Η έκδοση περιλαμβάνει 7 ποιητικές συλλογές, με τίτλους όπως “Ακάθιστος Δείπνος” (1978), “Γυάλινα Γιάννενα” (1989) και “Ο ύπνος του καπνιστή” (2003). Ο Γκανάς γράφει απτά, άμεσα, με φίνο χιούμορ, ενώ σίγουρα κάποιοι στίχοι μένουν έντονα στον νου λόγω της οικείας εικόνας που σχηματίζεται από λιτές, δεξιοτεχνικές προσωποποιήσεις: “Λίγο πριν κοιμηθώ αργά το βράδυ/ανοίγει κάποια πόρτα στο σκοτάδι/κι ακούω μες στο στήθος μου γατάκια/που κλαίνε σε αυλές και σε σοκάκια/μέχρι να βρούνε στο μαστό του ύπνου/το ρόφημα του βλαβερού τους δείπνου/θηλάζοντας την πίσσα της ημέρας/στη ρώγα μιας αόρατης μητέρας.” (από τον “Ύπνο του καπνιστή”)
(μετάφραση Μάρω Τριανταφύλλου, εκδόσεις Μελάνι).
Έκδοση της σειράς “Η φιλοσοφία στην καθημερινή ζωή” που περιλαμβάνει παρουσιάσεις δυσνόητων και απροσπέλαστων φιλοσόφων. Το πρωτότυπο του εγχειρήματος έγκειται στην έξυπνη, πρακτική απόδοση των στοχασμών του Χάιντεγγερ από την Μπελόκ, έτσι ώστε οι αναγνώστες ν’ απολαύσουν στο μέγιστο ένα ιδιότυπο self-help από τους πιο λαμπρούς διανοούμενους του 20ου αιώνα. Πιο συγκεκριμένα, το βιβλίο αυτό μας μαθαίνει πως “να κατοικούμε τον κόσμο ως στοχαστές και ως ποιητές”. Υπέροχο!
(μετάφραση Γιώργος Μιχαλόπουλος, εκδόσεις Το Ροδακιό).
Το δεύτερο βιβλίο της σειράς “λατέρνατιβ” εκ του δημοσιογράφου των New York Times και έμπειρου βιογράφου μεγάλων “αστεριών” της ροκ και ποπ μουσικής (Paul McCartney, Brian Wilson των Beach Boys). Ο Κάρλιν με μεγάλη λεπτομέρεια εξετάζει τον βίο του μεγάλου ροκ σταρ Σπρίνγκστιν, ο οποίος παρόλα τα προσωπικά οικογενειακά τραύματα κατορθώνει να αφιερωθεί με ζήλο στην τέχνη του και τελικά να δοξαστεί από το αμερικανικό κοινό. Επί τέσσερις συναπτές δεκαετίες ο Σπρίνγκστιν εκφράζει την αμερικάνικη κουλτούρα και πολιτική με τους δυνατούς στίχους του και τη δυναμική μουσική του. Μια ανεκτίμητη έκδοση για τους παλιούς και νέους φίλους της ροκ μουσικής και των μεγάλων ερμηνευτών του είδους.
Ένα μυθιστόρημα που ακολουθεί την παράδοση του “Οδυσσέα” του Τζέημς Τζόυς, χρησιμοποιώντας όλες τις τεχνικές του μοντερνισμού. Μάλιστα και ο τίτλος έχει βγει από μια αξέχαστη ατάκα του Ιρλανδού προκατόχου: “Ένας αδερφός μπορεί να ξεχαστεί τόσο εύκολα όσο και μια ομπρέλα”. Ο Self υφαίνει μια απαιτητική πλοκή από διαφορετικές οπτικές γωνίες ακολουθώντας τη “ροή της συνείδησης” (stream of consciousness) τριών ηρώων. Του ψυχίατρου Zachary, της κατατονικής ασθενούς του Audrey και ενός εκ των αδερφών της.