Είναι το κορίτσι με τον λογαριασμό στο Instagram που ζηλεύουν όλες. Το κορίτσι με τις συνεχείς φωτογραφίσεις με εμφανίσεις που επιμελούνται σχεδιαστές ρούχων, ταξίδια στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, στην Έκθεση Έργων Τέχνης Art Basel, στη Βασιλεία. Το κορίτσι με πολλά αξεσουάρ, προϊόντα μακιγιάζ ακόμη και αντηλιακό.

Το κορίτσι με τριμελή ομάδα styling που την ακολουθεί σε κάθε της βήμα. Το κορίτσι με 1,7 εκατομμύρια ακολούθους.

Μόνο που το συγκεκριμένο κορίτσι δεν είναι αληθινό, αν και οι φωτογραφίες της και ο ενθουσιασμός τής ομάδας της μπορεί να ξεγελάσουν.

Η πιο συναρπαστική εξέλιξη στο Instagram είναι ότι υπάρχει ένας λογαριασμός που ανήκει στη Barbie.

Είναι το Chanell @BarbieStyle Instagram, το οποίο καθιέρωσε την πιο διάσημη κούκλα ως μια δύναμη υπολογίσιμη και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Ooh la la! Love seeing the “The Art of @barbiestyle” at the @Assouline Paris flagship, c’est magnifique! ❤️ #barbiebooktour #barbie #barbiestyle

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@barbiestyle) στις

Σε ανταγωνισμό με τους κορυφαίους bloggers της μόδας στον κόσμο, το @BarbieStyle Instagram έχει πάνω από 1,7 εκατομμύρια ακολούθους και συνεχώς προστίθενται νέοι.

Η Barbie έκανε το ντεμπούτο της το 1959 ως πνευματικό παιδί της συνιδρύτριας της Mattel, Ρουθ Χάντλερ. Η κούκλα ενηλίκων (έφηβη μοντέλο μόδας) ήταν κάτι εντελώς αντίθετο με τις δημοφιλείς κούκλες μωρά της εποχής. Από τότε πωλείται σε 150 χώρες και αποτελεί είδος της παγκόσμιας ιστορίας παιχνιδιών.

Ο λογαριασμός @BarbieStyle Instagram ξεκίνησε και παραμένει σε μεγάλο βαθμό ως προσωπικό project της Κιμ Κούλμον στελέχους της Barbie Design στη Mattel, των διευθυντών σχεδιασμού της Barbie, Ρόμπερτ Μπεστ και Ζλάταν Ζουκάνοβιτς που είναι οι επικεφαλής δημιουργικού και φωτογραφίας του λογαριασμού.

Δημιουργήθηκε για να επισημάνει την επιρροή της Barbie στον χώρο της μόδας, της τέχνης και του πολιτισμού, ενώ τιμά τη διάσημη κούκλα και στον ψηφιακό κόσμο. Η ιδέα γεννήθηκε όταν η Κούλμον αποφάσισε να ενδώσει στο Instagram και να δημιουργήσει λογαριασμό. Ακολούθησε κάποιους φίλους της, περιοδικά και φυσικά τη @Barbie.

Ενώ ο επίσημος λογαριασμός του brand στο Instagram αξιοποιήθηκε ως πλατφόρμα μάρκετινγκ για το εμπορικό σήμα, με τα προϊόντα, τις προωθητικές εκδηλώσεις και τα regrams των θαυμαστών, η Κούλμον είδε μια ευκαιρία για τη Barbie να γίνει μέρος ενός διαφορετικού κόσμου στο Instagram – του όμορφου, σκηνοθετημένου κόσμου όπως στα περιοδικά.

 

Monday mood on a holiday weekend. ❤️ #barbie #barbiestyle

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@barbiestyle) στις

«Η Barbie ξεκίνησε ως μοντέλο μόδας. Προσποιούμαστε ότι είναι μία νεαρή που παρακολουθεί διάφορες εκδηλώσεις μόδας και τέχνης και ταξιδεύει πολύ» ανέφερε η Κούλμον στο racked.

«Η Barbie είναι η celebrity μας και εμείς η ομάδα της» σημείωσε.

Τα περισσότερα από τα ρούχα που φοράει η κούκλα σχεδιάζονται αποκλειστικά για το Instagram από τον Μπεστ. Οι Κούλμον, Μπεστ και Ζουκάνοβιτς συνεργάζονται άψογα και εργάζονται για το Chanell @BarbieStyle εκτός ωραρίου εργασίας και Σαββατοκύριακα.

Το @BarbieStyle προβάλλει ένα σύγχρονο κορίτσι με ένα φιλόδοξο lifestyle. Δεν είναι ένας λογαριασμός για παιδιά ή γονείς, αλλά περισσότερο για νεαρές ηλικίας 20 και κάτι, οι οποίες ίσως δεν έχουν αγγίξει Barbie εδώ και δύο δεκαετίες.

«Για μεγάλα γεγονότα περνάμε από τα ίδια κανάλια που θα περάσει μια διασημότητα. Δεν μπορώ να σας πω πόσους δημοσιογράφους έχουμε γνωρίσει -φροντίζουμε να τους βρούμε κατά τη διάρκεια του γεγονότος ή πριν, οποτεδήποτε. Οι συζητήσεις είναι ίδιες, σαν να είμαστε διασημότητες, έχουμε την ίδια αναγνωρισιμότητα. Είναι πραγματικά συναρπαστικό», ανέφερε ο Μπεστ.

Μία λεπτομερή ματιά στον διάσημο λογαριασμό στο Instagram προσφέρει το βιβλίο «The Art of @BarbieStyle» που κυκλοφόρησε από τον οίκο Assouline στις αρχές του μήνα. Το βιβλίο περιλαμβάνει φωτογραφίες και κείμενά της Barbie, αλλά και αποσπάσματα από ρήσεις διάσημων προσωπικοτήτων.