Ο Jacques Biederer ήταν Τσέχος φωτογράφος που μετανάστευσε στη Γαλλία. Ξεκίνησε την παριζιάνικη περίοδο της καριέρας του το 1913 φωτογραφίζοντας αρχικά απλά πορτρέτα κατάλληλα για όλη την οικογένεια. Σύντομα όμως προχώρησε σε μια λίγο πιο λάγνα θεματολογία, τουλάχιστον για τα δεδομένα της εποχής, γιατί οι πρώτες αυτές φωτογραφίες απλά απεικόνιζαν γυναίκες με εσώρουχα. Αυτό κράτησε για κάποιο διάστημα αλλά δεν του ήταν αρκετό και γι’ αυτό προχώρησε στην απεικόνιση γυμνών χωρίς ίχνος ρουχισμού, κάποιες φορές μάλιστα φωτογράφιζε ζευγάρια είτε σε κάποιο σκηνοθετημένο κατάλληλα εσωτερικό χώρο είτε στην ύπαιθρο. Ήταν όμως όταν προχώρησε στη φετιχιστική φωτογραφία που βρήκε πραγματικά τον εαυτό του. Μαστίγια, κυριαρχία, υποταγή, κορσέδες, pony play ήταν κάποιο από τα αγαπημένα του θέματα, αρκετά extreme δηλαδή ακόμη και για τις ημέρες μας αλλά πάντα αποτυπωμένα με καλλιτεχνική χροιά . Κάποια μάλιστα «παιχνίδια» της S&M κουλτούρας αποτυπώνονται για πρώτη φορά σε φωτογραφίες από το Biederer, που θα μπορούσε να θεωρηθεί ένας πρόδρομος του Irving Klaw, Αμερικάνου φωτογράφου που επίσης διακρίθηκε στη φετιχιστική φωτογραφία. Ο Biederer αρχικά υπέγραφε τις φωτογραφίες του, όταν μπήκε στα «γυμνά» περιορίστηκε στο J.B. κι όταν προχώρησε στη φετιχιστική φωτογραφία τις περισσότερες φορές δεν έβαζε κανένα διακριτικό αλλά είναι σαφές ποιες είναι οι δικές του φωτογραφίες λόγω της αισθητικής του αλλά και συγκεκριμένων σκηνικών που χρησιμοποιούσε.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1930 δημιούργησε, μαζί με τον αδερφό του, την Ostra Studio και προμήθευε με φωτογραφίες εκδοτικούς οίκους που εξέδιδαν ερωτικά βιβλία ενώ κάποιες εκδόθηκαν από την Ostra Editions. Κάποιες φωτογραφίες προορίζονταν για το La Lingerie Moderne, κατάλογο με εσώρουχα και είδη S&M.
Η δουλειά του Biederer καταφέρνει να πιάσει συναισθήματα, τον αισθησιασμό της στιγμής και την πηγαία σεξουαλικότητα πηγαίνοντας πιο μακριά από μια στείρα, ίσως, ηδονοβλεπτική οπτική. Οι φωτογραφίες του είναι παράδοξα ενδιαφέρουσες ακόμη και για κάποιον που δεν τρελαίνεται για τον S&M ερωτισμό. Έχουν επίσης μια ιδιαίτερη αίσθηση χιούμορ ενώ οι ρόλοι εναλλάσσονται με τέτοια άνεση που δεν μπορούν να κατηγορηθούν για μισογυνισμό. Κάποιες φορές οι γυναίκες είναι κυρίαρχες και μαστιγώνουν τους αρσενικούς σκλάβους κάποιες άλλες συμβαίνει το αντίστροφο. Ο Biederer επίσης σκηνοθέτησε κάποιες μικρού μήκους S&M ταινίες.
Το τέλος του ήταν τραγικό. Συνελήφθη από τους Ναζί καθώς ήταν Εβραίος και στάλθηκε στο Άουσβιτς όπου πέθανε.