Στο δρόμο για τις Κάννες της διαφήμισης

Η βραβευμένη διαφήμιση

Ένα δημιουργικό ζευγάρι από την  ομάδα της Tribe-Grey, η Γιάννα Κατοπόδη και η Δανάη Νταλίπη κέρδισαν χθες, στις εγκαταστάσεις του Ρομάντσου, το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Print στα Ελληνικά Young Lions Competitions , ανάμεσα σε 80 διαγωνιζόμενες ομάδες  και θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στις Κάννες στον διεθνή διαγωνισμό Young Lions.

O διαγωνισμός, που δίνει την ευκαιρία σε νέους δημιουργικούς να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στο μεγαλύτερο, παγκόσμιο Φεστιβάλ διαφήμισης, στο Cannes Lions Festival,  διεξάγεται για 12η χρονιά στην Ελλάδα, υπό την αιγίδα, από φέτος, της ΕΔΕΕ

Το θέμα του φετεινού διαγωνισμού ήταν η δραστηριότητα της ΜΚΟ Praksis εναντίον του  Human Trafficking. Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει 4 κατηγορίες: Print, Cyber, Design και Film.

Η Γιάννα Κατωπόδη και η Δανάη Νταλίπη  κέρδισαν το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Print με το έργο τους «Kids on Board». Στην κατηγορία Cyber, το πρώτο βραβείο πήγε στους Νέστορα Κεχαγιά και Αλέξανδρο Έσσλιν από τις εταιρείες OgilvyOne και Sohosquare αντίστοιχα, για το έργο τους «Μεταχειρισμένο». Στην κατηγορία Design, την πρωτιά κέρδισαν με το έργο τους «Break the Chain», οι Μαριτίνα Λασκαρίδου και Ευρυδίκη Γαβαλάκη της Mindworks. Τέλος, στα Films πρώτευσαν ο Παναγιώτης Παπαματθαίου της OgilvyOne Worldwide Athens και ο Ευάγγελος Αργυρόπουλος (Freelancer), μετο έργο «ΑΤΜ».

Οι δύο νικήτριες της κατηγορίας Print

Στέλλα Σαρρή

Share
Published by
Στέλλα Σαρρή