Categories: DIGITAL STORIES

Χρήσιμες συμβουλές για να βγείτε στην πρώτη σελίδα του Google

«Το ασφαλέστερο μέρος για να κρύψεις κάτι είναι η δεύτερη σελίδα του Google», είχε πει κάποτε ο Κομφούκιος (καλά, γι’ αυτό το τελευταίο δεν παίρνω κι όρκο). Είναι πολύ σημαντικό σε ό,τι αφορά το branding, είτε ενός φυσικού προσώπου, είτε μιας επιχείρησης, να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα του Google σε αναζητήσεις που αφορούν το αντικείμενο ενασχόλησής του. Περί το 1 δισ. ονόματα αναζητούνται στο Google σε καθημερινή βάση και το 94% των χρηστών του τελευταίου, περιορίζονται σε μια ματιά στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων του.

Συμβουλή 1η: Το να βγείτε στην πρώτη σελίδα του Google, είναι η μία όψη του νομίσματος. Είναι πολύ βασικό η καταχώρησή σας στο Google, εκτός από το να είναι πάνω-πάνω, να έχει και κάτι θετικό να πει για εσάς ή την εταιρεία σας. Να ιντριγκάρει δηλαδή κάποιον για να κάνει το πολυπόθητο «κλικ» και να σας επισκεφθεί. Λέτε πράγματα για εσάς; Μοιράζεστε το δυνατό σας σημείο; Δηλώνετε ξεκάθαρα το brand σας; Σε τελική ανάλυση, αν βλέπατε την καταχώρησή σας ως τρίτος, θα μπαίνατε στον κόπο να την πατήσετε;

Από εκεί και πέρα, αν υπάρχει κάτι καλύτερο από μία εμφάνιση στην πρώτη σελίδα του Google, είναι οι δύο εμφανίσεις εκεί! Ναι, ποιος είπε ότι μπορείτε να βγείτε εκεί μόνο με ένα αποτέλεσμα; Αν διαθέτετε προφίλ στα διάφορα social media, τότε και αυτά μπορούν να σας φέρουν κόσμο, έστω και έμμεσα, πλάγια ή μέσω τρίτου. Ως εκ τούτου αυτές θα πρέπει να είναι καλοδιατηρημένες, ενημερωμένες, ευπαρουσίαστες, πλήρεις και με πάμπολλα links προς τη σελίδα σας.

Συμβουλή 2η: Το LinkedIn είναι ο βασιλιάς της πρώτης σελίδας του Google. Είναι το δίκτυο που στατιστικά βγαίνει πάνω απ’ όλα τα άλλα, γι’ αυτό φροντίστε ώστε το προφίλ σας εκεί να είναι “state of the art”. Εν συνεχεία ακολουθούν κατά σειρά Facebook, Zerply, Twitter, BrandYourself, Weebly, WordPress, Vimeo, Tumblr, FormSpring, Google+, Quora, Classmates, About.me, Flickr, Delicious, Blogger, Flavors.me, Bigsight, Slideshare, Squidoo, Posterous και YouTube. Δείτε ποια απ’ αυτά σας αφορούν (άμεσα ή έμμεσα) και πιάστε δουλειά!

Τέλος, κάτι που θα επεξεργαστείτε, είναι το image που θέλετε να πλασάρετε, για εσάς ή την εταιρεία σας. Αυτό το image λοιπόν, στο Google μεταφράζεται σε keywords. Μην περιμένετε, ειδικά αν μιλάμε για φυσικά πρόσωπα, ότι κάποιος θα σας αναζητήσει με το όνομά σας: αν γνωρίζει το ονοματεπώνυμό σας κανείς, τότε δεν χρειάζεται να σας ψάξει στο Google. Αντίθετα, πρέπει να δηλώσετε την παρουσία σας σε εκείνους που αγνοούν την ύπαρξή σας, οπότε θα πρέπει οπωσδήποτε να «δέσετε» το όνομα, το brand σας, με κάποια keywords, λέξεις-κλειδιά που σας αντιπροσωπεύουν.

Συμβουλή 3η: Αρχίστε να δραστηριοποιείστε σε sites που έχουν καλό SEO και γενικώς βγαίνουν ψηλά στο Google. Ξεκινήστε να αρθρογραφείτε σε σελίδες, να συμμετέχετε σε φόρουμ και φροντίστε να δημιουργήσετε εκεί πλήρη προφίλ. Περάστε στην παραγωγή «γεμάτων» κειμένων πάνω στο αντικείμενό σας και φροντίστε όχι μόνο για τη δημοσίευση αλλά και για την αναπαραγωγή τους. Όσο περισσότερο «ακούγονται» αυτά, τόσο αυξάνονται και οι πιθανότητές σας να βρεθείτε, ακόμα και έμμεσα στην πρώτη σελίδα του Google. Μην υποτιμάτε τη δύναμη του sharing!

Πέτρος Κηπουρόπουλος

Share
Published by
Πέτρος Κηπουρόπουλος
Tags: Google