Categories: ΛΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

Need for Speed: Οι 6 πιο σκληροπυρηνικές γυναίκες οδηγοί αγωνιστικών αυτοκινήτων στην ιστορία

Αυτές οι έξι οδηγοί “προσπέρασαν” τους άντρες συναδέλφους τους χάρη σε έναν συνδυασμό ισχύος μηχανής και γυναικείας δυναμικής.

Ας ξεκινήσουμε:

Έλινορ Μπλέβινς

Ενώ ξέρουμε πολύ λίγα για την προσωπική ζωή της Έλινορ Μπλέβινς και την αγωνιστική καριέρα της, υπάρχει μια χούφτα φωτογραφιών της που ποζάρει με το αγαπημένο της αμάξι στις αρχές των 1900s. Η Μπλέβινς ήταν ηθοποιός, αεροπόρος και σκληροτράχηλη οδηγός αγωνιστικών αυτοκινήτων που έσπασε το καλούπι με τα θηλυκά στερεότυπα. Έπαιξε σε αρκετές ταινίες και πιθανόν να ξεπέρασε τον ανταγωνισμό με ένα αγωνιστικό αμάξι, τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όπως το εικονιζόμενο, που ήταν εξοπλισμένο με τους πρώτους δεκαεξαβάλβιδους τετρακύλινδρους κινητήρες.

Έλλη Νίκι

Πέντε χρόνια αφού η Μπλέβινς εισέβαλε στο αγωνιστικό σκηνικό, η τολμηρή Έλλη εμφανίστηκε με μία γεύση νίκης. Έγινε διάσημη ως οδηγός αγώνων Grand Prix και ακόμη, έκανε παραστάσεις ως χορεύτρια σε καμπαρέ ανά την Ευρώπη. Παραιτήθηκε από τον χορό αφού είχε ένα άσχημο ατύχημα στο σκι το 1928 και συνέχισε για να νικήσει όλες τις γυναίκες στο Grand Prix το 1929. 

Σάρα Κρίστιαν

Παρά το γεγονός ότι υπήρχαν μερικές γυναίκες που ενδιαφέρονταν για τους αγώνες αυτοκινήτων στα 1900, το άθλημα δεν εξελίχθηκε μέχρι τ0 1950. Η Σάρα Κρίστιαν ήταν στην πραγματικότητα το πρώτο θηλυκό στην ιστορία του ράλι Νασκάρ και μάλιστα συμμετείχε στον πρώτο αγώνα τον Ιούνιο του 1949. Ο σύζυγός της ήταν επίσης οδηγός στο Νασκάρ και οι δυο τους έγιναν το πρώτο ζευγάρι που διαγωνιζόταν μαζί, με τον Φρανκ να τερματίζει 6ος και την Σάρα να έρχεται 18η.

Ντενίζ ΜακΚλάγκατζ

Η Ντενίζ είχε πολλά ταλέντα. Ήταν μια επιτυχημένη δημοσιογράφος, αλλά είχε επίσης ανάγκη για ταχύτητα. Ξεκίνησε να γράφει για το San Francisco Chronicle και στα 1950 αγόρασε το πρώτο της αγωνιστικό αμάξι. Το 1954, πήγε στην New York Herald Tribune και άρχισε να καλύπτει τα αθλήματα και τους αγώνες επαγγελματικά. Στις δύο επόμενες δεκαετίες, κέρδισε πολλούς τίτλους και έγινε η μόνη δημοσιογράφος που μπήκε στο Hall of Fame των αυτοκινήτων.

Πατ Μοςς

Η Πατ άρχισε να οδηγεί στα 11 της, όταν ο αδερφός της την έπεισε να κάτσει πίσω απ’το τιμόνι ενός σπορ αυτοκινήτου. Παρόλο που η Μοςς ήταν γνωστή για τους αγώνες ιππασίας, μεταμορφώθηκε σε οδηγό αγώνων ταχύτητας στις αρχές τις δεκαετίας του ’50. Είχε αρκετές νίκες κατά την διάρκεια της καριέρας της και αργότερα έγινε γνωστή ως η πιο επιτυχημένη γυναίκα στον τομέα όλων των εποχών. Κι ο αδελφός της, Στίρλινγκ Μοςς, έγινε ένας θρύλος της Formula 1.

Άννι Χωλ

Εκτός του ότι ήταν συγκλονιστικά όμορφη, η Άννι ήταν μία από τις πιο δημοφιλείς γυναίκες στους αγώνες σε ολόκληρη την Ευρώπη τις δεκαετίες του ’50 και του ’60. Ξεκίνησε να αγωνίζεται με την αδερφή της Μαίρη Νιούτον και οι δυο τους ονομάστηκαν “οι τρελές αδερφές Νιούτον” εξαιτίας των άγριων δεξιοτήτων τους στο τιμόνι. Το 1953, οι αδερφές κέρδισαν το Κύπελλο των Γυναικών στο Μότορ Ράλι του Λονδίνου και την επόμενη χρονιά η Χωλ κέρδισε το Κύπελλο των Γυναικών στο Ράλι των Βίκινγκ στη Νορβηγία.

Πηγή: AllDay

Αναστασία Βαϊτσοπούλου

Share
Published by
Αναστασία Βαϊτσοπούλου