Categories: ΜΟΥΝΤΙΑΛ 2014

Η τιτανομαχία του online delivery την περίοδο του Μουντιάλ

Πίτσα ή σουβλάκι; Κρέπα ή burger; Πρόκειται για συνηθισμένες απορίες που έχουμε όλοι ειδικά κατά τη διάρκεια μεγάλων αθλητικών γεγονότων, όπως το Μουντιάλ. Με το delivery να κατέχει μία κατέχει τη μεγαλύτερη θέση στις καρδιές των Ελλήνων, το έτοιμο φαγητό στο σπίτι εξελίχθηκε και πλέον είναι διαθέσιμο και μέσω των νέων τεχνολογιών. Τα φυλλάδια από εστιατόρια που κάποτε μαζεύονταν κατά δεκάδες στις εισόδους των πολυκατοικιών πλέον μειώνονται, εμείς δε χρειάζεται να περιμένουμε στην αναμονή του αγαπημένου μας σουβλατζίδικου και η παραγγελία μας είναι μόλις ένα click μακριά.

Με δεδομένο ότι σχεδόν όλα τα σπίτια έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και με τον βαθμό εξοικείωσης των ελλήνων με το ηλεκτρονικό εμπόριο να αυξάνεται, η δημιουργία μίας online υπηρεσίας delivery ήταν αναπόφευκτη. Πλέον όλο και περισσότερες επιχειρήσεις μαζικής εστίασης στρέφονται σε online συστήματα παραγγελιών και οι προσφορές τους σε αυτά είναι δελεαστικές για τους καταναλωτές. Για να έχουμε μία καλύτερη εικόνα τρεις από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις online υπηρεσίες delivery απαντούν στις ερωτήσεις της Popaganda.

Παμίνος Κυρκίνης, Ceo & founder e-FOOD.gr

Έχουν αυξηθεί  οι online παραγγελίες λόγω του Μουντιάλ; Οι πωλήσεις μας έχουν αυξηθεί αρκετά την περίοδο του Μουντιάλ καθώς έχουμε πλησιάσει τις  5.000 παραγγελίες τη μέρα. Βέβαια, το growth της επιχείρησης μας ήταν αρκετά υψηλό και πριν την περίοδο του Μουντιάλ καθώς αγγίζει το 25-30% κάθε μήνα και με μόλις 2,5 χρόνια λειτουργίας έχουμε εξυπηρετήσει περισσότερες από 800.000 παραγγελίες.

Τι παραγγέλνει περισσότερο ο κόσμος κατά τη διάρκεια τέτοιων αθλητικών γεγονότων; Τα σουβλάκια και την περίοδο του Μουντιάλ έχουν την πρωτοκαθεδρία, με την pizza να ακολουθεί και το burger να βρίσκεται στην τρίτη θέση. Βέβαια, λόγω του ότι το Μουντιάλ συμπίπτει με την καλοκαιρινή περίοδο, έχουμε δει πολύ μεγάλη αύξηση και στις παραγγελίες καφέ, χυμών και αναψυκτικών καθώς το e-FOOD.gr δεν περιορίζεται μόνο στο delivery φαγητού.

Υπάρχει κάποια βασική διαφορά στις παραγγελίες αυτή την περίοδο από τις υπόλοιπες μέρες; Τα βασικά χαρακτηριστικά των παραγγελιών, όπως η κουζίνα προτίμησης, δεν διαφέρουν από ό,τι ισχύει και σε παρόμοιες αθλητικές οργανώσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς. H μεγαλύτερη αλλαγή έγκειται στην αύξηση του τζίρου από κάθε παραγγελία, διότι στο Μουντιάλ συνηθίζεται να συγκεντρώνονται μεγάλες παρέες για να παρακολουθήσουν τους αγώνες. Συγκεκριμένα από 11€ που ήταν η αξία της  μέσης παραγγελίας κατά τη διάρκεια της χρονιάς, την περίοδο του Μουντιάλ έχουμε δει μια αύξηση της τάξεως του 20%. Επίσης λόγω του ότι οι τηλεθεατές είναι προσηλωμένοι στις τηλεοράσεις τους, έχουμε δει αύξηση στις παραγγελίες από τα  mobile Applications μας, σε Android και iOS, όπου είναι ένα πολύ σημαντικό κανάλι πωλήσεων για εμάς, καθώς το 35% από τις 4.500 παραγγελίες που εξυπηρετούνται καθημερινά μέσω του e-FOOD.gr γίνονται από τις εφαρμογές μας.

