατε για μια μικρή βοήθεια; Σας έχουμε τους πέντε λόγους για τους οποίους κάθε στιγμή που μένετε offline, είναι μια χαμένη στιγμή. Τι λέτε; Πάμε να τους δούμε;

Σήμερα το σκέφτεστε, αύριο το ξεκινάτε!

Το είπαμε και πιο πάνω: το καλό με το ψηφιακό εμπόριο είναι η ευκολία στην υλοποίηση που παρέχει. Θα χρειαστείτε έναν καλό και αξιόπιστο συνεργάτη αν δεν διαθέτετε οι ίδιοι τις γνώσεις για να σας δημιουργήσει ένα άνετο και βολικό site, όπως επίσης και για να τοποθετήσει τις απαραίτητες δικλείδες ασφαλείας –δεν θέλετε να αφήσετε τα στοιχεία των πελατών σας εκτεθειμένα, έτσι; Ακόμα και σε λίγες ώρες, μπορείτε να αρχίσετε να πουλάτε!

Εσείς κοιμάστε…

…κι η τύχη σας δουλεύει! Το καλό ενός ψηφιακού καταστήματος σε σχέση με ένα φυσικό, είναι πως λειτουργεί 24/7. Τι κι αν είναι βράδυ; Τι κι αν είναι Σαββατοκύριακο; Οι πωλήσεις κι οι παραγγελίες «πέφτουν» ανεξαρτήτως ώρας και ημέρας κι εσείς μπορείτε να απολαμβάνετε τον ύπνο και την ξεκούρασή σας ενώ το ταμείο… συνεχίζει να γράφει. Οι πιο πρακτικοί, σκεφτείτε ότι περισσότεροι του ενός πελάτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται ταυτόχρονα. Σας πείθει;

25% αύξηση ως το 2018. Σας κάνει;

Σύμφωνα με μελέτες και εκτιμήσεις, ο κλάδος του ψηφιακού εμπορίου αναμένεται να φτάσει σε τζίρο τα $2,5 τρισ. (προφέρετέ το δυνατά: δύο κόμμα πέντε τρισεκατομμύρια δολάρια) στα τέλη του 2018. Για φέτος οι προβλέψεις κάνουν λόγο για $1,6 τρισ. παγκοσμίως, όταν ο ρυθμός ανάπτυξης στην Ευρώπη το 2014 έκλεισε στο 14,3% και φέτος πάμε για 12,5%. Ποιος δεν θέλει να αναπτύξει σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, ε;

Οι 4/5 αγοράζουν online

Το 80% του online πληθυσμού (των χρηστών του διαδικτύου δηλαδή) πραγματοποιεί αγορές μέσω ίντερνετ. Το εντυπωσιακό όμως δεν είναι αυτό αλλά το γεγονός ότι και ο παγκόσμιος πληθυσμός του διαδικτύου αλλά και το προαναφερθέν ποσοστό, αυξάνονται συνεχώς. Επιπλέον, με όλες αυτές τις social πλατφόρμες, το μόνο εύκολο είναι να διαδοθεί ένα καλό κατάστημα και έτσι, να αυξήσει άκοπα την πελατεία του. Στρωμένο κοινό λέμε!

Εύκολες πωλήσεις, εύκολα λεφτά

Έχετε προσέξει καθώς «σερφάρετε» στο διαδίκτυο σε διάφορα sites, διαφημίσεις από e-shops που έχετε επισκεφθεί στο παρελθόν, με προϊόντα που έχετε πράγματι κοιτάξει; Αυτό συμβαίνει διότι τα καταστήματα σας ακολουθούν όπου κι αν πάτε στο διαδίκτυο χάρη στα cookies, υπενθυμίζοντάς σας κάτι που πιθανώς να έχετε ξεχάσει ή αμελήσει να αγοράσετε. Βάλτε κι εκείνες τις προτάσεις (“related products”, «μην ξεχάσετε» κλπ) που σας κάνουν και δείτε πόσο αυξάνεται το ποσό της μέσης αγοράς σας. Το είδατε; Τέλεια, τώρα κάντε το ίδιο!

Πέτρος Κηπουρόπουλος

Share
Published by
Πέτρος Κηπουρόπουλος