Categories: TIMELINE

Τελικά το μέγεθος μετράει; Στο Χόλιγουντ ψηφίζουν «Ναι»

«Δεν θα μπορούσα να το αποχωριστώ» είπε στην παρουσιάστρια του The Ellen DeGeneres Show (12.4) ο Mark Wahlberg, σε μια εντελώς πασχαλινή εμφάνιση, όταν η συζήτηση γύρισε πίσω στο χρόνο και προσγειώθηκε στην υπέροχη ταινία του Paul Thomas Anderson, Ξέφρενες Νύχτες. Μια γλυκιά αφιέρωση στην κινηματογραφική βιομηχανία του πορνό των late 70’ς.  Η «αποκάλυψη» του -προσθετικού- ανδρισμού του στην τελική σκηνή μπροστά στο καθρέφτη, βασισμένο στις πραγματικές διαστάσεις του άρχοντα του αμερικανικού πορνό John Holmes, έστειλε τα κινηματογραφικά 90ς στην αιωνιότητα. Και οδήγησε με μια και μόνο πόζα, την καριέρα του τότε 26χρονου, από την μουσική αφέλεια του Marky Mark and the Funky Bunch, στην πιο απενοχοποιημένη πλευρά του Χόλυγουντ.

Και πρόσθεσε: «Το έχω μέσα σε ένα χρηματοκιβώτιο κλειδωμένο. Δεν είναι κάτι που θα μπορούσα να αφήσω έξω έτσι χαλαρά. Σκέψου, ξάφνου τα παιδιά μου να ψάχνουν για ένα εφεδρικό φορτιστή και να το βρίσκουν μπροστά τους, ε δεν θα ήταν νομίζω πολύ καλό»

«Όταν ξεκίνησα να παίζω σε ταινίες, οι προσδοκίες ήταν πολύ χαμηλές. Αλλά δούλεψα πολύ σκληρά και ήθελα να αποδείξω σε όλους ότι ήμουν ικανός για αυτή την δουλειά και ότι θα έκανα τα πάντα για αυτούς. Και σίγουρα κανείς δεν θα σκεφτόταν τότε, πως όλο αυτό το νέο ταξίδι θα μπορούσε να φτάσει και στα όσκαρ ».  Ο Mark Wahlberg έχει κάθε δίκιο να δηλώνει ξαφνιασμένος. Τις δύο υποψηφιότητες του, μία β’ αντρικού για το The Departed του 2007 και άλλη μία για το The Fighter του 2010, δεν θα μπορούσε κανείς, τότε τουλάχιστον, να τις δει να έρχονται.

O Dirk Diggler του Boogie Nights όμως δεν ήταν ο μόνος που είδε τον κινηματογραφικό ανδρισμό του να προκαλεί με την ψεύτικη απλωσιά του, το ενδιαφέρον του παγκόσμιου κοινού. Μετά τον Mark Wahlberg θα ακολουθούσαν κι άλλοι.

Shame (2011)

Στην ταινία του Steve ΜcQueen, ο Brandon του Michael Fassbender, είναι ένας εθισμένος στο σεξ νέος άντρας που βλέπει όλες τις σχέσεις του να καταστρέφονται λόγω αυτής ακριβώς της εμμονής του. Η είσοδος της αδερφής του στην ούτως ή άλλως μπλεγμένη καθημερινότητα του θα μπλέξει ακόμη περισσότερο τα πράγματα. Το γυμνό, σε αυτό το αναπάντεχο αριστούργημα ήταν η σταθερότητα που δεν περίμενε κανείς. Όπως και μια ξαφνική εμφάνιση των «ικανοτήτων» του ανερχόμενου τότε Fassbender, έτσι όπως, σκηνοθετικά, περιφέρονταν από δωμάτιο σε δωμάτιο ολόγυμνος. Το κουτσομπολιό πάντως της εποχής μιλούσε για παντελή έλλειψης προσθετικού για βοήθεια στο γύρισμα της σκηνής.  

Vacation (2015)

Ο Αυστραλός Chris των αδερφών Hemsworth σε μια full- frontal επίθεση στην αμερικανική κωμωδία. «Δοκιμάσαμε πάνω του ένα προσθετικό είκοσι εκατοστών και ένα άλλο 25 εκατοστών, σε ένα δωμάτιο πίσω από την κρεβατοκάμαρα. Ήταν όντως μια περίεργη εμπειρία» θα δηλώσει ο συν- σκηνοθέτης John Francis Daley και θα ξεκαθαρίσει έτσι πως γίνεται η δουλίτσα σε αυτές τις περιπτώσεις. Αφήνοντας όμως το κοινό με την απορία αφού δεν διευκρίνισε ποια εκατοστά τελικά προτιμήθηκαν.