Με πόσες επιχειρήσεις συνεργάζεστε και σε τι βαθμό και με ποιο τρόπο η συνεργασία αυτή τις έχει ωφελήσει; Αυτή τη στιγμή συνεργαζόμαστε με περισσότερες από 1.700 επιχειρήσεις σε 36 πόλεις, στοιχεία που μας καθιστούν ως την πληρέστερη πλατφόρμα για online delivery στην Ελλάδα, και με τους ρυθμούς που προσθέτουμε νέα καταστήματα, υπολογίζουμε πολύ σύντομα να ξεπεράσουμε τα 2.000. Η συνεργασία των επιχειρήσεων με το e-FOOD.gr στηρίζεται σε win – win μοντέλο, καθώς οι επιχειρήσεις καταβάλουν μια προμήθεια στο e-FOOD.gr μόνο από τις παραγγελίες που δέχονται και δεν πληρώνουν κάποια ετήσια ή μηνιαία συνδρομή.  Με απλά λόγια πληρώνουν μόνο για ό,τι πληρώνονται και έχουν μόνο να κερδίσουν νέους πελάτες από τον κόσμο του Internet, και αύξηση του τζίρου τους από το e-FOOD.gr χωρίς να επενδύσουν ούτε 1€ σε διαφημίσεις. Ένα άλλο πολύ σημαντικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις που συνεργάζονται μαζί μας είναι ότι ανά πάσα στιγμή μπορούν να επικοινωνούν στους 100.000+ χρήστες του e-FOOD.gr τις νέες τους προσφορές αλλά και να κάνουν αλλαγές στον τιμοκατάλογό τους χωρίς καμία χρέωση και χωρίς να χρειάζεται να τυπώνουν καταλόγους και να επιβαρύνονται με έξοδα εντυποδιανομής.

Σε ποιες πόλεις γίνονται οι περισσότερες παραγγελίες online; Από τις 36 πόλεις στις οποίες έχουμε παρουσία η top πεντάδα είναι: η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, το Ηράκλειο και η Λάρισα. Όπως καταλαβαίνετε και από τις πόλεις που προανέφερα, ο αριθμός των παραγγελιών είναι άμεσα συναρτώμενος από τον πληθυσμό της κάθε πόλης, αλλά και από την παρουσία φοιτητών σε αυτές. Στόχος της εταιρείας μας είναι εντός του έτους να επενδύσει αρκετά και στην ανάπτυξη στην επαρχία, με στόχο τη γνωστοποίηση του online delivery σε όλη την Ελλάδα.

Ποιες είναι οι προσφορές που έχετε πετύχει; Επειδή συνεργαζόμαστε με περισσότερα από 1.700 καταστήματα delivery έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο να προβάλλουν όλες οι επιχειρήσεις μας τις προσφορές τους για την περίοδο του Μουντιάλ. Γι’ αυτόν τον σκοπό δημιουργήσαμε τα Mundial Deals και ο κάθε χρήστης πληκτρολογώντας τη διεύθυνσή του στο site μας μπορεί πολύ εύκολα να βρει τα καταστήματα που έχουν την ειδική σήμανση Mundial Deals. Eνδεικτικά υπάρχουν προσφορές για 1+1 πίτσα δώρο, δώρο μπύρα ή αναψυκτικό με την παραγγελία, 2 μεγάλες πίτσες 10€ και πολλά άλλα. Ιδιαίτερη επιτυχία έχει και η έκπτωση 20% για την πρώτη παραγγελία ενός χρήστη από κάθε κατάστημα  που συμμετέχει στην συγκεκριμένη ενέργεια.

Χρήστος Τόσκας, Founder deliveras.gr

Έχουν αυξηθεί  οι online παραγγελίες λόγω του Μουντιάλ; Οι παραγγελίες κατά τη διάρκεια του μουντιάλ έχουν αυξηθεί κατά 30%.

Τι παραγγέλνει περισσότερο ο κόσμος κατά τη διάρκεια τέτοιων αθλητικών γεγονότων; Οι παραγγελίες με σειρά προτίμησης είναι για σουβλάκια/πίτες, πίτσα, burger, κρέπες.

Υπάρχει κάποια βασική διαφορά στις παραγγελίες αυτή την περίοδο από τις υπόλοιπες μέρες; Το κόστος παραγγελιών είναι κατά 20% υψηλότερο.

