Η κάρτα του Γιώργου Αϊβάζογλου γράφει “Vice President, Head of Fan Engagement & DTC // NBA Europe & Middle East”. Του ζητήσαμε να μας εξηγήσει διεξοδικά τα καθήκοντά του, αν και για μας είναι «ο Έλληνας του ΝΒΑ». Όχι κάποιος που ταξίδεψε στον «άλλο πλανήτη» με διαβατήριο τρίποντα και καρφώματα (αν και ο ίδιος θεωρεί ότι…όλα ξεκίνησαν από «μια αποτυχημένη μπασκετική καριέρα» ή από κάποιους «κακούς σκάουτερ» που δεν έβλεπαν μπροστά τους), αλλά ένας executive που φροντίζει με κάθε τρόπο και με κάθε νέο μέσο να συνδέεται το πιο ισχυρό αθλητικό brand του πλανήτη με τους fans ανεξαρτήτως γλώσσας, ηπείρου και time zone.
Τον βρήκαμε στο γραφείο του στο Λονδίνο, ανταλλάξαμε lockdown εικόνες κι ανησυχίες και μιλήσαμε για όλα:
- Πόσο ακλόνητη είναι η 22η Δεκεμβρίου για την έναρξη της σεζόν 2020-21;
- Πώς έζησε κάποιος μέσα από τον μηχανισμό του NBA administration το θαύμα του NBA bubble;
- Πόσο έχει αλλάξει με τα χρόνια ο ορισμός του NBA fan αλλά και η προσέγγιση του από τη λίγκα; Πόσο την βοηθά η εξέλιξη του παιχνιδιού στην video game εποχή του NBA;
- Ποια “Last Dance” και για ποιους ετοιμάζονται;
- Πόσο ταμπού είναι για τη λίγκα το τωρινό σύστημα διεξαγωγής κι αν θα εξέταζε προσαρμογές ή προσθήκες τύπου in season tournament;
- Μπορεί να γίνει το NBA πραγματικά «παγκόσμιο« με ομάδες και σε άλλες ηπείρους;
- Τι αντιπροσωπεύει μια αγορά όπως η Ελλάδα για το NBA και τον βαθμό στον οποίο το αλλάζει η παρουσία ενός local hero όπως ο Γιάννης Αντετοκούνμπο;
- Ποιες μπασκετικές ιστορίες ξεχώρισε από την περασμένη σεζόν και ποιες περιμένει από την επόμενη;
…και φυσικά…
- Πόσο κόντά είναι το ενδεχόμενο να ανηφορίσουμε κάποια στιγμή προς το ΟΑΚΑ για να παρακολουθήσουμε global games του ΝΒΑ;
Enjoy!