Swiss Army Man (2016)

Σε αυτή την εξωφρενική ταινία, ο «πρώην μάγος Χάρι Πότερ» είναι ένα πτώμα με ικανότητες ταπίρου και σταθερή after life σεξουαλική διέγερση που λειτουργεί ενίοτε και σαν πυξίδα στην καθημερινότητα του ναυαγού Paul Dano. Μπερδεύτηκες; Που να τη δεις κι όλας. Μείνε στο γεγονός πως στα πλαίσια της σταθερής του προσπάθειας να τα βάλει με την κατάρα της πρώιμης επιτυχίας του, ο Daniel Radcliffe επιλέγει μια εντελώς αλλόκοτη εμφάνιση και στέλνει τα πιστά του Ποτεράκια, πίσω στο σπίτι, μετεξεταστέα.    

Girls (2017)

Λίγο μετά τα γυρίσματα του πέμπτου κύκλου της σειράς The Americans, ο εξαιρετικός Matthew Rhys κάνει ένα ερμηνευτικό break και δέχεται ένα guest στην απίθανη επίσης σειρά, Girls, της Lena Dunham. Μέσα στις εκπλήξεις του ρόλου ήταν και η «τοποθέτηση» του υπερμεγέθους ανδρισμού του, στο πόδι της Hannah Horvath. Στη διάρκεια ενός στρογγυλού τραπεζιού για το Hollywood Reporter εξήγησε με τον πιο αστείο τρόπο στους ξαφνιασμένους συναδέλφους του για το πως γυρίστηκε. Και όπως ήταν φυσικό οι ερωτήσεις έπεσαν βροχή.

Euphoria (2021)

Ο Cal Jacobs του Eric Dane δεν είναι ένας πατέρας σαν όλους τους άλλους. Θα του πάρει ένα κύκλο και κάτι επεισόδια για να αντιμετωπίσει την πιεσμένη  του σεξουαλικότητα, όταν όμως θα το κάνει, τίποτα δεν θα μείνει όρθιο και τίποτα δεν θα παραμείνει ίδιο. Σε μια από τις δεκάδες αξιομνημόνευτες σκηνές του ωμά ρεαλιστικού και βίαια ερωτικού ποπ αυτού κομψοτεχνήματος που έστειλε τον όρο teen series στο διάολο, ο απηυδισμένος με τον εαυτό του πατέρας, ανοίγει το φερμουάρ του παντελονιού του μπροστά στη συγκεντρωμένη οικογένεια, μόνο και μόνο για να παρουσιάσει τα υπερμεγέθη προσόντα του, σε όσους έστω δεν γνώριζαν. Αμέσως μετά αν θυμάμαι καλά ούρησε στο διαλυμένο σαλόνι.

Red Rocket (2021)

Στο περσινό αυτό διαμαντάκι του Sean Baker, της φήμης των Tangerine και The Florida Project, ο Mikey Saber, του σκανδαλωδώς απόντα από την οσκαρική πεντάδα των ανδρικών ερμηνειών Simon Rex, είναι ένας ξεπεσμένος πόρνο σταρ που αναγκάζεται να επιστρέψει παρά τη θέληση του σε μια σχεδόν παρατημένη περιοχή του Τέξας. Εκεί δηλαδή που μένει η πρώην σύζυγος του και παλιά του παρτενέρ στον φημισμένο και άκρως πετυχημένο του κατάλογο με ροζ ταινίες για ενήλικες. Η αποκάλυψη των μεγάλων προσόντων του σε μια εξωτερική σκηνή περιπλάνησης στους άδειους δρόμους, με την  συνοδεία του Bye Bye Bye των *Nsync , απλά θα εξηγήσει τη φήμη του. Η πρόθεση τ0υ πάλι, να μην αποκαλύψει σε συνεντεύξεις αν τελικά χρειάστηκε ή όχι το προσθετικό, το πόσο αστείος μπορεί να γίνει.   

Pam & Tommy (2022)

Η φήμη κυκλοφορούσε πριν καν κυκλοφορήσει η κλεμμένη και παράνομη σεξουαλική ταινία με το ζευγάρι. Πως ο ελληνικής καταγωγής Tommy Lee και ντράμερ των Mötley Crüe είχε και το όνομα, αλλά είχε και τη χάρη. Για την οποία μίλησε και εκτενέστερα στο προσωπικό του memoir του 2004, Tommyland. Οπότε και η «παρουσία» του σε full frontal nude scenes, διά εκπροσώπησης Sebastian Stan, θα ήταν ένας ακόμη μονόδρομος. Τελικά όμως ακριβής αντιγραφή δεν υπήρχε. Ευτυχώς όμως ούτε και παράπονα.    

Δημήτρης Πάντσος

Share
Published by
Δημήτρης Πάντσος