Με πόσες επιχειρήσεις συνεργάζεστε και σε τι βαθμό και με ποιο τρόπο η συνεργασία αυτή τις έχει ωφελήσει; Το deliveras.gr  συνεργάζεται με περισσότερα από 1000 καταστήματα, τα οποία έχουν επιλεγεί με αυστηρά κριτήρια ποιότητας. Αυτό που απασχολεί τους ανθρώπους του delivera δεν είναι να συνεργάζονται με τα περισσότερα καταστήματα κάθε περιοχής, αλλά με τα καλύτερα. Το κάθε κατάστημα εξοικονομεί χρήματα από διαφήμιση και διανομή φυλλαδίων, επικοινωνώντας πολύ πιο εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα και τις προσφορές του, ενώ ταυτόχρονα κερδίζει νέους πελάτες που παραγγέλνουν μόνο online.

Σε ποιες πόλεις γίνονται οι περισσότερες παραγγελίες online; Με μεγάλη διαφορά από τις υπόλοιπες πόλεις οι περισσότερες παραγγελίες γίνονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Ποιες είναι οι προσφορές που έχετε πετύχει; To deliveras.gr έχει πετύχει προσφορές από όλες τις αλυσίδες φαγητού αλλά και από τα καλύτερα συνοικιακά καταστήματα, με συνέπεια ο πελάτης να απολαμβάνει τις αγαπημένες του γεύσεις πολύ πιο οικονομικά. Ενδεικτικά κάποιες αποκλειστικές προσφορές μόνο για τα μέλη μας, είναι:
  • Domino’s Pizza: 1 Jumbo Pizza + 2 μπύρες Amstel μόνο 9,5€ – Έκπτωση 50%
  • L’Artigiano: Σε όλες τις Πίτσες έκπτωση 50%
  • Pizza Fan: 2 Πίτσες με 9,9€ – Έκπτωση 61%
  • Pizza Fan: 3 Πίτσες + 1 Σαλάτα με 16€ – Έκπτωση 63%
  • Pizza Hut: Με κάθε Hut Box παίρνετε 1 Πίτσα με μόλις 2€ επιπλέον – Έκπτωση 79%
  • Crepa – Crepa: Με κάθε αλμυρή κρέπα ένα αναψυκτικό δώρο

Νικόλας Στεφάνου, Διευθύνων Σύμβουλος clickdelivery.gr

Έχουν αυξηθεί  οι online παραγγελίες λόγω του Μουντιάλ; Υπάρχει μεγάλη αύξηση η οποία έχει αγγίξει το 30% μέχρι αυτή τη στιγμή.

Τι παραγγέλνει περισσότερο ο κόσμος κατά τη διάρκεια τέτοιων αθλητικών γεγονότων; Πρώτη επιλογή η pizza, έπειτα σουβλάκι και burger.
Υπάρχει κάποια βασική διαφορά στις παραγγελίες αυτή την περίοδο από τις υπόλοιπες μέρες; Μεγαλύτερος αριθμός παραγγελιών, μεγαλύτερο μέσο καλάθι κυρίως λόγω της συγκέντρωσης του κόσμου σε παρέες) και αύξηση της ζήτησης late night κυρίως λόγω των ωρών προβολής των αγώνων.
Με πόσες επιχειρήσεις συνεργάζεστε και σε τι βαθμό και με ποιο τρόπο η συνεργασία αυτή τις έχει ωφελήσει; Tο δίκτυό μας αυτή τη στιγμή αριθμεί πάνω από 1.550 καταστήματα και αυξάνεται συνεχώς. Τα καταστήματα, κυρίως τα μικρά, έχουν την ευκαιρία να εισέλθουν στο περιβάλλον του internet, χωρις να χρειαστεί να επενδύσουν σε digital marketing ενέργειες. Σε κάποια καταστήματα,  ο τζίρος από εμάς φτάνει και το 40% του συνολικού τους.
Σε ποιες πόλεις γίνονται οι περισσότερες παραγγελίες online; Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλος, Ιωάννινα και γενικά σε περιοχές με φοιτητές.
Ποιες είναι οι προσφορές που έχετε πετύχει; Φροντίζουμε να έχουμε ανά πάσα στιγμή δυνατές προσφορές στο site μας, σε όλες τις περιοχές που έχουμε παρουσία. Αυτή την περίοδο, λόγω και του world cup έχουμε στο site μια πολύ δυνατή πανελλαδική προσφορά σε συνεργασία με τα goodys, αλλά και εκατοντάδες άλλα εστιατόρια σε όλη την Ελλάδα. Για κάθε παραγγελία burger ή pizza, προσφέρουμε άλλο ένα δώρο. Η προσφορά ονομάζεται 1+1. Λεπτομέρειες και συνεργαζόμενα εστιατόρια στο www.clickdelivery.gr.
Ελένη Κυριακίδου

Share
Published by
Ελένη Κυριακίδου