Για την Inner Ear μίλησαν ο Δημήτρης Μπούρας και η Μαρία Παρούση.
Το Spotify έκλεισε έναν χρόνο στην Ελλάδα. Πείτε μας καταρχάς γιατί η εταιρεία σας άνοιξε εταιρικό λογαριασμό σε αυτό και πως τον χειρίζεστε. Το Spotify αποτελεί μέρος της ψηφιακής εξέλιξης στην δισκογραφία και ως δισκογραφική εταιρία μας ενδιαφέρει να συμμετέχουμε σε οτιδήποτε καινούριο βοηθάει τη διάδοση της μουσικής. Όλες μας οι κυκλοφορίες ανεβαίνουν στο Spotify και είναι διαθέσιμες για streaming από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας τους. Παράλληλα έχουμε ανεβάσει και όλο τον κατάλογο της Inner Ear με τους δίσκους που κυκλοφόρησαν πριν την ύπαρξη του spotify στην Ελλάδα. Κατά καιρούς ανεβάζουμε playlist με διάφορες θεματικές που περιέχουν κομμάτια από καλλιτέχνες μας, τις οποίες φτιάχνουμε δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή και στην σειρά των κομματιών, σαν μικρά compilations.
Πως αντιλαμβάνεστε σαν δισκογραφική τη σχέση σας με το Spotify; Συμπληρωματική ή ανταγωνιστική; Πιστεύουμε ότι είναι συμπληρωματική, ο κόσμος μπορεί πλέον να ακούει ότι μουσική θέλει δωρεάν ή με ένα μικρό μηνιαίο αντίτιμο (αν δεν αντέχει τις διαφημίσεις) χωρίς να κατεβάζει παράνομα. Επίσης ενημερώνεται για ότι καινούριο κυκλοφορεί και έχει την δυνατότητα να ακούσει ολόκληρο ένα μουσικό έργο και αν του αρέσει να το αγοράσει.
Είναι το Spotify το νέο ραδιόφωνο; Νομίζω ότι η ανθρώπινη επαφή και το απρόβλεπτο που σου προσφέρει το ραδιόφωνο δεν είναι δυνατόν να αντικατασταθούν από το Spotify. Οπότε δεν θα τα έφερνα σε αντιπαράθεση, αλλά θα στεκόμουν στο ότι και τα δύο μπορούν να σου προσφέρουν μουσικά, με διαφορετικό ίσως τρόπο.
Το Spotify υποστηρίζει πως βοηθάει τη διάδοση της μουσικής με νόμιμο τρόπο. Πιστεύετε ότι τελικά βοηθάει τα συμφέροντα των καλλιτεχνών κι άρα αμέσως ή εμμέσως πλην σαφώς και τα δικά σας; Σίγουρα βοηθάει στη διάδοση της μουσικής με νόμιμο τρόπο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν εξακολουθεί να υπάρχει η πειρατεία ή ότι ο κόσμος αγοράζει περισσότερη μουσική, δυστυχώς αυτό πλέον είναι ένα χαμένο παιχνίδι. Μπορούμε να πούμε ότι βοηθάει περισσότερο στην προώθηση της μουσικής παρά σε οτιδήποτε άλλο.
Φροντίζετε εσείς να ανοίγουν λογαριασμούς οι καλλιτέχνες σας στο Spotify ή το κάνουν με δική τους πρωτοβουλία; Εμείς από την μεριά μας φροντίζουμε όλες οι δουλειές που κυκλοφορούμε να υπάρχουν άμεσα στο spotify ώστε να μπορεί κάποιος να βρει σίγουρα όποιο τραγούδι της Inner Ear θέλει να ακούσει. Σε σχέση με το τι κάνουν οι ίδιοι οι μουσικοί, η γνώμη μας είναι καθαρά συμβουλευτική, θεωρούμε ότι είναι καλό να δραστηριοποιούνται στο Spotify, αλλά η τελική απόφαση για το πως θα κινηθούν ανήκει πάντα σε αυτούς.
Ποιοι καλλιτέχνες του χαρτοφυλακίου σας θα έπαιρναν άριστα στο πως χειρίζονται το μέσο αυτό κατά τη γνώμη σας; Η λογική της βαθμολογίας δεν νομίζω ότι μας ταιριάζει και τόσο. Κινούμαστε άλλωστε, πάντα με βάση την ισόνομη αντιμετώπιση όλων των κυκλοφοριών μας. Παρόλα αυτά και για να γίνουμε και πιο συγκεκριμένοι στην ερώτησή σου, οι Mechanimal πχ. δείχνουν αρκετά ενεργοί στη σχέση τους με το spotify.
Γνωρίζετε ποιοι καλλιτέχνες του χαρτοφυλακίου σας που διατηρούν προφίλ στο Spotify έχουν τον μεγαλύτερο αριθμό followers; Και ποιοι είναι οι πλέον δημοφιλείς σε σχέση με τον αριθμό των φορών που ακούστηκαν τα τραγούδια τους; Τον μεγαλύτερο αριθμό followers έχουν οι Baby Guru και οι Plastic Flowers και τα 2 πιο δημοφιλή τραγούδια είναι το In A Bar Των Tango With Lions και το When You ‘Re Not Here των No Clear Mind.
Θα χρησιμοποιούσατε το Spotify σαν εργαλείο marketing για προαναγγελία νέων κυκλοφοριών, κτίσιμο προσμονής για κάποιο album, διάδοση νέων αλλά και ‘σφυγμομέτρηση’ της κοινής γνώμης; Ναι, γιατί όχι; Είναι ένα καλό μέσο για να αναγγελθεί μια νέα κυκλοφορία ενός album με ένα πρώτο single που αποφασίζουμε ότι θα παίξει το ρόλο «προ-άγγελου». Επίσης οι playlists είναι ένας καλός τρόπος να δειγματίσει μια εταιρία πολλά και διαφορετικά τραγούδια από το ρεπερτόριο της.
Λένε πως το internet σκότωσε το CD. Μπορεί το Spotify να πάρει το αίμα σας πίσω; Δεν αντιμετωπίζουμε το internet ως αντίπαλο, αλλά ως σύμμαχο στην προσπάθεια που κάνουμε να ακουστούν οι κυκλοφορίες μας σε όσο το δυνατόν περισσότερα μέρη του πλανήτη, οπότε τα κίνητρά μας δεν ήταν ποτέ εκδικητικά απέναντί του. Άλλωστε πλέον βασικός μας στόχος είναι να δώσουμε έμφαση στο βινύλιο, το οποίο αποτελεί και τον αγαπημένο μας τρόπο ακρόασης της μουσικής και όχι να δώσουμε μάχες για την διάσωση του cd. Έτσι και το Spotify δεν τον βλέπουμε σαν Δούρειο Ίππο για να αλώσουμε την αγορά και να εκδικηθούμε για το cd, αλλά ως βοηθό στην εξάπλωση της μουσικής που κυκλοφορούμε.
Φτιάξτε και χαρίστε μας μια playlist με τα 10 -20 τραγούδια της Inner-Ear που θα θέλατε να ακούσουν οι αναγνώστες μας τώρα! Ορίστε η χρονιά που τελειώνει σε λίγο σε 13 κομμάτια!
Page: 1 2